09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص خاک رس برای پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص خاک رس برای پوست

داشتن پوستی سالم و شاداب یکی از دغدغه‌های فکری خیلی‌ها، مخصوصا خیلی‌ از خانم‌هاست و امروز برای رسیدن به این منظور، روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود، همه ما در زندگی انواع مشکلات پوستی ازجمله آکنه، جوش های سرسیاه و سرسفید، لک های حاصل از آفتاب، کک و مک، چین و چروک ها و… را تجربه می کنیم. هرقدر هم که زمان بیشتر می گذرد پوست کدرتر شده و جای لک و جوش ها دیرتر از روی آن محو می شوند. یکی از موارد که می توانیم برای زیبایی و شادابی پوست شما اشاره کنیم خاک رس می باشد ،خاک رس ماده باور نکردنی برای ماسک زیبایی است که پر از ماده معدنی مفیدی است.پوست را بطور طبیعی سم زدایی کرده و ناخالصی ها را از پوست بیرون می کشد. این ماده منافذ عمیق پوست را تمیز می کند، پوست  را نرم نگه می دارد.با توجه به کیفیت  آن، خاک رس روغن اضافی  پوست را می گیرد.بنابراین ماسک  زیبایی  بسیار عالی برای پوست چرب  مستعد آکنه است.

همچنین تا به حال خیلی شنیده اید که افراد از باز بودن منافذ پوستی خود شکایت می کنند بدون اینکه علت اصلی را بدانند دست به پر هزینه ترین درمان ها می زنند بدون اینکه درمانی برایشان اتفاق بیفتد.

بیشتر بدانیم

منافذ دروازه هایی هستند که از طریق آن سبوم  به سطح خارجی پوست می رسد. در پایین ترین نقطه از منافذ سبوم  تولید می شود که کار سبوم حفظ رطوبت و هیدراتاسیون سطح پوست است. گاهی اوقات، عدم تعادل هورمونی می تواند بیش از  حد سبوم تولید کند منجر به چرب  شدن بیش از حد پوست می شود. کسانی که  غدد چربی بیش از حد فعال دارند منافذ بزرگتری  دارند.

با این حال، پوست چرب، تنها عاملی است که  منافذ  را گشاد میکند.  بسیاری از علل دیگر  در آسیب منافذ تاثیر دارند که پیری است. در دوره پیری پروتئین طبیعی مانند کلاژن و الاستین کاهش می یابد،. این مسئله موجب کاهش انعطاف پذیری پوست، در نهایت باعث اتساع منافذ می شود. . اشعه UV خورشید نیز به کلاژن  پوست آسیب رسانده  با پیری  یا قرار گرفتن در معرض آفتاب ، تقریبا   منافذ بزرگ می شوند.

راه حل درمان باز بودن منافذ باز نیز فقط با استفاده از خاک رس می باشد امروزه در کشورهای اروپایی با بهره مندی از پیشرفته ترین متدهای دنیا ماسک خاک رس حاوی روغن آرگان را تهیه کرده اند که به راحتی و با کمترین هزینه می تواند منافذ باز صورت را ببندد . آرگان یک آنتی اکسیدان و تغذیه کننده عمقی پوست می باشد که با افزایش کلاژن و الاستین و تقویت اتصالات درم و اپیدرم، تاثیر شگرفی در جوان سازی و لیفتینگ پوست دارد. آرگان به واسطه داشتن عوامل آنتی اکسیدان قوی به محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی می پردازد و از طرف دیگر می تواند به عنوان یک ترمیم کننده قوی پوست عمل کند. برای آشنایی بیشتر در ادامه شما را با این نوع ماسک آشنا خواهیم کرد.

ماسک خاک رس کالی بل

ماسک خاک رس کالی بل فرانسه:
– تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای چرب
– کنترل چربی و سبوم پوست
– تنظیم اتساع منافذ غدد سباسه
– پیشگیری از آکنه و جوش
– درمان جوش سرسیاه روی بینی
– درمان جای جوش
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– حاوی آلانتوئین، کاندولا و FENUGREEK
– مناسب برای پوستهای نرمال، مختلط و چرب
– آنتی باکتریال
روش مصرف:
بر روی پوست تمیز به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه قرار داده سپس با آب ولرم بشوئید

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

ماسک خاک رس و آرگان

برخی از خواص ماسک خاک رس:

– پاک سازی عمقی چربی پوست

– جمع کردن منافذ باز پوست

– مناسب انواع پوست

– روشن کننده و رفع کدری پوست

– التیام بخش و ضد التهاب

– کنترل کننده چربی پوست

– مناسب برای پوست های مستعد آکنه

– مناسب برای جوش های بعد اصلاح

– تمیز کننده منافذ روی پوست بینی

– سفت کننده پوست

– فاقد پارابن(ماده نگه داره حساسیت زا)

– ۱۵۰ml

– ساخت فرانسه

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

ماسك خاك رس,ماسک خاک رس و گلاب,ماسک خاک رس callibelle,ماسک خاک رس سبز,ماسک خاک رس قرمز,ماسک خاک رس کالیبل,ماسک خاک رس برای جوش,ماسک خاک رس با گلاب,ماسک خاک رس برای پوست چرب,ماسک خاک رس برای صورت,ماسک خاک رس سفید lange,خواص خاک رس برای پوست,فواید خاک رس برای پوست,خواص خاک رس بر پوست,خاصیت خاک رس برای پوست,فواید خاک رس بر پوست,خواص خاک رس برای پوست صورت,بهترین ماسک صورت از خاک رس,ماسک صورت حاوی روغن ارگان,محصولات میس ادن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید