09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص روغن آرگان برای مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص روغن آرگان برای مو

از روغن آرگان در بسیاری از محصولات مو استفاده می شود. این روغن خواص ضدعفونی و آنتی اکسیدانی دارد. بعد از چند هفته استفاده از روغن آرگان ، بسیاری از مشکلات مو اعم از شوره، خارش مو، کم مویی، ریزش، عدم رشد مو و… رفع خواهد شد.

روغن آرگان نوعی چربی اشباع شده است که از میوه درخت نارگیل به دست می‌آید. از این روغن در تهیه مواد آرایشی بهداشتی و همچنین در غذاها استفاده می‌شود. این روغن سرشار از لوریک اسید (نوعی اسید چرب با زنجیره متوسط) است.

روغن آرگان سرشار از ویتامین E است، ماده‌ای که برای حفظ سلامت روزانه موهای شما بسیار ضروری است. اگر چند هفته با روغن آرگان پوست سر و ساقه مو را ماساژ بدید باعث بهبود جریان خون در پوست سر می شود. وقتی گردش خون یه درستی انجام شود ریشه های مو تقویت شده و در برابر هرگونه ریزش مقاوم و باعث تقویت موهای ریز می شود. می‌دانیم که پوست سر حاوی میلیون‌ها حفره‌ است که هر یک حاوی یک فولیکول مو هستند. با ماساژ روغن آرگان به روی پوست سر، روغن به عمق این حفره‌ها نفوذ کرده و با تغذیه کردن موها مشکلات مو را از پایه حل می‌کند.

برخی مواقع، موها به دلیل وجود موخوره بسیار شکننده می‌شوند. روغن آرگان بنا به وجود لوریک اسید فراوان و سرشار بودن از پروتئین، با افزایش تولید پروتئین برای موها باعث انعطاف هر چه بیشتر موها شده و موهایی محکم به شما هدیه می‌کند.

ماساژ موها با روغن آرگان باعث اکسیژن رسانی به پوست سر در حین وجود جریان خون کافی در آن شده و باعث می‌شود فولیکول‌های مو به خوبی تغذیه شده و در نتیجه سریع‌تر رشد کنند.

برای اثردهی بیشتر روغن آرگان به موها، بهتر هست یک روز درمیان پوست سر و ساقه موهایتان را با روغن آرگان ماساژ داده و بعد از دوساعت با شامپوی مناسب شستشو دهید.

روغن ارگان


برای دیدن روغن ارگان ژیورل و خرید اینجا ر کلیک کنید.

روغن آرگان,روغن ارگان اویل,روغن آرگان اصلی,روغن ارگان اصل از کجا بخرم,روغن آرگان اصل,روغن آرگان برای پوست,روغن آرگان برای مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید