09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص سقز برای آرتروز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص سقز برای آرتروز

روغن یا شیره سقز سفید مشابه عرقیجات از زمان های قدیم برای درمان بکار می رود و هنوز هم به عنوان راه حل های محلی استفاده می شود. از سقز سفید در بابل باستان برای درمان مشکلات معده، التهاب، زخم و دردهای مفصلی استفاده می شد. این فرایند از تقطیر روغن سقز سفید با هیدروکربن برای اولین بار در قرن نهم در ایران توصیف شد.

رایج ترین درمان ها توسط شیره سقز اعم از عفونت ها و بیماری های عفونی، بیماری های خود ایمنی، سرطان، آرتریت و بیماری های روماتیسمی است. حتی راکفلر برای درمان سرطان خود از روغن سقز استفاده کرد که از شیمی درمانی خیلی موثر بود. مطالعات نشان می دهد روغن سقز سفید بهترین راه برای از بین بردن میکروب های بیماری زا و انگل زا هست.

دکتر دانیلز در گزارش خود می فرماید سقز سفید برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله سوزاک، مننژیت، بیماری ریوی، آرتروز، روماتیسم، مشکلات استخوانی و مشکلات شکمی موثر است.

سقز علاوه بر سایر خاصیت بر روی بدن، چون دارای کلسیم و ویتامین D هست بسیار موثر برای استخوان درد، آرتروز و روماتسم هست. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

شیره سقز سفید با روغن اوزون(ozon)

شیره سقز سفید با روغن اوزون(ozon)

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید