09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان آفتاب سوختگی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان آفتاب سوختگی پوست صورت

اگر شما هم جز ان دسته افرادی هستید که بدون مراقبت از پوست درطول روز، در معرض افتاب شدید قرار می گیرید پس نباید انتظاری جز سوختگی و لک داشته باشید. می‌دانید که قرار گرفتن در معرض اشعه‌ی ماوراء بنفش می‌تواند پوست را سریع پیر کند و موجب سرطان پوست گردد، اما علی‌رغم نهایت تلاش شما برای محافظت از پوست با کرم‌های ضد‌آفتاب دربرابر این اشع‌ه ها، دچار آفتاب‌ سوختگی متورم، دردناک و خارش‌دار شده‌اید.
بعد از اینکه احساس افتاب سوختگی کردید و دمای بدنتان بالارفت سریعا از پیراهن نخی استفاده کنید و جلوی کولر یا پنکه بنشینید سپس پارچه ای را در درون اب خنک خیس کنید و بر روی محل افتاب سوخته قرار بدهید، برای به حداقل رساندن اثرات سوختگی بهتر است این کار را به مدت دقیقه تکرار کنید از مصرف کرم های ترمیم کننده غافل نشوید .
چرا پوست تغییر رنگ می دهد؟
امروزه بیشتر جوان ها راز زیبایی پوست خود را در تغییر رنگ پوست به برنزه می دانند، اما می دانستید که مدت زیادی را در معرض آفتاب قرار بگیرید در واقع با دستان خودتان اپیدرم پوستتان را از بین میبرید.
در واقع سلول های ملانوسیت بدن رنگدانه ملانین به رنگ قهوه ای ترشح می کنند که با افزایش تابش اشعه ماورای بنفش، ترشح ملانین نیز افزایش می یابد. هر چه رنگ قهوه ای توسط سلول های ملانوسیت بیشتر ساخته شود تیرگی پوست بیشتر می شود، اما متاسفانه قرار گرفتن در معرض اشعه های فرابنفش خورشید باعث می شود پوست زودتر پیر شود و احتمال ابتلا به سرطان پوست را نیز افزایش می دهد. برای کاهش این اثرات می توانید هنگام قرارگرفتن زیر نورآفتاب از یک ضدآفتاب باspf بالای ۳۰ استفاده کنید.
بهتر است برای حفظ سلامتی پوستتان قبل از اینکه دچار سوختگی در مسافرت ها نشوید بهترین گزینه استفاده از کرم های ضد افتاب هست، در ادامه شما را با راه های درمان سریع آفتاب سوختگی آشنا میکنیم .

برای دیدن محصولات درمان آفتاب سوختگی و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان آفتاب سوختگی در دریا,درمان آفتاب سوختگی در کودکان,درمان آفتاب سوختگی دریا,درمان آفتاب سوختگی دست,درمان آفتاب سوختگی دست وصورت,درمان آفتاب سوختگی قدیمی,درمان آفتاب سوختگی پوست بدن,درمان آفتاب سوختگی پوست دست,درمان آفتاب سوختگی پوست سر,بهترین کرم ترمیم کننده جای سوختگی,بهترین کرم ترمیم کننده سوختگی,کرم ترمیم کننده جای سوختگی,کرم ترمیم کننده پوست سوختگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید