09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی صورت بعد از لاغری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی صورت بعد از لاغری

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن شما است. این پوست شما را در ساختار خود نگه می دارد و بافت مفصل بین عضلات و استخوان های شما را تشکیل می دهد.

بدن شما به طور طبیعی کلاژن تولید می کند ، اما با افزایش سن ، تولید این پروتئین مهم کاهش می یابد. در نتیجه ، پوست شما کمتر الاستیک می شود و چین و چروک ها قابل مشاهده می شوند.

با کاهش سطح کلاژن طبیعی ، میزان طبیعی چربی در لایه های عمیق تر پوست شما نیز کاهش می یابد. این باعث می شود فضای غیرقابل استفاده در زیر لایه های پوست شما باقی بماند ، و این باعث می شود پوست در جایی که محکم باشد ، دچار ریزش پوست یا گوزن شود.

سایر عوامل سبک زندگی می توانند زودتر باعث ایجاد چین و چروک شوند. اگر مستعد ابتلا به چین و چروک هستید ، بیشتر نتیجه ژنتیک است.

علت ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست

سیگار کشیدن
قرار گرفتن در معرض مکرر در برابر اشعه ماوراء بنفش A (UVA) / ماوراء بنفش B (UVB)
کاهش شدید وزن یا افزایش وزن
رژیم غذایی پر از غذاهای فرآوری شده

درمان برای چین و چروک و افتادگی پوست

کرم ها و لوسیون های محکم
دو نوع اصلی از محصولات ضد پیری وجود دارد: آنتی اکسیدان ها و تنظیم کننده های سلول.

آنتی اکسیدان ها
آنتی اکسیدان ها سرشار از ویتامین های C ، B و E. هستند که با تقویت پوست شما در برابر استرس اکسیداتیو کار می کنند و بیشتر برای جلوگیری از چین و چروک به جای معکوس کردن پوست صورت کار می کنند.

یوگا صورت
تمرین یوگا برای پوستهایی که جوان تر به نظر می رسند و بدن سالم تر احساس می شود ، توصیه می شود. خود یوگاممکن است افزایش یابدمنبع قابل اعتماد میزان اکسیژن در پوست شماست .

ضد آفتاب
مصرف کرم ضد آفتاب روشی ساده است که می توانید در مورد لعاب پوست روی صورت و گردن خود تحریک کننده باشید. مصرف ضد آفتاب هر روز باعث می شود پوست شما در اثر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) آسیب نبیند. همچنین خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد.

آب آشامیدنی
آبرسانی ماندن پوست شما جوان تر به نظر می رسد. همچنین به تقویت روحیه و دیدگاه شما کمک می کند. اگر پوست شما به طور مکرر و مداوم از هیدراتاسیون مناسب محروم می شود ، متوجه می شوید که علائم پیری بیشتر مورد توجه است.

اگر بخوایید بهترین درمان برای رفع چین و چروک و برطرف کردن افتادگی پوست استفاده کنید برای شما محصولات حاوی فیلر و کلاژن را توصیه میکنم که در ادامه میتوانید با کلیک روی لینک تمام محصولات درمانی را مشاهده بفرمایید .

برای دیدن متن کامل و خرید محصولات ضد چروک اینجا را کلیک کنید .

درمان افتادگي صورت,درمان افتادگی صورت بعد از لاغری,درمان افتادگی صورت با ورزش,درمان افتادگی صورت در منزل,درمان افتادگی صورت با هایفو,درمان خط خنده عمیق,درمان خط خنده خانگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید