09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ترک پوستی ناشی از چاقی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک پوستی ناشی از چاقی

علائم کششی یک بیماری پوستی شایع است. آنها به عنوان یک پاسخ به کشش سریع پوست ظاهر می شوند. در ابتدا ، علائم کشش تازه به طور معمول قرمز به نظر می رسد. آنها همچنین می توانند از نظر رنگ متفاوت باشند:

رنگ صورتی
رنگ بنفش
آبی
سیاه
با بهبود علائم کشش ، آنها سفید می شوند و با گذشت زمان محو می شوند.

از آنجا که علائم کشش از کشش پوست ایجاد می شود ، علائم قرمز حاصل از آن بیشتر در قسمت های خاصی از بدن در معرض خطر کشش است. اینها شامل شکم ، ران و باسن شماست. با این حال ، علائم کششی می تواند در هر نقطه رخ دهد.

شما می توانید از علائم کشش جدید به عنوان آسیب های کوچک به پوست خود فکر کنید. سپس پوست شما از التهاب ملایم برخوردار است زیرا بافتهای شما سعی می کنند با اثرات کششی سازگار باشند. این توضیح می دهد که چرا علائم کشش تازه قرمز است. قرمزی برای همیشه دوام ندارد. با بهبود علائم کشش ، سرانجام سفید می شوند و با گذشت زمان کم رنگ تر می شوند.

در حالی که علائم کشش قرمز اغلب به عنوان کلیشه ای همراه با افزایش وزن است ، علل بسیاری دیگر وجود دارد. برخی از این دلایل دیگر مربوط به شرایط اساسی بهداشتی است.

برخی از شایع ترین علل علائم کشش عبارتند از:

تغییر وزن
به دست آوردن وزن زیاد در مدت زمان کمی باعث فشار بر روی پوست شما می شود ، که باید برای افزایش توده بدن ، حرکات کششی داشته باشد. بسته به جایی که وزن اضافی به دست می آورید ، علائم کشش قرمز ، ممکن است در هر نقطه از بدن ظاهر شود. گاهی اوقات علائم کشش نیز می تواند به دلیل کاهش سریع وزن ایجاد شود .

بارداری
در دوران بارداری ، ممکن است در طول سه ماهه دوم و سوم ، شکافهای سریع رشد بدن به ویژه در اطراف شکم ، ران و لگن را تجربه کنید. افزایش فشار می تواند باعث کشش پوست شود و از این طریق به علائم کشش قرمز منجر شود.

رشد
نوجوانان می توانند در دوران بلوغ علائم کشش قرمز ایجاد کنند. اینها نتیجه رشد سریع بدن و لزوماً افزایش وزن نیست.

رشد سریع عضله

تمرین وزنه برداری و بدن سازی گاهی اوقات می تواند منجر به علائم کشش قرمز از عضلات شود که در مدت زمان کوتاه بسیار بزرگتر می شوند.

کورتیکواستروئیدها

در حالی که برای استفاده کوتاه مدت در نظر گرفته شده است ، استفاده از کورتیکواستروئیدها به مدت طولانی می تواند منجر به عوارض جانبی شود. آنها می توانند التهاب را در بدن القا کنند و منجر به افزایش وزن و کشیدگی پوست شوند. استفاده از هیدروکورتیزون بدون نسخه همچنین ممکن است به مرور زمان پوست شما را نازک کند و شما را در معرض خطر علائم کشش قرار دهد.

مکانهای مشترک برای علائم کشش قرمز شامل موارد زیر است:

ناحیه شکم یا معده
باسن
ران
باسن
علائم کششی همچنین در بازوها و پاهای ورزشکارانی که رشد سریع ماهیچه را تجربه می کنند رایج است.

درمان ترک های بدن

لوسیون درمان ترک بدن بایو فرانسه حاوی عصاره گیاهان می باشد. این لوسیون باعث جلوگیری و درمان ترک های بدن ناشی از بارداری، چاقی-لاغری و… می شود. بدلیل وجود روغن آرگان، ویتامین های E,C باعث درمان ترک و درخشندگی و لطافت و روشنی پوست می گردد. این ژل باعث سفت شدن و زیبایی پوست اندام بدن مانند بازو، ران ، شکم و… خواهد شد. چروکهای ناشی از ترک بدن را از بین می برد و دوباره پوستی صاف و زیبا خواهید داشت.
ویتامین B5 و جینگو بیلوبا و جلبک قرمز موجود در این ژل باعث درمان ترک و شلی پوست بدن می شود. جلبک قرمز به خاطر وجود عظیم آمینو اسید، پروتئین، انواع ویتامین و اسیدهای چرب قادر هست به راحتی باعث درمان ترک های پوستی شود.

لوسیون درمان ترک بایو

برخی از خواص لوسیون درمان ترک بدن بایو فرانسه:

– از بین بردن چروک های شکم ناشی از زایمان
– درمان ترک های بدن بعلت چاقی-لاغری
– سفت کننده شکم، بازو، ران و…
– جلوگیری از ایجاد ترک بدن در حین بارداری و رژیم لاغری
– لطیف کننده پوست
– سفت و مرطوب کننده پوست
– حاوی روغن آرگان، کره کاریته، روغن گل آفتابگردان، عصاره آلوئه ورا، ویتامین E ، B5، جینگو بیلوبا و جلبک قرمز
– بدون عوارض جانبی
– ۱۰۰% ارگانیک
– مجوز بهداشتی:۹۸۵۳۵۴۴۹۹۱۸۶۰۸۸۶

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان ترک بارداری ,درمان ترک شکم ,کرم ضد ترک شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید