09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان تیرگی بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان تیرگی بدن

تیرگی و سیاهی پوست در ناحیه کشاله ران، دوربر ناحیه تناسلی، زیربغل ممکن است ناشی از چاقی پوست، لباس نامناسب و عرق پوستی باشد که باعث تیره شدن نواحی پوستی می شود. پوست تیره در ناحیه کشاله ران بصورت ضخیم و مخملی هست این تغییرات ممکن هست در هرجای از بدن نیز ظاهر بشود.

آیا رژیم غذایی باعث روشن شدن رنگ پوست می شود؟
پوست از پروتئین ساخته شده و در نتیجه یک رژیم غذایی خوب و منظم به شما کمک خواهد تا پوست سالمی داشته باشید. برخی از مواد غذایی باعث بهبودی رنگ پوست می شود. بهترین مواد غذایی برای سلامت پوست شامل لیمو، که سرشار از ویتامین C هست. هر دو ویتامین C و اسید سیتریک باعث  روشن شدن پوست می شوند. حتما در رژیم غذاییتان از لیموترش استفاده کنید.

یکی دیگر از راههای درمان عالی برای پوست تیره خوردن زغال اخته است. این میوه حاوی تانن و آنتی اکسیدان ها، که هر دو برای پوست مفید می باشد. پاپایا سرشار از ویتامین A است که به طور گسترده ای برای روشن شدن پوست استفاده می شود.

چگونه می توانید از پوست تیره اطراف ناحیه کشاله ران و زیر بغل خلاص شوید؟

اگر می خواهید از شر پوست تیره راحت بشید حتما ادامه مطلب رو بخونید.

– پوست تیره اطراف کشاله ران می تواند به طور موثر با کمک سفید کننده های موضعی که به طور خاص برای پوست ظریف کشاله ران تولید شدند استفاده کنید. با این حال شما باید دقت داشته باشید حتما از محصولاتی استفاده کنید که برای این نواحی تولید شدند.
– برای جلوگیری از تیره شدن پوست، وزنتان را حفظ کنید به طوری که ران ها با هم اصطکاک نداشته باشد. اگر ران هایتان هم دیگر را میسابه بهتر هست از لوسیون بدن استفاده کنید تا ساییده شدن کمتر بشود.
– می توانید از شامپوهای بدن سفید کننده پوست برای کم کردن عرق بدن و درنتیجه سفید شدن بدن کمک کنید.
– از پوشیدن لباس های زیر با الیاف مصنوعی تنگ خوداری کنید. بهتر هست لباس زیر پنبه ایی باشد تا راحتر عرق جذب بشه و از سایش پوست جلوگیری میکند.
– شلوار های تنگ و استرچ نپوشید.
– لایه برداری به طور منظم از پوست در ران و کشاله ران کمک می کند تا تیرگی های ضخیم، نرم تر شده و بتدریج سفیدتر بشود. شما می توانید برای لایه برداری از کرم یا لوسیون های مخصوص لایه برداری و سفید کننده پوست استفاده کنید.

در اینجا به معرفی چند محصول موثر جهت درمان تیرگی بدن پیشنهاد می شود .


» برای مشاهده محصولات روشن کننده بدن اینجا کلیک نمایید


 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید