09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جای جوش های قرمز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جای جوش های قرمز

اسکار یا جای جوش یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد با آن مواجه بوده و در پی راه‌ حلی برای از بین بردن آن هستند. بسیاری از افراد دارای پوست بسیار حساسی  هستند و اگر جوشی در صورتشان پدیدار بشود یا درمان نمی شود و یا جای جوش قرمز باقی می ماند.

در حالت کلی وقتی جوش می زنیم جای جوش می تواند به  صورت ۳ حالت باقی بماند ، لک قرمز، لک تیره، فرورفتگی سطح پوست و برجستگی روی پوست. برخی بیماران ۲ یا چند نوع از این آثار را همزمان در پوست خود دارند بنابراین دانستن اینکه با چه روش هایی می توان جای این جوش ها را از بین برد مهم است:

۱- لک های قرمز : ابتدا باید به طور کامل جوش های صورت درمان شود این نوع لک ها به خودی خود در  عرض ۶ ماه درمان می شوند و اگر مقاوم به درمان باشند معمولا باید از اسکراب ها و ژل مخصوص برای درمان کردن استفاده کنید یا لیزر انجام دهید .

۲ -لک های قهوه ای : ابتدا باید به طور کامل جوش های صورت از بین بروند و از دست کاری جوش ها به طور جدی پرهیز کنید. در اینجا شما نیاز به کرم های ضد جوش و لایه بردار های خیلی ملایم نیاز دارید. بعد از درمان جوش لک های قهوه ای به خودی خود درمان می شوند و اگر مقاوم باشند باید از  کرم های ضد لک فاقد هیدروکینون استفاده کنید.

۳- فرورفتگی : اگر جوش را دست کاری  نکرده باشید به هیچ عنوان فرورفتگی ایجاد نمی شود بهترین مورد برای پیشگیری از  این موضوع استفاده از اسکراب می باشد.

برای اینکه بتوانیم صورت تمیز و صافی داشته باشیم بهتر است از محصولات زیر استفاده کنید.

برای مشاهده اسکراب ها اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده محصولات ضدلک اینجا کلیک نمایید

درمان جای جوش روی بازو,درمان جای جوش با گیاهان دارویی,درمان جای جوش با لیزر,درمان جاي جوش,درمان جاي جوش صورت,درمان جای جوش صورت با داروهای گیاهی,درمان جای جوش و لک,درمان جای جوش بدن,درمان جاي جوشهاي صورت,درمان جای جوش پشت بدن,درمان جای جوش,درمان جای جوش صورت,درمان جای جوشهای قرمز,روش درمان جای جوش قرمز,راه درمان جای جوش قرمز,درمان لکه های قرمز جای جوش,درمان خانگی جای جوش قرمز,درمان جای جوش قرمز,درمان طبیعی جای جوش قرمز,درمان لک قرمز جای جوش,درمان لک های قرمز جای جوش,درمان سریع جای جوش قرمز,درمان جای جوش های قرمز

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید