09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جدید ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جدید ویتیلیگو

لکه های ویتیلیگو روی صورت

بیماری پیسی (vit-ih-LIE-go) بیماری است که باعث از بین رفتن رنگ پوست در لکه ها می شود. مناطق تغییر رنگ یافته معمولاً با گذشت زمان بزرگتر می شوند. این بیماری می تواند پوست هر قسمت از بدن را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین می تواند موها و داخل دهان را تحت تاثیر قرار دهد.

به طور معمول ، رنگ مو و پوست توسط ملانین تعیین می شود. بیماری پیسی زمانی رخ می دهد که سلولهایی که ملانین تولید می کنند بمیرند یا عملکرد خود را متوقف کنند. بیماری پیسی افراد مبتلا به انواع پوست را تحت تاثیر قرار می دهد ، اما ممکن است در افرادی که پوست تیره تری دارند بیشتر به چشم بیاید. این بیماری تهدید کننده زندگی یا مسری نیست. این می تواند استرس زا باشد یا باعث شود شما نسبت به خودتان احساس بدی داشته باشید.

درمان بیماری پیسی ممکن است رنگ را به پوست آسیب دیده بازگرداند. اما مانع از دست رفتن مداوم رنگ پوست یا عود آن نمی شود.

علائم بیماری پیسی شامل موارد زیر است:

از دست دادن ناگهانی رنگ پوست ، که معمولاً ابتدا در دست ها ، صورت و نواحی اطراف دهانه بدن و دستگاه تناسلی ظاهر می شود.
سفیدی یا سفیدی زودرس موهای سر ، مژه ، ابرو یا ریش
از دست دادن رنگ در بافتهای داخل دهان و بینی (غشاهای مخاطی)
بیماری پیسی می تواند در هر سنی شروع شود ، اما معمولاً قبل از ۳۰ سالگی ظاهر می شود.

بسته به نوع بیماری ویتیلیگو ، ممکن است بر موارد زیر تأثیر بگذارد:

تقریباً تمام سطوح پوست. با این نوع که به آن ویتیلیگو جهانی گفته می شود ، تغییر رنگ تقریباً تمام سطوح پوست را درگیر می کند.
قسمت های زیادی از بدن شما. با این رایج ترین نوع ، که به آن ویتیلیگو ژنرالیزه گفته می شود ، لکه های تغییر رنگ یافته اغلب به طور مشابه در قسمت های بدن مربوطه (به صورت متقارن) پیشرفت می کنند.
فقط یک طرف یا قسمتی از بدن شما. این نوع ، که به آن ویتیلیگو سگمنتال گفته می شود ، در سنین پایین تر ظاهر می شود ، برای یک یا دو سال پیشرفت می کند ، سپس متوقف می شود.
یک یا چند ناحیه از بدن شما. به این نوع ویتیلیگو موضعی (کانونی) گفته می شود.
صورت و دست ها. با این نوع ، که به آن ویتیلیگو آکروفاسیال گفته می شود ، پوست آسیب دیده روی صورت و دست ها و اطراف دهانه بدن مانند چشم ، بینی و گوش است.
پیش بینی چگونگی پیشرفت بیماری شما دشوار است. گاهی اوقات تشکیل لکه ها بدون درمان متوقف می شود. در بیشتر موارد ، از دست دادن رنگدانه گسترش می یابد و در نهایت بیشتر پوست شما را درگیر می کند. گاهی اوقات ، رنگ پوست باز می گردد.

بیماری پیسی زمانی رخ می دهد که سلول های تولید کننده رنگدانه (ملانوسیت ها) می میرند یا تولید ملانین متوقف می شود-رنگدانه ای که به پوست ، مو و چشم شما رنگ می دهد. لکه های درگیر پوست روشن یا سفید می شوند. دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی باعث از بین رفتن یا مرگ این سلول های رنگدانه می شود. ممکن است مربوط به موارد زیر باشد:

اختلال در سیستم ایمنی (وضعیت خود ایمنی)
سابقه خانوادگی (وراثت)
یک رویداد محرک ، مانند استرس ، آفتاب سوختگی شدید یا ضربه پوستی ، مانند تماس با مواد شیمیایی
عوارض
افراد مبتلا به بیماری پیسی ممکن است در معرض خطر زیر باشند:

ناراحتی اجتماعی یا روانی
آفتاب سوختگی
مشکلات چشم
از دست دادن شنوایی

برای درمان بیماری ویتیلیگو و خرید اینجا را کلیک کنید .

ویتیلیگو در کودکان,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی,ویتیلیگو و ازدواج,ویتیلیگو و لیزر موهای زائد,ویتیلیگو و نازایی,ویتیلیگو در نوزادان,ویتیلیگو چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید