09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جوش با اسید سالیسیلیک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جوش با اسید سالیسیلیک

خواص اسید سالیسیلیک برای پوست

اسید سالیسیلیک یک مولکول طبیعی از پوست درخت بید هست که دانشمندان آن را به عنوان یک ماده موثر و فعال برای نگرانی های مراقبت از پوست کشف کردند. مهمتر از همه، اسید سالیسیلیک برای آکنه فواید زیادی دارد . بیش از دو قرن است که از آنبرای مراقبت از پوست در برابر جوش استفاده می شود ، بخشی از دسته ای از اسیدها به نام اسیدهای بتا هیدروکسی (BHAs) است، یک اسید محلول در روغن که سلول های مرده پوست را تشویق می کند تا از بین بروند تا سلول های جدید پوست بتوانند خود را جایگزین کنند.

چه کسانی باید از اسید سالیسیلیک استفاده کنند؟

اسید سالیسیلیک برای کسانی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند یک ماده غذایی فوق العاده است. کسانی که پوست خشک یا حساس دارند ممکن است اسید سالیسیلیک را خیلی خشن بدانند، بنابراین حتماً قبل از مصرف محصولات جدید را با اسید سالیسیلیک تست بفرمایید . هر محصول مراقبت از پوست، استفاده از اسید سالیسیلیک برای درمان آکنه باید در حد متعادل انجام گیرد . استفاده از شوینده آکنه با اسید سالیسیلیک را هر سه روز یک بار – ترجیحاً موقع شب، شروع کنید، زیرا نمی خواهید پوست تازه لایه برداری شده خود را در معرض آفتاب مستقیم قرار دهید.

اسید سالیسیلیک چگونه به آکنه کمک می کند؟

از آنجایی که اسید سالیسیلیک یک BHA (محلول در روغن) است و نه یک AHA (اسیدهای آلفا هیدروکسی که محلول در آب هستند)، می‌تواند با حل کردن ناخالصی‌هایی که منافذ شما را می‌بندد، پاکسازی عمقی انجام دهد.اسید سالیسیلیک برای رفع آکنه، مراقبت های پوستی زیادی را انجام می دهد: پوست مرده را لایه برداری کرده ، منافذ مسدود شده را تمیز می کند، چربی را از بین می برد، از جوش های سر سفید و سر سیاه پیشگیری می کند و به پاک کردن جوش های موجود کمک می کند.

اگر الان جوش داشته باشم چه؟

اگر احساس می‌کنید که مهمان ناخوانده‌ای می‌آید و میخواهید زودتر از شر آکنه خلاص شوید، می‌توانید با یک درمان لکه‌های آکنه با اسید سالیسیلیک مانند کرم ضد جوش آکواریوس استفاده کنید . این کرم با ۱۰۰% عصاره طبیعی روغن برگ درخت چای، برگ هامامیلیس و برگ گزنه که از نظر بالینی ثابت شده است که اندازه جوش، قرمزی و تورم را از بین می برد.
اسید سالیسیلیک موجود در این ژل باعث می شود منافذ پوست تمیز شود. جوش یا آکنه بواسطه مسدود شدن منافذ داخل پوست با چربی اضافی و سلول های مرده پوست ایجاد می سود. باکتری ها نیز می توانند داخل منافذ پوست محبوس شده و موجب التهاب و جوش های چرکی شوند. عملکرد سالیسیلیک اسید بدین صورت است که با از بین بردن انسداد منافذ پوست، موجب درمان انواع جوش می شود. در واقع SA این کار را با تجزیه پیوندهای بین سلول های مرده پوست انجام می دهد، بدین ترتیب چربی هایی مانند سبوم شکسته شده و از منافذ پوست راحت تر آزاد می شوند.
کالاندولا و آلوورا موجود در این ژل مانع از خشکی، قرمزی و التهابات پوستی می شود. در نتیجه شما با استفاده این ژل آثاری از پوسته ریزی، قرمزی، خشکی و خارش رو نخواهید داشت.

معرفی قویترین کرم ضد جوش حاوی اسید سالیسیلیک

سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا:

– درمان انواع جوش و آکنه پوستی
– کوچک کننده منافذ باز
– درمان گودی و جای جوش
– درمان لک جای جوش
– کنترل چربی اضافی پوست
– کاهش التهاب و قرمزی جای جوش
– رفع باکتری های جوش زا
– مناسب انواع پوست
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
» برای خرید سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا اینجا کلیک نمایید
اسید سالیسیلیک,پماد اسید سالیسیلیک,قطره اسید سالیسیلیک,اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی,قیمت اسید سالیسیلیک,محلول اسید سالیسیلیک,شامپو بدن حاوی اسید سالیسیلیک,پماد اسید سالیسیلیک ۲۰ درصد,درمان جوش صورت,بهترین درمان جوش صورت,درمان جوش صورت فوری,درمان جوش صورت با گلاب,درمان جوش صورت زیر پوستی,درمان آکنه,درمان آکنه صورت,درمان جوش بدن,درمان جوش,درمان جوش های صورت,درمان قطعی جوش صورت,درمان جوش هورمونی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید