09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خارش و خشکی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خارش و خشکی پوست

قو

یترین,بهترین,درمان,اگزما,قرمزی,خارش,پوست,دست,پماد,الفا,زرا کالم

خارش پوست یکی از مشکلات رایجی هست که افراد به دلایلی مختلفی مبتلا می شوند و گاه خارش چنان شدید هست که فرد از کار روزمره عقب می افتد و قادر به خوابیدن نیست .

خارش پوست یکی از واکنش های طبیعی سیستم ایمنی بدن نسبت به عوامل محرک محسوب می شود ، اما گاهی می بینید این خارش ها تمامی ندارد و به تدریج باعث التهاب و قرمزی و در نتیجه خشکی شدید پوست می شود، در اینجا کرم های مرطوب کننده هم کار ساز نیست و رفته رفته خشکی بیشتر می شود و ممکن است براثر همین خشکی خونریزی هم اتفاق افتاد.

این مشکل که بیشتر در صورت، دست ها و آرنج اتفاق می افتد اگزما نام دارد. محققان معتقدند اگزما نوعی پاسخ غیرطبیعی و بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به محرک های محیطی است. البته این بیماری در بعضی موارد جنبه ژنتیک نیز دارد که در این صورت علائم آن از دوران نوزادی ظاهر می شوند و ممکن است تا بزرگسالی ادامه یابند. اگر شما نیز سابقه چنین حساسیت هایی را دارید صحبت های دکتر شیده یزدانیان، متخصص پوست و مو و فلوشیپ فوق تخصصی زیبایی و لیزر از ایالات متحده را بخوانید تا با راه های درمان و پیشگیری از آنها آشنا شوید.

همانطور که در بالا اشاره شد اگزما نوعی پاسخ غیرطبیعی و بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به محرک های محیطی است بنابراین علائم آن در افراد می تواند متفاوت باشد ، از شایع ترین علائم آن می توان به خشکی، پوسته ریزی، قرمزی و خارش اشاره کرد که البته میزان خارش می تواند از کم تا خیلی زیاد باشد.

کرم مرطوب کننده چه نقشی در درمان دارد ؟

معمولا کرم های مرطوب کننده همراه همیشگی شما در طی دوره درمان می باشد و با توجه به نوع پوست باید مورد استفاده قرار بگیرد. اگر پوستتان خیلی خشک هست باید از کرم ها مرطو کننده قوی استفاده کنید تا لایه سوم پوست را نیز چرب نگه دارد و برای پوست های چرب نیز ابرسان متناسب با پوست استفاده کنید .فقط به یاد داشته باشد برای پاک کردن صورتتان از صابون استفاده نکنید بهترین گزینه استفاده از پن یا شیر پاکن های مناسب می باشد.

نکات زیر را رعایت کنید .

* از لباس های پشمی و کتان استفاده نکنید بلکه لباس نخی و ملافه نخی موقع خواب فراموش نشود.

* از استرس و گردو خاک دوری کنید .

* ادویه جات، فلفل، مواد کنسروی، غذاهای حاوی مواد رنگی و مواد نگهدارنده، آب میوه های آماده، نوشابه های رنگی، سس های رنگی، کیوی، گوجه فرنگی، بادمجان و خربزه مصرف نکنید .

اگر موارد بالا را رعایت کردید اما همچنان مشکل شما ادامه دارد بهتر است از موارد زیر برای درمان قطعی استفاده کنید ، که در ادامه شما را با محصولات درمانی آشنا می کنیم .

کرم درمان خشکی و خارش پوست اگزما زرا کالم

افراد مستعد پوست خشک، خیلی خشک، اگزما و درماتیت آتوپی دارای خارش پوستی، خونریزی پوستی و قرمزی هستند. این محصول برگرفته از علم بایوتکنولوژی و تکنولوژی ®D.E.F. باعث کنترل التهاب و خشکی بیش از حد پوست مستعد درماتیت آتوپی و اگزمای با خارش شدید می شود.

برای دیدن متن کامل و خرید محصول اینجا را کلیک کنید.


 شیرپاکن کن اکسیژن رسان و روشن کننده پایو

برخی از خصوصیات درمانی شیرپاکن کن اکسیژن رسان و روشن کننده پایو:

– پاک کننده رطوبت رسان و مغذی با ساختار ابریشمی کننده پوست
– مناسب پوست های نرمال، حساس، خشک و خیلی خشک
– تقویت سد دفاعی پوست با اثر پروبیوتیک Bioecolia
– افزایش اکسیژن رسانی به پوست و آنتی اکسیدان قوی
– روشن کننده پوست بعلت داشتن املاح کمیاب سنگهای معدنی
– حاوی عصاره کرن بری، روغن جوجوبا و املاح سنگ های smithsonite و Olivin
– بدون الکل، بدون پاربن
– ۲۰۰ میل
– دارای مجوز بهداشتی

برای دیدن متن کامل و خرید محصول اینجا را کلیک کنید

درمان اگزما با طب سنتی,درمان اگزما دست,درمان اگزما در نوزادان,درمان اگزما در کودکان,درمان اگزمای پوست صورت,درمان اگزما پوست,درمان اگزما پوست صورت,درمان اگزما پوستی,درمان اگزما پوست صورت,درمان اگزما پوست دست,درمان اگزما پوست پا,درمان اگزمای پوست صورت,درمان اگزماي پوست دست,درمان قرمزی پوست صورت,درمان قرمزی پوست صورت با طب سنتی,درمان قرمزی پوست صورت نوزاد,درمان قرمزي پوست صورت,درمان قرمزي پوست,درمان قرمزی پوست بینی,درمان قرمزی پوست بعد از لیزر,درمان قرمزی پوست دست,درمان قرمزی پوست صورت با گیاهان دارویی,درمان خشکی پوست پا,درمان خشکی پوست دست,,درمان خشكي پوست صورت,درمان خشکی پوست بدن,درمان خشكي پوست,درمان خشکی پوست دور چشم,درمان خشکی پوست صورت,پماد برای اگزمای دست,پماد برای اگزمای پوستی,پماد برای اگزمای صورت,بهترین پماد برای اگزما,بهترین پماد برای اگزمای پوستی,پماد برای اگزما صورت,پماد برای اگزما پوستی,پماد برای درمان اگزما,پماد آلفا برای اگزما,قویترین,بهترین,درمان,اگزما,قرمزی,خارش,پوست,دست,پماد,الفا,زرا کالم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید