09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خانگی افتادگی سینه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خانگی افتادگی سینه


پستان ها از نظر فردی متفاوت است. اندازه ، شکل و رنگ صفاتی هستند که از ژن ها به ارث می برند. اما در طول زندگی یک زن، سینه های او نیز به طور مداوم تغییر می کند و رشد می کند. بافت سینه بیشتر از سلولهای چربی، بافت غده و رباطهایی ساخته شده است که از کربن به زیر بغل و در وسط مرکز سینه امتداد می یابد. غده هایی به نام لوبول ها شیر تولید می کنند که زنان از آنها برای تغذیه کودکان تازه متولد شده استفاده می کنند.

» افتادگی سینه:
با گذشت زمان، طبیعی است که شکل اصلی سینه ها از بین برود. این امر بسیار رایج است اما می تواند باعث اضطراب برخی از خانمها شود. در حقیقت ، “پتوز” پستان – اصطلاح پزشکی برای انجام عمل یکی از شایع ترین شرایطی است که توسط جراحان پلاستیک درمان می شود.
همه افراد ابزار یا تمایل به تغییر جراحی خود ندارند، اما برای شروع تغییرات مثبت برای بهبود وضعیت انجام عمل ضروری نیست. انواع مختلفی از درمان های طبیعی و تغییر شیوه زندگی می توانید برای پیشگیری و یا به حداقل رساندن شلی سینه وجود داشته باشد.

» علت افتادگی سینه چیست؟
شایع ترین علت افتادگی سینه صرفاً گذر زمان است. صرف نظر از اینکه چه کسی هستید یا چه چیزی را می پوشید، زمان و گرانش باعث می شود پوست شما ضعیف تر و الاستیک از بین رود. با این حال، زنان جوان نیز ممکن است سینه های ضعف را تجربه کنند. گذشته از گذشت زمان، تعدادی از دلایل اضافی وجود دارد که می تواند باعث افتادگی شود:

– حاملگی های متعدد باعث می شود که رباط هایی که از سینه های شما حمایت می کنند کشش و افتادگی داشته باشند زیرا در حمایت از کودک سنگین تر می شوند.
– سیگار کشیدن باعث می شود پوست انعطاف پذیری و قدرت خود را از دست بدهد.
– سینه های بزرگتر، سنگین تر به احتمال زیاد به مرور زمان دچار پارگی می شوند.
– کاهش وزن شدید می تواند شکل سینه و ظاهر پستان را به شدت تغییر دهد.
– اضافه وزن داشتن باعث کشش و افتادگی پوست و بافت سینه می شود.
– قرار گرفتن در معرض پرتوهای UV خورشید باعث کلاژن و الاستین می شود.
– یائسگی باعث ایجاد تغییرات هورمونی می شود که روی خاصیت ارتجاعی پوست تأثیر می گذارد.
– ورزش شدید، با شدت زیاد می تواند باعث تجزیه بافت همبند شود.
– برخی از بیماریها مانند سرطان پستان و سل می تواند باعث تضعیف بافت و پستان شود.

» درمان طبیعی افتادگی سینه:
شما هرگز نمی توانید اندازه و شکل اصلی سینه های خود را به طور کامل بازیابی کنید، اما می توانید اقدامات خاصی را برای بهبود شلی و استحکام سینه خود انجام دهید. این اقدامات شامل موارد زیر است:

– ورزش
– رژیم غذایی و تغذیه
– سبک زندگی
– وضعیت
– سینه بند

» ورزش:
از آنجا که پستان ها ماهیچه ای ندارند، نمی توانید با ورزش بافت های پستان را محکم کنید. با این وجود، در زیر سینه ها، بافت پیوندی فیبر و عضلات وجود دارد که می تواند برای بهبود ظاهر کلی سینه شما انجام شود. برای بهبود نه تنها قدرت عضلات، بلکه وضع حمل نیز توصیه می شود تمرینات مختلف سینه انجام شود. برخی از تمرینات متداول برای امتحان کردن عبارتند از:
– فشاری
– شنا کردن
– پرس نیمکت
– فرهای بازو

» رژیم و تغذیه
سعی کنید یک رژیم غذایی متعادل و سالم را برای تغذیه پوست خود بخورید تا سالهای متمادی سالم، قوی و مقاوم بماند. حفظ وزن مطلوب برای نوع بدن نیز حائز اهمیت است. اضافه وزن بودن باعث فشار بر بافت پوست شما می شود و وزن اضافی ممکن است وزن اضافی را به سینه شما وارد کند که این امر می تواند منجر به شلی شود.
علاوه بر رژیم غذایی سالم، تصمیمات سالم در مورد زندگی ضروری است. استعمال دخانیات برای پوست و همچنین سلامت کلی شما مضر است. این ممکن است یک عامل مؤثر در خستگی سینه ها باشد.
مهمتر از همه، حتماً در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید و در معرض آبرسانی قرار بگیرید. آب همه چیز را در بدن شما نیرو می بخشد و نوشیدن کافی باعث می شود پوست شما قوی شود و استحکام کلی بافت سینه را بهبود بخشد.

» وضعیت
وضع بد بدن مانند داربست یا خم شدن پشت می تواند باعث شود که سینه ها با وزن خود آویزان شوند، فشار و تنش بیشتری به بافت سینه وارد کرده و شلی را تشدید کند. از طرف دیگر، وضعیت خوب شامل آموزش بدن است تا در حین حرکت موقعیت هایی را بدست آورد که کمترین فشار در حمایت از لیگامان ها و عضلات وجود داشته باشد. با نگه داشتن پشت و شانه های خود، حالت ایستایی خوبی ایجاد می کند تا وزن را به طور یکنواخت در بدن شما توزیع کند و از محافظت در برابر شلی جلوگیری کند.

» پشتیبانی
یک سینه بند مناسب و با کیفیت مناسب، پشتیبانی بیشتری را به شما می دهد که فشار و استرس روی بافت ها و ماهیچه های سینه شما را کاهش می دهد. در صورت افزایش وزن یا کاهش وزن ، اطمینان حاصل کنید که سینه بند استانداردی دارید.

» استفاده از کرم های سینه:
کرم های سینه نقش بالایی در درمان افتادگی سینه دارد. این کرم ها با افزایش خاصیت ارتجاعی سینه باعث می شوند که افتادگی سینه تا حد زیادی برطرف شود. برای مشاهده کرم های سینه اینجا کلیک نمایید

درمان افتادگي سينه با جراحی,رفع افتادگي سينه با ورزش,رفع افتادگي سينه با ليزر,درمان افتادگي سينه با سويا,افتادگي سينه بعد از شيردهي نی نی سایت,علت افتادگي سينه زنان,درمان افتادگی سینه,شلی سینه,ورزش سینه,ورزش افتادگی سینه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید