09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خانگی منافذ باز پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خانگی منافذ باز پوست صورت


چه چیزی می تواند منافذ بزرگ صورت را درمان کند؟

با مراقبت مناسب از پوست، می توانید منافذ را کمتر به چشم بیاورید.
وقتی در آینه نگاه می کنید، احساس می کنید اگر بتوانید این منافذ بزرگ را کوچک کنید، پوستتان جذاب تر به نظر می رسد؟ در واقع کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا منافذ کمتر دیده شوند. بسیاری از این کارها را می توانید به تنهایی انجام دهید.

کلمه “غیر کومدون زا” به این معنی است که این محصول منافذ شما را مسدود نمی کند. هنگامی که منافذ مسدود می شوند، منبسط می شوند، که می تواند باعث شود منافذ شما بیشتر به نظر برسند.

برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست، به دنبال یکی از عبارات زیر در مورد هر چیزی که روی صورت خود می‌زنید باشید:

غیر کومدوژنیک

بدون روغن، بدون چربی

منافذ را نمی بندد

منافذ مسدود شده یا پوست چرب می تواند منافذ را بزرگتر نشان دهد. تمیز کردن دو بار در روز می تواند منافذ را باز کند، از مسدود شدن منافذ جلوگیری کند و چربی را کاهش دهد. هنگام تمیز کردن صورت خود، باید:

از آب گرم استفاده کنید. آب داغ می تواند پوست شما را تحریک کند و باعث بزرگتر به نظر رسیدن منافذ شود.

به آرامی صورت خود را بشویید. اسکراب می تواند پوست شما را تحریک کرده و باعث التهاب شود. هنگامی که پوست ملتهب می شود، منافذ بیشتر قابل توجه هستند.

یک پاک کننده ملایم و غیر کومدون زا پیدا کنید. باز هم، شما می خواهید هر کاری که می توانید انجام دهید تا از تحریک پوست خود جلوگیری کنید و منافذ خود را مسدود نکنید.

برخی افراد متوجه می شوند که این نوع محصولات مراقبت از پوست باعث تحریک پوست آنها می شود. می توانید با شستن صورت خود و سپس صبر کردن ۳۰ دقیقه برای استفاده از این محصول از این امر جلوگیری کنید.

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، نباید از محصولات حاوی رتینول یا رتینیل پالمیتات استفاده کنید.

هر روز از صورت خود با ضد آفتاب محافظت کنید

هر چه آفتاب بیشتر به پوست شما آسیب برساند، استحکام آن کمتر می شود. هنگامی که پوست شروع به از دست دادن استحکام خود می کند، منافذ بیشتر به نظر می رسند.

استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع و مقاوم در برابر آب با SPF 30 یا بالاتر به جلوگیری از آسیب پوست در برابر نور خورشید کمک می کند. برای محافظت از پوست خود، هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، حتی زمانی که هوا بارانی یا سرد است. هر بار که اشعه های خورشید به پوست ما برخورد می کند، می تواند به پوست ما آسیب برساند. این آسیب به مرور زمان ایجاد می شود.

تراشیدن

لایه برداری ممکن است منافذ را کمتر به چشم بیاورد. برای به دست آوردن نتایجی که می خواهید، باید با خیال راحت لایه برداری کنید تا آسیبی به پوستتان وارد نشود.

با پوست خود ملایم باشید

شستشوی صورت باعث پاک‌تر شدن آن نمی‌شود، اما شستشوی صورت می‌تواند پوست شما را تحریک کند که می‌تواند منافذ پوست را بزرگ‌تر نشان دهد.

فشار دادن، فشار دادن یا فرو بردن منافذ پوست نیز می تواند پوست شما را تحریک کند و باعث می شود که منافذ بیشتر قابل توجه به نظر برسند.

به این دلایل، شما می خواهید با پوست خود بسیار ملایم باشید. هرگز پوست صورت خود را مالش ندهید، نکشید یا فشار ندهید.

افتادگی پوست را درمان کنید

با افزایش سن، پوست سفتی خود را از دست می دهد و شروع به افتادگی می کند. منافذ پوست زمانی بزرگتر به نظر می رسند.

برای درمان منافذباز  بهتر  هست از مورد زیر استفاده بشود. لوسیون ضدجوش فبریژن فرانسه با ترکیبات کاملا گیاهی برای درمان انواع جوش و جای جوش(گودی) تجویز می شود. این لوسیون حاوی عصاره های آلوئه ورا باربادنسیس، درخت چای، جوجوبا، گل نسترن، هسته انار فشرده شده، کندر و روغن کوسه ماهی تهیه شده است.
لوسیون ضدجوش فبریژن فرانسه برای درمان انواع جوش پوستی موثر است. این محصول که کنترل کننده چربی پوست است با خواص لایه برداری و التیام بخشی خود هرگونه التهابهات ناشی از آکنه ها را کاهش داده و سپس به درمان کامل کمک می کند. همچنین به علت داشتن عصاره هایی جهت بازسازی پوست، برای درمان گودی های ناشی از جوش و آبله نیز موثر است.

برخی از خواص لوسیون ضدجوش فبریژن فرانسه:

– درمان انواع جوش پوست صورت و بدن
– تنظیم کننده سبوم پوست
– التیام بخش پوست
– کوچک کننده منافذ باز پوست
– روشن و جوان کننده پوست
– درمان جای جوش (گودی جوش و لک جوش)
– درمان انواع گودی ها نظیر جای ابله مرغان، گودی جای بریدگی و…
– دارای مواد کاملا گیاهی عصاره هایی اعم از عصاره های آلوئه ورا باربادنسیس، درخت چای، جوجوبا، گل نسترن، هسته انار فشرده شده، کندر و روغن کوسه ماهی
– مناسب انواع پوست با جذب سریع
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل  وخرید لوسیون اینجا را کلیک کنید 

منافذ باز پوست,منافذ باز روی بینی,منافذ باز اطراف بینی,لیزر منافذ باز بینی,با منافذ باز پوست چه کنیم,منافذ باز پوست با میکرونیدلینگ,منافذ باز پوست خشک,منافذ باز جای جوش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید