09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خشکی لب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی لب

لب ناحیه ای از بدن قرار دارد که بیشتر در معرض هوا و آفتاب هست بهمین دلیل بیشتر دچار خشکی و ترک خوردگی هست. پوست لب حتی نسبت به پوست دورچشم هم حساس تر هست. لب ها چطور رطوبت خود را از دست می دهد و چه راه حلی برای درمان هست؟

اگر خوب از لب‌هایتان مراقبت نکنید،گرمای بیش از حد و از دست رفتن آب بدن در این فصل، می‌تواند باعث خشکی، سوزش و التهاب و حتی خونریزی آنها شود.

متخصصان معتقدند تماس لب با خمیردندان و رژ لب و استفاده از پروتزهای دندان باعث خشکی‌های شدید و خارش لب می‌شود. حرارت زیاد، کم آبی و سرمای شدید هم از عوامل شایع به وجود‌آورنده خشکی‌های ساده و ترک‌خوردگی‌های لب هستند، همچنانکه بعضی از بیماری‌های سیستماتیک نظیر پسوریازیس هم سبب پوسته شدن اطراف و روی لب می‌شود که در این صورت مشکل لب با علائم دیگری نیز همراه است.

داشتن لب‌های ترک‌خورده، خشک و سوزان بی‌تردید آزارنده است. برای بسیاری از کار‌هایی که در طول روز انجام می‌دهیم، از همین لب‌ها استفاده می‌کنیم. لب اگر سالم نباشد، حتی نمی‌توانیم راحت غذا بخوریم، حرف بزنیم یا لبخند بزنیم.

استفاده از رژ لب بخاطر داشتن سرب باعث ایجاد خشکی می شود که بعد از شستن رژ لب باعث رنگ پریدگی لب می شود. اگر شما هم با استفاده رژ لب دچار خشکی و رنگ پریدگی لب می شوید بهتر هست قبل از استفاده از رژ لب از بالم لب استفاده کنید.

علل شایع خشکی لب:

۱) تابش خورشید

۲) لیسیدن لب و خیس کردن آن با زبان

۳) از دست دادن آب بدن

۴) کمبود بعضی از ویتامین‌ها مانند ویتامین آ، ب ، ث و املاح معدنی مانند آهن و روی

۵) حساس به محصولات آرایشی

۶) غذاهای ترش و مرکبات که اسیدیند.

۷)سرماخوردگی

۸) سیگار کشیدن

بهترین درمان برای جلوگیری و درمان خشکی لب ،استفاده از بوم لب می باشد که حاوی مقادیر زیادی سوکرالفیت، vit E (آنتی اکسیدان)، vit F ، SPF3 و اسیدهای چرب ضروری در ان وجود دارد .


برای مشاهده محصولات رفع خشکی لب اینجا کلیک نمایید


 

درمان خشكي لب,درمان خشکی لب ها,درمان خشکی لب در طب سنتی,درمان خشکی لب کودکان,درمان خشکی لب و دهان,درمان خشكي لبها,درمان خشکی لب در بارداری,درمان خشکی لب در زمستان,درمان خشکی لب طب سنتی,درمان خشکی لب چیست,درمان اکنه لب,جلوگیری از ترک لبها,جلوگیری از ترک خوردن لب,راههای جلوگیری از ترک لب,چگونه از ترک لب جلوگیری کنیم,جلوگیری از ترک خوردن لبها,راههای جلوگیری از ترک خوردن لب,جلوگیری از ترک خوردن رژ روی لب,پیشگیری از ترک لب

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید