09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خشکی موهای رنگ شده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی موهای رنگ شده

وقتی موهای خشک رطوبت خود را از دست می دهد رشد نمیکند این باعث کاهش درخشش آن می شود و می تواند باعث سرخ شدن و کسل کننده شدن آن شود.موهای خشک می تواند در هر سنی بر آقایان و خانمها تأثیر بگذارد .
موهای شما از سه لایه تشکیل شده است. اگر موهای شما سالم است ، روغن های طبیعی موجود در لایه بیرونی به محافظت از لایه های داخلی کمک می کنند. آنها همچنین نور را منعکس می کنند و باعث می شوند موهای شما براق به نظر برسد. براق و درخشش دو نشانه مهم موهای سالم است.

وقتی موهای شما خشک است ، لایه بیرونی خراب می شود و باعث می شود کسل کننده و ناسالم به نظر برسد.

عوامل مختلفی می تواند به موهای خشک منجر شود ، از جمله شرایط محیطی ، عادت های مراقبت از مو و سلامت جسمی شما.

برخی از شرایط محیطی که باعث ایجاد موهای خشک می شود عبارتند از:

زندگی در آب و هوای خشک و گرم
زمان زیادی را در آفتاب یا باد سپری می کنید
غالبا شنا در آب کلر یا شور

یک اختلال در خوردن غذا ، بی اشتهایی عصبی می تواند منجر به سوء تغذیه شود. این همراه با عوارض جدی تر می تواند باعث ایجاد موهای خشک و شکننده شود.
هیپوپاراتیروئیدیسم: اگر دچار کمبود فشارخون هستید ، غده پاراتیروئید در گردن شما هورمون پاراتیروئید بسیار کمی تولید می کند ، که باعث کاهش سطح کلسیم در خون شما می شود. کلسیم یک ماده مغذی مهم برای موهای سالم و همچنین استخوان ها ، دندان ها و سایر بافت ها است.
کم کاری تیروئید: با کم کاری تیروئید ، غدد تیروئید شما به اندازه کافی هورمون تیروئید تولید نمی کند. موهای خشک و شکننده یکی از علائم اولیه این بیماری است.
سندرم منسک: اگر مبتلا به سندرم منسک ، یک بیماری ژنتیکی نادر هستید ، سلول های شما به اندازه کافی مس جذب نمی کنند. جذب کم مس بر سلامت موهای شما تأثیر می گذارد و باعث خشکی می شود.

در بسیاری موارد ، شما می توانید موهای خشک را از طریق تغییر سبک زندگی ساده درمان کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

هر روز از شامپو زدن مو خودداری کنید.
موهای خود را هر دفعه یکبار شستشو دهید.
از شامپو و نرم کننده ای استفاده کنید که مخصوص نوع مو شما باشد.
از محصولات یک ظاهر طراحی شده مرطوب کننده استفاده کنید.
از درمان های شیمیایی مو خودداری کنید.
موهای خود را کمتر خشک کنید.
ازاتو ، سشوار خودداری کنید.
شامپو زدن روزانه می تواند موهای شما را از روغنهای محافظ آن سیر کند و منجر به خشکی شود. به جای آن ، هفته ای یک یا دو بار موهای خود را بشویید. همچنین می توانید روغن مو را اضافه کنید تا درخشندگی و نرمی ایجاد شود.

محافظت از موهای شما در برابر گرما و قرار گرفتن در معرض آفتاب نیز مهم است. اگر در آب و هوای خشک زندگی می کنید ، هنگام بیرون رفتن از خانه از کلاه خودداری کنید و از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض هوای خشک یا بادی جلوگیری کنید. شما باید با پوشیدن درپوش حمام هنگام شنا در استخر یا اقیانوس ، موهای خود را از کلر و آب نمک محافظت کنید.

خشکی مو نشانه آسیب مو است. در صورت عدم درمان ، موهای شما شکننده می شود و باعث می شود تا به راحتی شکسته یا پاره شود. بیشتر موارد موهای خشک با تغییرات ساده در شیوه زندگی قابل درمان است.

برای درمان موهای خشک بهتر هست از روغن ارگان ژیورل بزک استفاده کنید این روغن به علت دارا بودن مواد مغذی و به خصوص اصل بودن میتواند موهای شما را از لحاظ خشکی به خبی درمان کند کهدر ادامه به معرفی ان می پردازیم .

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه :

– درخشان و جوان کننده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– تغذیه و رطوبت رسان پوست
– زیبا و براق کننده لب
– درمان آکنه و التهاب پوستی
– درمان ترک های پوستی
– درمان شکنندگی ناخن
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان وزی و مجعدی مو
– ترمیم کننده موهای آسیب دیده
– درمان شوره سر
– رطوبت رسان مو
– افزایش رشد مو
– درمان و پیشگیری از ترک های شکم(استرچ مارک)

برای دیدن و خرید روغن ارگان اینجا را کلیک کنید .

خشکی موی سر,خشکی مو بعد از دکلره,خشکی موها,خشکی مو سر,خشكي موي سر,خشكي مو,خشکی مو و ریزش,خشکی مو نشانه چیست,درمان خشکی موی سر,درمان خشکی موهای رنگ شده,درمان خشکی موهای فر,درمان خشكي مو,درمان خشکی مو سر,درمان خشکی مو بعد از دکلره,درمان خشکی مو و موخوره,روغن آرگان,روغن آرگان اصل,روغن آرگان چیست,روغن آرگان برای مو,روغن آرگان برای پوست,روغن ارگان اویل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید