09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ریزش مو آلوپسی آره آتا با روغن سدر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش مو آلوپسی آره آتا با روغن سدر

اگر از ریزش مو دارید یا فقط موهای بلندتر و ضخیم تری می خواهید، روغن چوب سدر می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. مطالعه ای روی ۸۶ بیمار مبتلا به آلوپسی آرئاتا انجام شد. آلوپسی آره آتا یک بیماری خود ایمنی است که باعث ایجاد لکه های طاس و در نهایت طاسی می شود.

ترکیبی از ۴ روغن ضروری شامل روغن چوب سرو در گروه آزمایش روزانه به پوست سر ماساژ داده شد. گروه کنترل پوست سر را با روغن های حامل بی اثر ماساژ دادند. ۴۴ درصد از بیماران گروه آزمایش بهبود رشد مو را در مقایسه با ۱۵ درصد در گروه شاهد نشان دادند.

هر نوع ماساژ باعث افزایش رشد موها می شود زیرا جریان خون را در ناحیه افزایش می دهد. این باعث تغذیه و اکسیژن رسانی به ریشه مو می شود و رشد را تحریک می کند. با این حال، درمان با اسانس تقریباً سه برابر ماساژ با روغن معمولی نتیجه داد. این مطالعه به این نتیجه رسید که اسانس ها از جمله روغن چوب سرو یک درمان ایمن و موثر برای آلوپسی آرئاتا هستند.

روغن سدر برای مبارزه با ریزش مو استفاده می شود و از روغن سدر به عنوان یک عنصر در محصولات زیبایی که مدعی ضخیم شدن موها هستند، مشاهده کنید. این به این دلیل است که با تجمع باکتریایی روی پوست سر در شرایطی مانند شوره سر و اگزما مبارزه می کند و سلامت پوست سر را تسهیل می کند. خارش کمتر و پوسته پوسته شدن به این معنی است که فولیکول های مو شما آسیب نمی بینند و موها می توانند دوباره به طور عادی رشد کنند! در واقع ، یک مطالعه نشان داد که ماساژ روزانه پوست سر با روغن سدر ، آویشن ، رزماری و اسطوخودوس باعث بهبود قابل توجه رشد مو در افراد مبتلا به آلوپسی آره آتا می شود. وضعیتی که باعث می شود سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو در سر حمله کند.

علاوه بر این، روغن چوب سدر می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و ظاهر شما را شاداب نگه دارد. از آنجا که یک ضد میکروبیول و ضد التهاب است ، برای شرایطی مانند آکنه و اگزما مفید است. یک مطالعه نشان داد که روغن سدر به درمان سنتی آکنه اضافه می شود، علائم جوش را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. و از آنجا که یک ضد عفونی کننده ، ضد میکروبی و ضد قارچی است ، روغن چوب سدر یک تصفیه کننده طبیعی است که به از بین بردن باکتری ها و سلول های مرده در سطح پوست کمک می کند. این باعث افزایش گردش سلول ها می شود و پوستی درخشان و زیبا به نظر می رسد!

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید