09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تقویت کننده موی سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تقویت کننده موی سر

ریزش مو می تواند دلایل زیادی داشته باشد از آن جمله کم خونی، کم کاری یا پر کاری تیروئید، استرس، مصرف داروهای خاص باشد. در ادامه می تونید دلایل را بررسی کنید تا متوجه شوید که علت ریزش مو چی هست. در این جا به توضیح مختصر هر کدوم می پردازیم.

علت های ریزش مو

کم خونی:

کمبود آهن و به دنبال آن کم بود سلول های قرمز خون ، باعث ریزش شدید مو می شود . این موارد از نیازهای حیاتی برای فولیکول های مو می باشد. مکمل های ویتامین C و اهن برای برطرف کردن کم خونی مناسب است .

کم کاری یا پرکاری تیروئید

 اگر هورمون ها تعادل نداشته باشند باعث افزایش ترشح مواد شیمیایی DHT  در سطح فولیکول مو می شود و باعث ریزش می شود ، در این موارد باید تحت نظارت پزشک باشید.

مصرف داروهای خاص

 داروهای ضد افسردگی ، ادرارآور و مصرف داروهای درمانی باعث ریزش مو می شود بهتر است با مشورت پزشک مصرف داروها را کم کرده یا جایگزین مناسب انتخاب کنید .

استرس

اگر استرس بیشتر باشد فولیکول مو ضعیف می شود و تا جای که توسط گلبول سفید خونی مورد حمله قرار می گیرد .و رفته رفته ریزش مو اتفاق می افتد تا جایی که می توانید اسباب آرامشتان را فراهم کنید. در کنار همه ی این موارد بهتر است از طبیعت کمک بگیرید و کنترل ریزش موهایتان را به دست بگیرید.

گزنه، رزماری، جنسینگ، صبر زرد، حنا، سدر، آلوورا، چلتوک برنج، بیوتین، روغن نارگیل، بنفشه، بابونه از جمله گیاهانی هستند که باعث کنترل ریزش مو می شود و ما سعی کردیم همه ی این گیاهان را به صورت یک شامپو برایتان عرضه کنیم تا راحت تر بتوانید ریزش، شوره و چربی موی سر را کنترل کنید.

 

شامپو گیاهی خشک رویش مجدد و ضد ریزش مو

مشخصه ها :

– کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
– تحریک مجدد رشد مو
– ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
– تنظیم PH پوست سر
– افزایش خون رسانی به کف سر
– تنظیم چربی مو و پوست سر
– رفع موخوره و شوره سر

توضیحات:

 بعنوان یک برای رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش مو می باشد. این دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، ، گیاه گزنه، ، ، ، شلتوک برنج، ، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:

۱- این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز  شود.

۲- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.

۳- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مو استفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.

۴- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.

۵- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.

۶- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است.  موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است  برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.

۷- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.

۸- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست  سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.

۹- آلوورا: ژل  گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.

۱۰- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود ۸۶ فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از  سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.

۱۱- بابونه:  بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.

این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.

شامپو خشک گیاهی

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .

بهترین شامپو برای تقویت کننده موی سر

شامپو ۱۰ گیاه عطاری اکسیر
برخی از خواص شامپو گیاهی خشک اکسیر:
– کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
– تحریک مجدد رشد مو
– ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
– تنظیم PH پوست سر
– افزایش خون رسانی به کف سر
– تنظیم چربی مو و پوست سر
– رفع موخوره و شوره سر
-بسته پلمپ شده ۱۳۰ گرمی
» برای خرید شامپو گیاهی خشک اکسیر اینجا کلیک نمایید

شامپو جنیزلاین
برخی از خواص شامپو چنیزلاین فرانسه:
– تقویت کننده و درمان ریزش مو
– درمان شوره خشک و چرب
– درمان موخوره
– صاف و نرم کننده موهای مجعد و وز
– درمان خشکی پوست سر
– حاوی ویتامین های A و E و F و اسیدهای چرب ضروری
– ۳۱۰ میل
– ساخت فرانسه
» برای خرید شامپو جنیزلاین اینجا کلیک نمایید

شامپو حجم دهنده مو تگودر
برخی از خواص شامپو حجم دهنده مو تگودر:
– افزایش رشد موها
– پرحجم کردن موها با اولین استفده
– ضخیم کننده موهای نازک و کرکی
– ضد ریزش قوی مو مناسب آقایان و خانم ها
– بدون سولفات و پارابن
– افزاش کشسانی موها
– تقویت ریشه و پیاز موها
– حاوی پروتئین و ویتامین B5
– مناسب برای موهای نازک و کم تراکم
– افزایش درخشش و لطافت موها
– حاوی عصاره‌های رازیانه و جوانه گندم
– تنظیم چربی مو بدون خشکی مو
– رطوبت رسان به ساقه مو بدون چرب کردن
– شانه پذیری راحت
– پرحجم دیده شدن موها
– ۳۵۵ میل
– فرمولاسیون اسپانیا
– مناسب آقایان و خانم ها
» برای خرید شامپو حجم دهنده مو تگودر اینجا کلیک نمایید
مو شامپو سرم درمان جلوگیری پیشگیری قطعی ضد ریزش رویش مجدد چربی پوست فولیکا خشک گیاهی بارداری حاملگی کم پرکاری تیروئید کنترل استرس درمان ریزش مو سکه ای درمان ریزش مو در مردان درمان ریزش مو با داروهای گیاهی درمان ریزش مو در زنان درمان ریزش مو بعد از زایمان درمان ریزش موی هورمونی در زنان درمان ریزش مو در دوران شیردهی درمان ریزش موی شدید در خانمها جلوگیری از ریزش مو در مردان جلوگیری از ریزش موی سر جلوگیری از ریزش مو در زنان جلوگیری از ریزش مو در دوران شیردهی جلوگيري از ريزش موي سر جلوگیری از ریزش مو در شیمی درمانی جلوگیری از ریزش مو با داروهای گیاهی جلوگیری از ریزش مو در رژیم لاغری جلوگیری از ریزش مو در بارداری جلوگیری از ریزش مو prp شامپو ضد ریزش مو شامپو ضد ریزش مو لامینین شامپو ضد ریزش مو ایوروشه شامپو ضد ریزش اکوفان شامپو ضد ریزش مو فولیکا شامپو ضد ریزش مو سینره شامپو ضد ریزش فولیکا شامپو ضد ریزش سریتا شامپو ضد ریزش ایوروشه شامپو ضد ریزش اویدرم شامپو ضد ريزش مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید