09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع شوره ابرو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع شوره ابرو

شوره ابرو ( eyebrow dandruff ) یک مشکل پوستی از خانواده بیماری درماتیت سبوره ای ( seborrhoeic dermatitis ) هست. که در نواحی سر و ابرو ایجاد می شود. این مشکل به دلایل مختلفی در افراد ایجاد می شود. در این مقاله از سایت زیبایی بزک شما را با علائم، علت ها و نحوه درمان سریع شوره ابرو آشنا خواهیم کرد.

شوره ابرو چیست؟

شوره ابرو یا به اصطلاح دیگر درماتیت سبوره ای نوع خاصی از بیماری مزمن می باشد، که به علت کمبودهای مختلف در بدن سبب پوسته پوسته شدن در ناحیه ابرو می شود. این مشکل رده سنی خاصی ندارد و حتی می تواند در نوزادان نیز اتفاق بیفتد که به کلاه گهواره ای ( cradle cap ) نیز معروف هستند، ولی این نوع بیماری در افراد بالغ بیشتر از نوزادان دیده می شود.
معمولا قسمت هایی از پوست که دارای چربی و روغن اضافه هستند مانند سر و ابرو بیشتر شوره اتفاق می افتد پس بدانیم که در قسمت هایی که غددهای چربی بیشتری انباشته هستند، شوره می تواند شکل بگیرد.

شوره ابرو

علت ایجاد شوره ابرو

هنوز علت دقیقی برای ایجاد شوره ابرو شناخته نشده است، اما می تواند با افزایش میزان چربی غددهای سبابه که در فولیکول موهای ابرو قرار دارند، در ارتباط مستقیم باشد.

درماتیت سبوره و شوره ابرو

شوره ابرو که به اگزمای سبوره نیز معروف است، سبب می شود تا قسمت هایی از بدن مانند کف سر، ابروها و ناحیه پشت که بیشترین چربی های پوست را در بردارند دچار التهاب و خارش کند و به این ترتیب شوره و پوست های سفید را در بدن نمایان کند. علت اصلی درماتیت سبوره بیشتر به خاطر استرس و ضعف سیستم ایمنی بدن می باشد.

شوره ابرو و درماتیت تماسی

از عوامل دیگر در ایجاد شوره ابرو، درماتیت تماسی است. این مشکل معمولا به خاطر وجود مواد حساسیت زا بر روی پوست شکل می گیرد. این نوع شوره زمانی اتفاق می افتد که فرد از شامپو یا صابون نامرغوب استفاده می کند. در نتیجه باعث بروز واکنش هایی مانند خارش و التهاب در نواحی ابرو می گردد. پس گزینه ایده ال این هست که از محصولات مناسب پوست استفاده نمایید.

آماس پلک چشم

آماس پلک یا در اصلاح بلفاریت سبب مسدود شدن غده های چربی اطراف چشم می شود. و این باعث قرمزی، خشکی چشم، عفونت قارچی، ایجاد موخوره و در نهایت ایجاد شوره در ابرو و مژه می شود.

تغذیه نامناسب پوست

گاهی اوقات کمبود بعضی از مواد مغذی باعث ایجاد لایه های زرد رنگ بر روی پوست می شود. به طوری که سلول ای بیرونی پوست را ضعیف کرده و در نهایت شوره ابرو را سبب می شود.

خشکی پوست

زمانی که بدن دچار کمبود آب می شود، سلول های مرده بر روی پوست به همراه خشکی و خارش و التهاب و شوره ایجاد می شود.

حساسیت به مواد آرایشی

از عوامل دیگر در ایجاد شوره ابرو، استفاده از مواد نامرغوب در حین کاشت را می توانیم ذکر کنیم.

علائم شوره ابرو

  • پوسته های زرد رنگ و مایل به سفیدی
  • خارش های جزئی بر روی ابرو
  • بالا رفتن میزان چربی در ابرو
  • التهاب و قرمزی
  • روشن شدن رنگ پوست در افرادی که دارای پوست های تیره تری هستند.
  • قرمز شدن پوست در افرادی که دارای پوست روشنی هستند.

درمان شوره ابرو

اگر شما نیز تا به حال شوره ابرو را تجربه کردید می دانید که یک حس ناخوشایند هست. و در روابط اجتماعی شما تاثیر منفی می گذارد. در بیشتر این مواقع افراد سعی می کنند شوره ها را از بین ابروهای خود جدا کنند، ولی باید بدانیم که این روش هیچ کمکی نمی تواند بکند.

روغن زیتون

روغن زیتون یکی از قویترین راه های هانگی برای از بین بردن شوره ابرو است. همان گونه که اشاره شد خشکی پوست می تواند از عوامل ایجاد شوره باشد، و در اینجا زیتون هست که می تواند ابرسانی عمقی انجام دهید و از ایجاد پوسته شدن و شوره جلوگیری نماید.

رژیم غذایی مناسب

داشتن رژیم عذایی مناسب می تواند شما را در درمان شوره ابرو کمک نماید. یکی از بهترین مواد غذایی که دارای امگا ۳ باشد از جمله مواد پیشنهادی ما هست. امگا ۳ را می توانیم در ماهی و تخم اب پز پیدا کنیم. همچنین محصولات مانند دانه چیا، گردو و بذر کتان امگا ۳ فراوان دارند.

آیا شوره می تواند باعث ریزش ابرو شود؟

در جواب باید بگوییم زمانی که ترشح غدد چربی افزایش یابد، باعث ایجاد شوره در ابرو می شود. و اگر درمان نشود سبب بسته شدن سلول های پوست و مانع از ایجاد رطوبت رسانی به ریشه ابروها شده و در نتیجه ریزش را در پی دارد.

استفاده از لوسیون دمودکسلین می تواند شوره ابرو را درمان کند؟

محلول ضد دمودکس دمودکسیلین با از بین بردن انگل دمودکس باعث درمان بیماری های پوستی اعم از درمان شوره ابرو، رزاسه، کوپروز، اکنه های شدید، قرمزی صورت و درمان خارش پوست می شود. این محلول کاملا ارگانیک دارای خاصیت ضد انگل دمودکس، ضدباکتری و ضد قارچ می باشد.
این محلول با برگرفته از منشا گیاهی بدون حساسیت، بدون خشکی پوست و بدون عوارض جانبی، تراکم انگل ها را در سطح پوست و مو کاسته و باعث درمان بیماری های کوپروز، رزاسه، خارش و قرمزی پوست می شود.
از آنجایی که میدانید طبق تحقیقات صورت گرفته کسایی که دچار رزاسه و قرمزی پوست هستند انگل دمودکس برروی پوست این افراد دارای تراکم بالایی بوده که این محلول این تراکم را کاهش داده و باعث درمان این نوع بیماری ها می شود.
تراکم بیشتر انگل دمودکس روی پوست باعث بیماری های مثل کوپروز، رزاسه، آکنه های شدید و خارش و سوزش پوست می شود.

آیا استفاده از لوسیون تقویت ابرو اورلین باعث درمان شوره می شود؟

لوسیون تقویت ابرو اورلین Aurelien فرانسه محصولی بی نظیر در درمان شوره ابرو، ریزش ابرو، تقویت و پرپشت کردن ابروها است که با استفاده این لوسیون ابروها پرپشت، مستحکم و زیبا خواهد شد. این محصول با دارا عصاره گیاهان باعث رشد مجدد ابروی ریخته و بلند و ضخیم کردن ابروهای موجود می شود. لوسیون تقویت ابرو اورلین فرانسه بی رنگ، بی بو و غیر چرب است که از عصاره گیاهان تشکیل شده است.
این محصول با افزایش طول عمر آناژن و کاهش چشمگیر فاز تلوژن باعث تقویت ابرو می شود. آناژن مرحله رشد مو هست که این لوسیون طول عمر آناژن را افزایش می دهد و با کاهش طول همر تلوژن که فاز استراحت ریشه موی ریخته شده هست باعث رشد مجدد موی ابرو می شود.

معرفی قویترین ضدشوره ابرو

محلول ضد دمودکس دمودکسیلین
محلول ضد دمودکس دمودکسیلین:
– ضد انگل دمودکس، ضد باکتری، ضد قارچ
– درمان شوره سر، صورت، ابرو و مژه
– کمک به بهبود علائم بیماری روزاسه
– کمک به بهبود علائم بیماری درماتیت سبورئیک
– ضد خارش پوست سر و صورت
– ضد قرمزی و التهاب پوست
– التیام بخش
– برگرفته از ترکیبات گیاهی طبیعت
– ۲۰۰ میل
» برای خرید محلول دمودکسیلین اینجا کلیک نمایید

<hr>

درمان شوره ابرو,راه های درمان شوره ابرو,بهترین درمان شوره ابرو,درمان شوره ابرو چیست,درمان شوره ابرو با روغن زیتون,درمان شوره ابرو و ریش,درمان شوره ابرو و صورت,شوره ابرو,علت شوره ابرو,از بین بردن شوره سر,درمان شوره,درمان شوره سر با سرکه,درمان شوره سر چرب,درمان شوره سر,درمان شوره سر دکتر خیراندیش,درمان شوره سر خشک,درمان قطعی شوره سر,درمان سریع شوره سر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید