09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سلولیت شکم و ران
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سلولیت شکم و ران

 

سلولیت چیست؟

سلولیت معمولا در اکثر زنان دیده می شود که به معنی تولید مقدار کافی استروژن توسط ارگانیسم ما ست . برخی سلولیت پنهان دارند ولی برخی دیگر توده های انباشته ناخوشایند دیده می شود . اگر شما نوع دوم آن را دارید آنها رابه حال خود رها نکنید . شاید از بین بردن سلولیت به نظر سخت باشد اما باید بدانید که همیشه راهی وجود دارد.

علایم سلولیت

سلولیت در واقع همان ناهمواری های موجود بر سطح پوست است که گاهی ظاهر بافت مبتلا به سلولیت را به بافت حفره دار پنیری یا پوست پرتقالی نسبت می دهند. سلولیت خفیف تنها زمانی قابل مشاهده است که پوست قسمتی از بدن از اطراف فشار داده شود.

سلولیت های شدیدتر باعث می شود پوست به صورت ناصاف و دارای فرورفتگی و برآمدگی دیده شود. سلولیت معمولاً نواحی ران و باسن را در گیر می کند اما ممکن است در سینه ها، شکم و بازوها هم ایجاد شود.

از دیگر دلایل تشکیل سلولیت:

تحرک و ورزش نکردن: تحرک و ورزش باعث بهبود خون رسانی به بافت چربی زیرپوستی وسوخت و ساز بهتر چربی ها می شود. توارث: بدین معنی که  اگر مادر شما سلولیت دارد شما هم احتمالا این فرورفتگی های بد شکل را در اندام های خود خواهید یافت.
نوشیدن ناکافی آب: توصیه می شود روزانه شش تا هشت لیوان آب بنوشید.
خوردن غذا های چرب و ناسالم از نظر تغذیه ای
سیگار کشیدن
جریان ناکافی سیستم لنفاوی
جریان ناکافی خون در ناحیه زیر پوستی
در معرض نور آفتاب قرار گرفتن به مقدار زیاد
بعضی از آلرژی های غذایی
پیروی از رژیم های غلط غذایی به منظور لاغر شدن

چرا سلولیت در خانم ها بیشتر است؟

درست زیر پوست لایه ای بافت وجود دارد که برای وصل کردن پوست به عضله استفاده می شود. شکل این بافت در مردها بصورت مورب یا صلیبی است که صاف و پیوسته است. متاسفانه در خانم ها، این بافت پیوندی به صورت عمودی است و چون به پوست وصل است، چاله هایی ایجاد می کند که چربی را به دام انداخته و ظاهر برآمده و ناهموار به آن می دهد.

درمان های سلولیت:

کاهش وزن:

کاهش وزن از طریق غذا خوردن سالم و ورزش منظم، مسلماً سودمندترین راه درمان سلولیت است. وزن کم کردن و تقویت عضلات ران، کشاله ها، باسن و شکم می تواند ظاهر ناهموار پوست را بهبود بخشد. تأثیر کاهش وزن به تنهایی، محدود است و بهتر است حتماً همراه با ورزش باشد.

لیزر و رادیوفرکانسی (RF):

شاید نویدبخش ترین اقدام درمانی استفاده از لیزر و رادیوفرکانسی باشد. یکی از روش ها تلفیقی از ماساژ، رادیوفرکانسی و اشعه مادون قرمز است. روش دیگر استفاده از ماساژ و لیزراست. روش سوم استفاده از رادیوفرکانسی در سطوح عمقی وسطحی به طور همزمان است. تمامی این روش ها نیاز مند تعداد زیادی جلسات درمانی است. نتیجه حاصل از این روش ها تا ۶ ماه ماندگاری دارد.

درمان های موضعی:

استعمال کرم و ژل های درمان سلولیت، دو بار در روز طی سه ماه می تواند در بهبود ظاهر سلولیت مؤثر باشد.

پیاز:

شاید باورتان نشود ولی پیاز هم جزو مواد غذایی ضدسلولیت محسوب می‌شود. پیاز باعث تحریک دستگاه گوارش شده، میزان قند خون را کاهش می‌دهد و رگ‌ها و عروق را فعال‌تر می‌کند. توصیه می‌کنیم برای هنگام غذا از پیاز خام و برای تهیه تمام غذاها و سس‌هایتان از این ماده‌ی غذایی استفاده کنید.

مصرف چربی های سالم:

مصرف غذاهایی که غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ مانند دانه کتان، روغن ماهی و آجیل به جای چربیهای اشباع شده هستند. گردش خون را بهبود میبخشد و در نتیجه  مواد مغذی به بهبود مشکلات سلولیت کمک می کند.

توصیه های آخر:

– لطفاً تا حد امکان مصرف قند و شیرینی‌جات را کاهش دهید. بدن این قندها را به چربی تبدیل کرده و بجای سوزاندن، آن‌ها را ذخیره می‌کند. این چربی‌هایِ بیش از حد باعث ایجاد سلولیت‌های بیشتر می‌شود.
– دانه های کامل و سرشار از فیبر مثل برنج قهوه ای، سوپ جو و ذرت بو داده را بیشتر مصرف کنید. توجه داشته باشید که فیبرهای موجود در این قبیل مواد غذایی جلوی اشتهای شما را خواهند گرفت و شما گرایش کمتری به مصرف غذا خواهید داشت برای همین لاغرتر خواهید شد.
– مصرف نمک را محدودتر کنید. برای خوش طعم کردن غذا از سبزیجات معطر استفاده کنید.
– از مصرف حبوباتی مثل عدس و لوبیا غافل نشوید.
– مصرف مواد غذایی چرب را محدودتر کنید.
– مصرف تخم مرغ را کاهش دهید.
– مصرف گوشت‌های قرمز چرب را محدود کنید. ماهی و گوشت مرغ کم چرب و بدون پوست را در الویت قرار دهید.
– حواستان به سمومی که وارد بدنتان می‌کنید باشد. برای همین از کافئین زیاد، نیکوتین و غیره بپرهیزید. سیگار را ترک کنید تا خون در رگ‌هایتان به راحتی جریان داشته باشد.

معرفی بهترین کرم درمان سلولیت پوست

ژل لاغری فبریژن
برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت فبریژن:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان پوست پرتقالی، سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی کافئین، عصاره فلفل چیلی، زنجبیل، زیره سیاه و آلوورا
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون سوزش، حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– 250 میل
» برای خرید ژل لاغری فبریژن اینجا کلیک نمایید
درمان سلولیت روغن نارگیل فواید ورزش برای سلولیت داروهای طبیعی برای سلولیت سلولیت چاقی موضعی سندروم پوست پرتقال Cellulite درمان سلولیت ران درمان سلولیت پشت ران درمان سلولیت با رژیم غذایی درمان سلولیت پا درمان سلولیت چیست درمان سلولیت با ماساژ درمان سلولیت با ورزش درمان سلولیت با لیزر درمان سلولیت با گیاهان دارویی درمان سلولیت پوست درمان سلولیت درمان چاقی شکم و پهلو درمان چاقی شکم با طب سنتی درمان چاقی شکم با گیاهان دارویی درمان چاقي شکم درمان چاقي شکمي درمان چاقی شکم و ران درمان چاقي شكم و پهلو درمان چربی شکم وپهلو درمان چربی شکم با طب سنتی درمان چربیهای شکم درمان چربي شكم درمان چربی دور شکم درمان چربی زیر شکم درمان گیاهی چربی شکم بهترین درمان چربی شکم درمان کاهش چربی شکم لیزر درمانی چربی شکم درمان چربي دور شكم درمان سلولیت ران با لیزر درمان سلوليت ران درمان سلولیت رانها درمان سلولیت ران با ورزش درمان سلولیت ران با ماساژ درمان سلولیت پشت ران

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید