09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سیاهی دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سیاهی دور چشم

 

اینکه چرا دور چشم های ما، سیاه است و یا اینکه سیاه می شود دارای دلایلی می باشد. برخی از این دلایل را می توان تغییر داد و برخی دیگر از دلایل را نمی توان تغییر داد. در این بخش  به شما می گوییم چرا اطراف چشم های شما سیاه می شود و برای درمان سیاهی دور چشم چه کارهایی می توانید انجام دهید.

* تغذیه مناسب

باید در قدم اول به داشتن یک تغذیه مناسب فکر کنید. استفاده نکردن از میوه و سبزیجات می تواند به بوجود آمدن این سیاهی ها کمک کند. غذاهایی انتخاب کنید که ویتامین D بالایی داشته باشند چون کمک می کنند پوستتان بدرخشد، فست فودها چیزی است که باید از آن برای دچار نشدن به سیاهی زیر چشم بپرهیزید چون این غذاهای حاوی مقدار زیادی نمک مخفی هستند.

* ننوشیدن آب کافی

ننوشیدن آب کافی به صورت روزانه عامل دیگری برای ایجاد این دایره های سیاه زیر چشم است. سیاه شدن زیر چشم یکی از راه های بدن است که به شما بگوید بدنتان کم آب شده. درگیری های روزانه گاهی باعث می شود فراموش کنیم به اندازه کافی آب بنوشیم. پس اگر به ظاهر چهره خود اهمیت می دهید سعی کنید آب بنوشید و اجازه ندهید احساس تشنگی کنید.

* ژنتیک

ژنتیک وضعیتی است که نمی توانید آن را کنترل کنید. اگر پدر یا مادرتان این سیاهی ها را دارند احتمال دچار شدن شما نیز بالاتر می رود. برای بعضی داشتن سیاهی زیر چشم اصلا مهم نیست و برای بعضی بسیار مهم است اگر از دسته ی دوم هستید و این سیاهی ژنتیکی است بهتر است از لوازم آرایشی کمک بگیرید تا آن را پنهان کنید. بهترین مورد کانسیلر می باشد، استفاده از یک کانسیلر حلقه های تیره زیر چشم را محو خواهد کرد. در استفاده از کانسیلر، نکته مهم این است که رنگ آن با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. بعد از بکار بردن کانسیلر، از پودرهای فشرده آرایشی(پنکک)  برای یکنواخت کردن  پوست این نقطه استفاده کنید.

* عدم خواب کافی

نخوابیدن پوستتان را رنگ پریده می کند و وقتی این حالت بوجود می آید رگ های خونی زیر پوستتان مشهودتر می شوند. اگر می توانید برای روز خود برنامه ریزی کنید تا فرصت کافی برای خوابیدن را داشته باشید، با این کار به راحتی میتوانید از شر این مشکل خلاص شوید.

پس باید دقت داشته باشیم در کنار همه ی این عوامل گفته شده ، سیگار ،سن ، عدم آرامش روحی و روانی ، حساسیت به غذاها نیز می تواند در تیره شدن دور چشم دخالت داشته باشد.

راه کارهای معالجه تیرگی دور چشم چیست ؟

استفاده از بهترین کرم دور چشم ها  که به صورت گیاهی یا دریایی باشند توصیه ما برای شماست ، که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

کرم دور چشم روغن ارگان

 

خواص کرم دورچشم روغن آرگان

– استحکام بخش و لیفتینگ دور چشم

– درمان و ضد چروک، رفع تیرگی و کدری دور چشم

– مغذی و مرطوب کننده

– التیام بخش و آنتی اکسیدان

– محافظت از پوست ظریف دور چشم در برابر نور آفتاب، آلودگی هوا و …

– حاوی عصاره غنی روغن آرگان، عصاره ختمی، صمغ بیوساکارید ۴، گلیسرین.

– فاقد پارابن(ماده نگه دارنده حساسیت زا)

– ۲۰ml

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


تیرگی دورچشم ژیورل
برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید اینجا کلیک نمایید

درمان سیاهی دور چشم با لیزر,درمان سياهي دور چشم,درمان سیاهی دور چشم در طب سنتی,درمان سیاهی دور چشم با گیاهان دارویی,درمان سیاهی دور چشم با prp,درمان سیاهی دور چشم با سیب زمینی,درمان سیاهی دور چشم با روغن زیتون,,درمان سیاهی دور چشم با روغن بادام,درمانی سیاهی دور چشم,رفع سیاهی دور چشم با prp,رفع تیرگی دور چشم با rf,کرم رفع سیاهی دور چشم,کرم رفع تیرگی دور چشم,کرم برای رفع سیاهی دور چشم,بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم,قویترین کرم رفع سیاهی دور چشم,بهترين كرم رفع سياهي دور چشم,کرم رفع سیاهی دور چشم سینره,کرم رفع سیاهی دور چشم دکتر ژیلا,,کرم دور چشم ارگان,کرم دور چشم خاویار,خرید محصولات حاوی ارگان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید