09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان شوره ریش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شوره ریش

درمان خانگی شوره ریش در آقایان

بعضی اوقات به دلایل زیادی پوست دچار خشکی بیش از حد به همراه خارش می شود و به همین خاطر سر و ریش دچار شوره می شود. در این قسمت از سلامت بزک ما شما را با راه های درمان شوره آشنا می کنیم.

در واقع شوره یک وضعیت طبیعی پوست است که اسیب زا یا خطرناک نیست بلکه باعث خجالت فرد در تعاملات اجتماعی می شود.

علت شوره چیست؟

شوره یک مشکل اساسی هست که باعث ایجاد چربی ، خارش در فرد می گردد. علت های زیادی در ایجاد شوره دخیل هست که در زیر لیستی از مهم ترین علت ها را ذکر خواهیم کرد.

– مرتب نشستن موها ( حداقل یک روز در میان)
– وجود قارچ های مخمری که از پوست سر تغذیه می کنند
– دارا بودن پوست چرب یا خیلی خشک و خشن
– ایجاد حساسیت به برخی از محصولات مو ( مانند شامپو ف ماسک مو ف ژل مو )
– بیماری اگزما و پسوریازیس

علائم شوره چیست ؟

– وجود خارش های خفیف تا شدید در سر
– سفیدک زدن در ناحیه پوست سر، مو، ابرو ریش و سبیل
– پولک بستن در سطح سر

دلایل دیگر در ایجاد شوره سر

سن:

شوره در هر سنی میتواند ایجاد شود به خصوص در افراد میان سال که تغییرات هورمونی را تجربه میکنند.

جنسیت :

برا اساس تحقیقات به عمل آمده مردان بیشتر دچار شوره می شوند.وجود بیماری هایی چون پارکینسون که روی سیستم عصبی فرد اثر می گذارد، شوره را سبب می شود.علاوه بر این وجود سیستم ایمنی ضعیف نیز از علل دیگر این مشکل است.

درمان خانگی برای شوره سر و ریش

استرس

بر اساس تحقیقات به عمل آمده استرس علاوه بر اینکه باعث مشکلات قلبی می شود، موجب ایجاد شوره در سر و ریش نیز می گردد بنابرین آرامش روحی و روانی را جزو اولویت های اولیه زندگی قرار دهید.

شستشوی منظم سر و ریش

افرادی که به بهداشت فردی خود اهمیت نمی دهند بیشتر در معرض عفونت قارچی و شوره قرار می گیرند،برای همین هر روز یا یک روز  در میان دوش را در اولویت زندگی قرار دهید.

مصرف شامپوهای مخصوص شوره

شامپوهای ضد شوره برای موهایی که دچار شوره های خشک یا چرب هستند گزینه مناسبی هست.

شانه مخصوص ریش و سر

شانه مخصوص ریش و سر توانایی لایه برداری پوست و از بین بردن آلودگی های سطوح پوست را داردو باعث نرمی و لطفات مو و ریش می گردد.

عدم تماس دست کثیف با صورت

دست های آلوده همیشه دارای باکتری های زیادی هست که باعث ایجاد شوره می شود، بنابراین قبل از اینکه صورت یا سر خود را لمس کنید از تمیز بودن دست های خود اطمینان کامل داشته باشید.

اصلاح صورت

طبیعتا شوره باعث کاهش اعتماد به نفس شما در میان دوستانتان می گردد، به همین خاطر برای اینکه زودتر از شر این مشکل خلاص بشوید بهتر است از کرم های مخصوص ریش استفاده کرده و هفته ای دوبار یش هایتان را اصلاح نمایید.

حمام کردن دو بار در روز

بدن هر فردی در طی روز در معرض باکتری های فراوان قرار می گیرد و این عاملی برای شیوع شوره می باشد پس برای کنترل شوره بهتر است روزی دو بار دوش بگیرید

استفاده از ابرسان های مخصوص پوست

استفاده از آبرسان باعث می شود که پوست کمتر در معرض خشکی قرار گیرد و در نتیجه شوره نیز کمتر ایجاد می گردد به همین منظور برای داشتن پوست زیبا و با طراوت حتما روزانه  دو الی سه بار از کرم های  ابرسان مورد نیاز  پوستتان استفاده نمایید.

مصرف عصاره انگور فرنگی هندی برای مو:

انگور فرنگی هندی مملو از آنتی اکسیدان های قوی و سرشار از ویتامین C هست. این عصاره باعث رشد مو می شود. شوره سر را درمان می کند و همچنین باعث درمان مشکلات قارچی و باکتریایی پوست سر می شود. همچنین از سفیدی مو جلوگیری می کند.
عصاره انگور فرنگی می تواند آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز را مهار کرده و رشد مو را تقویت کند، به این معنی است که این عصاره یک درمان موثر برای ریزش مو باشد.
یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ نشان داد که ترکیبی از شش عصاره گیاهی (از جمله عصاره انگور فرنگی هندی) به اندازه ماینوکسیدیل به درمان الگوی طاسی کمک می کند.

فواید عصاره چوب سدر برای مو:

عصاره چوب سدر با متعادل کردن غدد تولید کننده روغن در پوست سر باعث رشد مو و کاهش ریزش مو می شود. همچنین دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است که می تواند شرایط مختلفی را که ممکن است به شوره سر یا ریزش مو کمک کند را درمان کند.
براساس مطالعه ایی کسایی که دچار ریزش مو آلوپسی آره تا دارند مخلوطی از اسطوخودوس، رزماری و عصاره چوب سدر باعث کاهش ریزش می شود.

فواید عصاره فندق برای مو:

روغن فندق منبعی از اسیدهای چرب، پروتئین ها و ویتامین ها است که می تواند موهای شما را همراه با پوست سر تغذیه کند. این یک روغن عالی برای حفظ رشد خوب مو و ایده آل برای ماساژ پوست سر است که نه تنها فولیکول های مو را تحریک می کند و آنها را تغذیه می کند، بلکه خشکی پوست سر را نیز کاهش می دهد و از آن در برابر نور خورشید محافظت می کند. باور کنید یا نه، اما ممکن است پوست سرتان دچار آفتاب سوختگی شود. به دلیل ترکیب بالای مواد مغذی، مواد معدنی، فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان ها، این روغن جوان کننده ای است که اثرات مثبتی بر سلول های پوست ما دارد و با پیری پوست سر مبارزه می کند.

معرفی بهترین شامپو ضد شوره

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید
شوره سر,درمان شوره سر,علت شوره سر,درمان خانگی شوره سر,رفع شوره سر,درمان شوره سر چرب,درمان شوره سر با نمک,شوره چرب,درمان شوره چرب,شامپو برای شوره چرب,شامپو مخصوص شوره چرب,شامپو ضد شوره چرب,تشخیص شوره چرب و خشک,علت شوره چرب سر,شامپو ضد شوره,بهترین شامپو ضد شوره,شامپو ضد شوره بدون سولفات

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید