09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان فوری جوش باسن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان فوری جوش باسن

ایجاد جوش باعث ناراحتی هر فردی می شود و می تواند در شکل های مختلف و در هرقسمت از صورت وبدن و حتی ران و باسن ظاهر گردد.وقتی جوشی در قسمت باسن ایجاد می شود می تواند بسیار دردناک و گاهی با نشست و برخواست دردناکی همراه باشد.شاید تعجب کنید اما جوش باسن بسیار شایع است و همه ادم ها دچار این نوع از جوش ها می شوند اما از صحبت کردن در موردشان امتناع می کنند.
اما ما در این مقاله می خواهیم تا جایی که امکان دارد شما را با راه های پیشگیری و درمان جوش باسن آشنا کنیم.

دلیل و علت بروز جوش روی باسن و ران پا چیست ؟

جوش روی باسن و ران، برخلاف سایر جوشهای ایجاد شده که روی منافذ شکل میگیرند،معمولاً یک نوع فولیکولیت، التهاب یا عفونت فولیکول های مو هست اما معمولا به همان نام جوش یا آکنه معروف است،چون بسیار شبیه هم هستند.اما این نوع جوش وقتی اتفاق می افتد که پوست مرده، روغن بیش از حد، و ناخالصی های دیگر یا اصطکاک زیاد باعث تحریک بافت فولیکول های مو در باسن می گردد.
علاوه بر این باکتری ها، مخمرها یا قارچ ها از عوامل دیگر است که باعث آلودگی فولیکول ها می شود. فولیکول های موجود در باسن خیلی ریز و نامرئی است و با چشم مسطح قابل دید نیست.
اگر فردی دارای بهداشت ضعیف، تغذیه نامناسب، پوشیدن لباس های تنگ و تیره ، مصرف موبرهای شیمایی و خشن را در اولویت زندگی روزمره خود قرار دهد عاملی برای تحریک و ایجاد جوش است.
اما چه کسانی بیشتر دچاراین دسته از جوش ها می شوند؟ افرادی که از دیابت و چاقی رنج می برند و دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند بیشتر در معرض ایجاد این دسته از جوش ها قرار می گیرند .

درمان های خانگی جوش باسن و ران پا

با ما همراه باشید تا راه و روش های مورد نیاز برای برطرف کردن و پیشگیری از ایجا این دسته از جوش ها را خدمت شما ارائه بدهیم.

–  کمپرس گرم

گذاشتن کمپرس گرم روزی دو الی سه بار بر روی جوش های باسن و ران بسیار عالی و مناسب هست.ایجاد گرما بر روی جوش باعث خروج باکتری ها از فولیکول های مو شه و حتی درد را از بین می برد.برای نتیجه سریع تر می توانید مقداری نمک را با آب مخلوط کنید تا به عنوان ضد عفونی کننده به درمان جوش کمک کند.
به اندازه یک قاشق چای خوری نمک را با ۲ فنجان آب گرم ترکیب نمایید، اگر فرصت دارید می توانید بدن خود را در این ترکیب بخیساند یا از این مایع درون کیسه آب گرم ریخته و روی جوش به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید اگر شروع به خنک شدن کرد دوباره داغ کنید این حرکت را بهتر است به مدت چند بار در طی روز تکرار کنید.

درمان جوش باسن با یخ

با اینکه استفاده از یخ برای درمان جوش مناسب نمی باشد، اما استفاده از بسته یخ برای کاهش التهاب، قرمزی و مقدار جوش مفید است.سرما باعث خروج باکتری مو از فولیکول می شود.به یاد داشته باشید یخ را مستقیما روی جوش قرار ندهیدچون باعث التهاب و اسیب شدید به پوست می شود. داخل حوله یخ را گذاشته و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی جوش قرار دهید و روزی چند بار این حرکت را تکرار کنید.

– سرکه سیب

سرکه سیب هم از موارد دیگر برای درمان جوش است.سرکه به علت داشتن خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی بهتر می تواند جوش باسن را برطرف کند، از طرفی خاصیت اسیدی آن باعث حذف لایه های مرده پوستی می شود.
یک و نیم فنجان سرکه سیب را در وان حمام یا لگن بزرگ با آب ترکیب نمایید و به مدت ۱۵ دقیقه داخل آن نشسته و به ارامی جوش را ماساژ دهید این درمان را ۲ الی ۳ بار در هفته انجام دهید.این نوع از درمان باعث خشک شدن سریع جوش شده و سطح ph پوست را به حد طبیعی می رساند.

– روغن درخت چای

روغن درخت چای از قدیم به عنوان ضدعفونی کننده طبیعی و قوی معروف است. به همین دلیل استفاده روزانه دو بار از این نوع روغن باعث کاهش التهاب و ضد عفونی فولیکول مو می شود.توجه داشته باشید افرادی که نسبت به روغن درخت چای حساسیت دارند بهتر است قبل از مصرف روغن را با مقداری آب یا روغن زیتون رقیق نمایند.

– آلوئه ورا

آلوورا به دلیل خواص ضد میکروبی و ضد التهابی،باعث خارج شدن باکتری ازفولیکول مو که باعث ایجاد جوش می شود کمک بزرگی می کند. همچنین خاصیت مرطوب کنندگی آلوورا به خشک شدن فولیکول های التهاب یافته در پوست و ایجاد زخم های عمقی جلوگیری می نماید.
شما می توانید با خارج کردن ژل از برگ های آلوورا و زدن آن بر روی جوش به مدت ۱۵ دقیقه به خشک شدن سریع تر جوش کمک کنید. روش استفاده روزی دو بار به مدت۱۵ دقیقه سپس با اب ولرم شستشو دهید، سعی کنید هفته ای دو الی سه بار تکرار کنید.

– روغن نارگیل

روغن نارگیل، دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی هست و باعث درمان جوش می شود.، همچنین به دلیل خاصیت رطوبت رسانی بالا باعث کاهش قرمزی و التهاب ناشی از جوش می گردد. روغن نارگیل را بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. روزانه یکبار به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید.

– بلغور جوی دوسر

جو دوسر نیز در درمان جوش باسن و ران و همچنین کاهش التهاب جوش تاثیر دارد . جوی دو سر سلول های مرده پوست را از بین برده و باعث ترمیم بافت می شود.یک فنجان جو دوسر را در یک مخلوط کن ریخته و با یک فنجان نمک سولفات دار ترکیب نمایید،همچنین میتوانید مقداری آب ولرم به بافت تهیه شده اضافه کنید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی جوش ها بگذارید این کار را چند بار در روز می توانید تکرار کنید.

راه های دیگر برای درمان جوش باسن

_برای جلوگیری از بروز جوش باسن و ران و همچنین درمان عفونت های موجود، به طور منظم نواحی مورد نظر رو بشورید.
_بعد از ورزش دوش بگیرید.
_در فصل تابستان از لباس های گشاد و سفید پنبه ای استفاده کنید. این نوع از لباس باعث گردش هوای بیشتر در بدن شده و اجازه نفس کشیدن به پوست را می دهد.
_هر روز لباس خود را عوض کنید.
_از لوازم شخصی دیگران استفاده نکنید.
_از دستمال توالتی که دارای رایحه یا رنگ باشد استفاده نکنید.
_روزانه ۷ الی ۸ لیوان آب بنوشید.
_مصرف فست فود، سرخ کردنی و شیرینی را متوقف کنید و در عوض غذاهای سالم را جایگزین کنید.
_مدت زمان طولانی ننشینید و به پشت نخوابید.

معرفی قویترین محصولات برای درمان جوش باسن

پن ضدجوش قوی لیلاک
برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش قوی لیلاک:
– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– روشن کننده پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای جوشهای قرص های ضد بارداری
– حفظ لطافت و شادابی بدون خشکی پوست
– ضدخارش پوستی
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم
» برای خرید پن ضد جوش لیلاک اینجا کلیک نمایید

جوش باسن,علت جوش باسن,پماد برای جوش باسن,رفع جوش باسن,برای جوش باسن چی خوبه,درمان خانگی جوش باسن,کرم جوش باسن,درمان جای جوش باسن,جای جوش باسن,کرم ضد جوش باسن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید