09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی سیاتیک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی سیاتیک

سیاتیک چیست؟  اگر ناگهان دچار کمر درد شده اید که همراه با آن درد به باسن و پشت ران و ساق شما هم پخش می شود به احتمال زیاد دچار وضعیتی شده اید که به آن سیاتیک میگویند. سیاتیک به درد های تیر کشنده ای میگویند که از پشت باسن شروع شده و به پشت ران و ساق و گاهی کف پا تیر میکشد.

عصب سیاتیک شما از نخاع شما شروع می شود ، از باسن شما عبور می کند و سپس کل پا را فرا میگیردو
عصب سیاتیک طولانی ترین عصب بدن شما و یکی از مهمترین آنهاست. این تأثیر مستقیمی در توانایی شما در کنترل و احساس پاهای شما دارد. وقتی این عصب تحریک شود ، سیاتیک را تجربه خواهید کرد.
سیاتیک حسی است که می تواند خود را به عنوان درد متوسط ​​تا شدید در کمر ، باسن و پاها نشان دهد. همچنین ممکن است در این مناطق احساس ضعف یا بی حسی کنید.
سیاتیک علامتی است که در اثر آسیب دیدگی عصب سیاتیک شما یا ناحیه ای که بر عصب تأثیر می گذارد ، مانند مهره های شما که استخوان های موجود در گردن و پشت شما هستند ایجاد می شود. تا حدود ۴۰ درصد از مردم در بعضی از دوران زندگی خود سیاتیک را تجربه میکنند . با افزایش سن ، این بیماری شایع تر می شود.

نشانه های سیاتیک
علائم سیاتیک در هر متفاوت هست ولی اگر دردی را تجربه می کنید که از ناحیه تحتانی کمر در ناحیه باسن و اندام تحتانی شما جریان دارد ، به طور معمول سیاتیک است.
سیاتیک نتیجه آسیب یا آسیب به عصب سیاتیک شما است ، بنابراین سایر علائم آسیب عصبی معمولاً همراه با درد هستند. علائم دیگر ممکن است موارد زیر را شامل شود:

ممکن است دردی داشته باشید که با حرکت بدتر شود.
ممکن است در پاها دچار بی حسی یا ضعف شوید ، که معمولاً در طول مسیر عصب سیاتیک شما احساس می شود. در موارد شدید ، ممکن است احساس از دست دادن یا حرکت را تجربه کنید.
ممکن است احساس پین و سوزن را حس کنید ، که شامل یک سوزن زدن دردناک در انگشتان پا است.
ممکن است بی اختیاری را تجربه کنید ، که عدم توانایی در کنترل مثانه یا روده شماست . این یک علامت نادر سندرم cauda equina (CES) است که نیاز به دقت بیشتری دارد.
سیاتیک ممکن است در اثر شرایط متعددی ایجاد شود که ستون فقرات شما را درگیر می کند و می تواند بر اعصاب در حال گردش در پشت شما تأثیر بگذارد. همچنین ممکن است در اثر آسیب دیدگی ایجاد شود ، مثلاً از ریزش یا تومورهای عصبی نخاعی یا سیاتیک.

بهترین راه درمان برای برطرف کردن سیاتیک ورزشهای سبک و برنامه ریزی شده به همراه استفاده از روغن سقز بزک هست که شما را با این محصول بیشتر اشنا میکنیم.

روغن ضد درد سقز

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان

برای دیدن متن کامل و خریدشیره سقز اینجا را کلیک کنید

روغن سقز اصل , سیاتیک , درمان سیاتیک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید