09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک بارداری یا حاملگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک بارداری یا حاملگی

در این مطلب می خواهیم شما را با انواع لک و اینکه لک چگونه ایجاد می شود را آشنا کنیم.

در پوست سلولی به نام سلول ملانوسیت وجود دارد که با ترشح ملانین باعث ایجاد رنگ پوست می شوند. این ملانوسیت گاهی بدلایلی مانند هورمون، آفتاب و… باعث ایجاد تغییر رنگ در قسمتی از پوست می شود که باعث ایجاد لک پوستی می شود. در عکس زیر تغییرات ملانین را مشاهده می کنید.

فواید ملانین:

اگر شما در معرض نور آفتاب قرار گیرید پوستتان ملانین بیشتر ترشح می کند تا شما را از مضرات اشعه های آفتاب حفظ کند با اینکه ملانین نمی تواند ۱۰۰% از پوست شما مراقبت کند. افراد سیاه پوست بیشتر در معرض خطرات اشعه آفتاب هستند.

لک بارداری یک نوع لک شایع هست که به نام ملاسما هم شناخته شده هست. این لک قهوه ایی در خانم های باردار، خانم هایی که قرص بارداری مصرف میکنند ایجاد می شود.

لک پیری، این لک ها در اثر تماس حاد یا مزمن با نور آفتاب و افزایش سن بوجود می آید. معمولا لک های قهوه ای رنگ مسطح به اندازه ی یک سانتی متر یا بیشتر که روی صورت و پشت دست ها، در سنین ۳۰ تا ۴۰ سالگی شروع می شود و با افزایش سن گسترده تر، پررنگ تر و با تعداد بیشتر نمایان می شوند.

برای درمان لک و کک و مک چکار کنیم؟

گاها پزشکان کرم یا محلول هایی تجویز می کنند که حاوی ترکیبات هیدروکینون، زینک اکساید یا ترتینویین هستند این ترکیبات فقط باعث می شوند ملانین ترشح نشود و با لایه برداری ترتینویین، پوست رو شفاف و سفیدتر می کنند ولی هیچ لکی درمان نمی شود فقط بطور عامیانه باعث محو لک می شوند و شما باید تا اخر عمر از این کرم ها استفاده کنید که برای طولانی مدت باعث بی جان شدن پوست می شوند و چون هیدرکینون ماده سمی و شیمایی هست باعث سایر مشکلات پوستی نیز می شود.

برای درمان لک و کک و مک بهترین و بی خطرترین درمان استفاده از کرم های ضدلک گیاهی هست. بهتر است با استفاده از لایه بردارهای گیاهی-دریایی به لایه لکی نزدیک شده و با استفاده از کرم های ضدلک فاقد هیدروکینون این لایه لکی را از بین ببرید. گاها بعلت اینکه لک ها در لایه های زیرین پوست ایجاد می شوند درمان به تنهایی با کرم ضدلک به طول می انجامد و بهتر هست حتما در کنار کرم ضدلک از ماسک ها، اسکراب ها نیز استفاده بکنیم تا درمان سریع تر انجام شود.

توجه کنید هرچه لک عمقی تر و قدیمی تر باشد مدت درمان هم بالا می رود ولی اگر صبر و حوصله به خرج بدهید مطمئنا لک هایتان درمان می شوند و یا حداقل بطور قابل توجهی روشن تر می شوند.

در زیر انواع کرم ضدلک گیاهی و مکملهای درمان لک که توسط متخصصین تجویز میشوند معرفی می شود.


برای دیدن محصولات ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید .

لک بارداری,درمان لک حاملگی, درمان لک قرص بارداری, درمان لک قهوه ایی, درمان کک و مک پوست, بهترین کرم ضد لک, بهترین کرم درمان لک, کرم سفید کننده پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید