09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان منافذ بسته صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان منافذ بسته صورت

از زمان های دور تا به امروز زنان به زیبایی ظاهری خود اهمیت زیادی می دهند و از انواع ماسک ها استفاده می کنند یکی از این ماسک ها، خاک رس می باشد . خاک رس باعث کنترل چربی بیش از اندازه پوست می شود چون زمانی که پوست دارای چربی بیش از اندازه باشد سبب ایجاد آکنه های شدید بر روی پوست می شود در نتیجه با احساس چربی بیش از اندازه بر روی پوست صورت را به طور مکرر شستشو می دهید و این باعث پیری و چروک زود رس پوست خواهد شد.همچنین زمانی که چربی پوست زیاد باشد منافذ پوست بسته می شود زمانی که با آب گرم دوش بگیرید می بینید روی بینی دانه های سیاه رنگ بر روی بینی ظاهر می شود این امر به علت باز شدن مجرایی پوستی می باشد که چربی ها بر اثر انسداد در سطح پوست باقی می مانند و این باعث زشت دیده شدن چهره می شود و به همین منظور بهترین راه استفاده از خاک رس می باشد تا بتوانید منافذ بسته را تا حدودی باز کنید و چربی اضافی سطح پوست را به طرف بیرون هدایت کنید .

این بدان معنا نیست که سایر پوست ها نمی توانند از این ماسک استفاده کنند،بلکه از خواص بسیار شگفت انگیز ماسک خاک رس این است که سبب روشن تر شدن پوست خواهد شد بنابراین اگر به مجلسی دعوت هستید دو ساعت قبل از این ماسک استفاده کنید و نتایج آن را روی پوست خود ببینید. خاک رس بهترین درمان برای کسانی که بعد از بند اندازی دچار جوش می شوند مناسب هست حتی محققان به این نتیجه رسیده اند که خاک رس سبب چاقی جزئی صورت نیز می شود.بهترین ماسک خاک رس که از نظر بهداشتی مورد تایید قرار گرفته است ماسک رس کالی بل می باشد.
برای دیدن محصولات درمان منافذ باز و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان منافذ چربی پوست,درمان منافذ باز پوست چرب,درمان پوست چرب با منافذ باز,ماسک خاک رس و گلاب,ماسک خاک رس سبز,ماسک خاک رس برای پوست,ماسک خاک رس قرمز,ماسک خاک رس برای جوش,ماسک خاک رس کالیبل,ماسک خاک رس برای چاقی صورت,ماسک خاک رس برای پوست خشک,ماسک خاک رس برای صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید