09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان موهای فر و وز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان موهای فر و وز

شاید آزار‌دهنده‌ترین اتفاق برای خانم‌ها وز شدن موهای نازنین‌شان باشد؛ معمولا اتفاقی است که بعد از رنگ کردن،دکلره مو شاهد وزی موهایتان می شوید و هر راهی را می روید تا دوباره موهای اولیه خود را برگردانید.اگر زیاد اهل رسیدگی به موها و ویتامینه کردن آنها با شامپو های و روغن های درمانی همراه با تغذیه مناسب نیستید نباید منتظر معجزه باشید، بلایی که بر سر موهای شما آمده است تنها با مراقبت درمان می شود، پس روی صحبت ما با شماست که از درمان وزی موهایتان رنج می برید دوای درد شما نزد ماست.
درمان وزی و صاف کردن موها با کرایتن در سالن ها، استفاده از سشوار و اتو روش های موقتی و در واقع عارضه دار هستند، شاید شما آ دسته از افرادی هستید که حتی موهای خودتان را رنگ نکردید و یا از سشوار استفاده نمی کنید اما دچار وزی و بی حالتی مو شده اید، در واقع موهایتان با تغییرات آب و هوایی دچار خشکی و وزی مو شده است.
دلیل‌تان هر چه که باشد باید بدانید موهای ما از ساختمانی سه لایه با هزاران سلول تشکیل شده است که برای سالم و درخشان ماندن نیاز به رسیدگی و رطوبت مناسب دارد. زمانی که کوتیکول لایه بیرونی موها در معرض رنگ‌های شیمیایی و حرارت‌های زیاد وسایل حالت‌دهنده قرار می‌گیرد به مرور سلامت خود را ازدست داده و وز و خشن می‌شود.
چرا موها وز و سوخته به نظر می رسند ؟
معمولا در زمستان موها به علت کم آبی بدن بیشتر دچار وزی و خشکی مو می شوندف بنابراین در هر فصلی باید موهای خود را هیدراته نگهداری کنید و از ماسک و روغن آرگان استفاده کنید.
حمام کردن با آب داغ مخصوصا وقتی موهایتان را دکلره می کنید آسیب شدیدی را به موهایتان وارد می کند از نظر متخصصان بهتر است بعد از شستوی موهایتان از آب سرد استفاده کنید .
عمده‌ترین دلیل وز شدن موهای سالم در سال‌های اخیر غیر از سهل‌انگاری در مراقبت، استفاده بیش از اندازه از وسایل حالت‌دهنده به ویژه اتوی مو با حرارت بالاست؛ حرارتی که اگر روی پوست شما قرار گیرد باعث تاول می‌شود و دمار از روزگار موهای شما در می‌آورد.
مو وز وزی ها چی بخورند ؟
هیچ چیزی بهتری از تغذیه نمیتواند موهای شما را به حالت اولیه برگرداند، بنابرین بهتر است :
– از سبزیجات تازه به خصوص اسفناج و جوانه ها استفاده کنید .
– کمبود آهن و ویتامین یکی دیگر از دلایل وزی مو هست بنابراین در رژیم غذایی خود از لوبیا ، عدس و میوه های خشک استفاده کنید .
– بعضی از افراد به دلیل شرایط جسمانی خود از نبود اسید فولیک کافی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن رنج می‌برند . توصیه ما این است که با مراجعه به یک متخصص تغذیه این کمبودها را شناسایی و برای رفع آنها از مکمل‌های لازم استفاده کنند. مصرف قرص‌های امگا ۳ یکی از این راه‌حل‌هاست.
از چه شامپویی استفاده کنیم ؟
بهترین مورد برای درمان وزی مو استفاده از شامپو گیاه پاپیروس فرانسه هست، این شامپو غنی از اسیدهای چرب ضروری و فسفولیپید است که برای تغذیه، نرم کردن، رفع شکنندگی و حفظ حالت موهای خشک، فر، وز و مجعد مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات موجود در شیر پاپیروس با خاصیت آبرسانی عمقی به تار مو، از وز شدن موها جلوگیری می کند و سبب رفع گره خوردگی و شانه پذیری راحت موها می شود.
همچنین بهتر است از روغن ارگان ژیورل برای درمان خشکی و وزی موهایتان استفاده کنید. از روغن آرگان برای نرم و تقویت مو استفاده می شود. روغن آرگان غنی از انواع ویتامین های مورد نیاز برای مو می باشد. این روغن باعث تقویت موهای ریز شده و موها را پرپشت می کند. همچنین بخاطر نرم کنندگی قوی، مناسب موهای خشک، وز، مجعد و موج دار می باشد. برای آشنایی بیشتر شما با این محصول در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.
شامپو گیاه پاپیروس

خواص کلیدی شامپو صاف کننده موی پاپیروس فرانسه:
– رطوبت رسان عمقی و تغذیه کننده مو و پوست سر
– جلوگیری از وز شدن با حفظ حالت مو
– کاهش وزی، مجعدی و فری موی تا ۷۰درصد در ۳۵ روز
– محافظت و احیا کننده تار مو
– رفع خشکی مو با تامین اسیدهای چرب و فسفولیپیدهای مورد نیاز در ساختار مو
– درمان و جلوگیری از موخوره
– مناسب موهای خشک، آسیب دیده، رنگ شده، مجعد و وز
– تامین رطوبت و تغذیه کننده عمقی تار مو
– بدون چرب کردن پوست و موی سر
– بدون کم کردن حجم مو
– بدون چسبانندگی مو
– ضدریزش موی های خشک
– تقویت ساختار کراتین و کوتیکول مو
– حاوی کراتین طبیعی مو
– فاقد سولفات سدیم
– ۲۰۰ml
– دارای مجوز بهداشتی
– ساخت فرانسه
برای دیدن متن کامل و خرید شامپو پاپیروس اینجا را کلیک کنید.


null

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه :

– حاوی روغن آرگان خالص
– مرطوب کننده فوق العاده قوی
– ابرسانی پوست و مو
– مناسب موهای خشک، وز، مجعد و موخوره دار
– مناسب برای از بین بردن شکنندگی ناخن
– ترمیم کننده پوست
– درمان و پیشگیری از ترک های شکم(استرچ مارک)
– جوانسازی پوست
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– جلوگیری از پیری زودرس
– آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد مانند آلودگی هوا و…
– بدون چرب کردن پوست مو
– ۱۰۰ میل
– ساخت فرانسه
برای دیدن متن کامل و خرید روغن آرگان ژیورل اینجا را کلیک کنید .

درمان خانگی وزی مو,درمان خشکی و وزی مو,درمان طبیعی وزی مو,درمان قطعی وزی مو,,درمان وزي مو,درمان وزی موها,درمان وزی موهای رنگ شده,درمان وزی موی سر,درمان وزی موی فر,درمان گیاهی وزی مو,درمان خشکی موی فر,درمان موهاي فر,درمان موهای فر شده,درمان موهای فر و مجعد,درمان موهای فر و وز,درمان موهای فرفری,درمان موی فر,درمان موی فر شده,شامپو صاف کننده دائمی مو,شامپو صاف کننده مو,شامپو صاف کننده مو لورال,شامپو صاف کننده مو لولان,شامپو صاف کننده موهای فر,شامپو صاف کننده موی سر,شامپو کراتین مو,ماسک کراتین مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید