09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان واریس با شیره سقز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان واریس با شیره سقز


واریس چیست؟

وریدهای واریسی رگهای بزرگ و متورم هستند کهغالبامنبع مورد اعتمادروی پاها و پاها ظاهر می شود. آنها زمانی ایجاد می شوند که دریچه های وریدها به درستی کار نمی کنند و خون به طور موثر جریان نمی یابد.

وریدهای واریسی به دلایل بهداشتی به ندرت نیاز به درمان دارند، اما در صورت تورم، درد و درد پاها و در صورت وجود ناراحتی قابل توجه، درمان در دسترس است. گزینه های مختلفی وجود دارد، از جمله برخی از درمان های خانگی.

در موارد شدید، ورید واریسی ممکن است پاره شود یا به زخم‌های واریسی روی پوست تبدیل شود. این موارد نیاز به درمان خواهند داشت.

رگهای واریسی یا عنکبوتی چگونه درمان می شوند، چه عللی دارند و چقدر دردناک هستند؟

رگهای واریسی رگهای بزرگ، متورم و پیچ خورده هستند که اغلب به رنگ آبی یا بنفش تیره به نظر می رسند.

آنها زمانی ایجاد می شوند که دریچه های معیوب یا آسیب دیده در وریدها به خون اجازه می دهند در جهت اشتباه جریان یابند.

بیشتر از۲۳%منبع مورد اعتمادتصور می شود که از همه بزرگسالان تحت تأثیر واریس قرار می گیرند. تقریباً از هر ۴ بزرگسال در ایالات متحده ۱ نفر به واریس مبتلا است.

اگر فردی علائم یا ناراحتی نداشته باشد و از دیدن رگ های واریسی اهمیتی نداشته باشد، ممکن است نیازی به درمان نباشد. اکثر افراد مبتلا به واریسمی توانید دریافت کنیدمنبع مورد اعتمادتسکین کافی از داروهای خانگی، مانند جوراب های فشرده .

با این حال، اگر فردی علائمی داشته باشد که به راحتی بهبود نمی یابند، ممکن است برای کاهش درد یا ناراحتی یا رفع عوارضی مانند زخم پا، تغییر رنگ پوست یا تورم به درمان پزشکی نیاز داشته باشد .

برخی از افراد ممکن است به دلایل زیبایی بخواهند درمان شوند و بخواهند از شر رگهای واریسی “زشت” خلاص شوند.

عمل جراحی
اگر وریدهای واریسی بزرگ هستند، ممکن است لازم باشدحذف شدهمنبع مورد اعتمادبه صورت جراحی این معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در بیشتر موارد، بیمار می تواند در همان روز به خانه برود. با این حال، اگر جراحی روی هر دو پا لازم باشد، ممکن است لازم باشد یک شب را در بیمارستان بگذرانند.

درمان های لیزری اغلب برای بستن رگ های کوچکتر و همچنین رگ های عنکبوتی استفاده می شود. انفجارهای شدید نور به ورید اعمال می شود که به تدریج محو و ناپدید می شود.

بستن و برهنه کردن
دو برش ایجاد می شود: یکی در نزدیکی کشاله ران بیمار در بالای ورید هدف، و دیگری بیشتر در پایین ساق پا، در مچ پا یا زانو. بالای رگ بسته شده و مهر و موم شده است. یک سیم نازک و قابل انعطاف از پایین رگه عبور می کند و سپس بیرون کشیده می شود و رگ را با خود می برد.

این روش معمولاً نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد. بستن و بندکشی گاهی اوقات می تواند منجر به کبودی، خونریزی و درد شود. در موارد بسیار نادر، ممکن است ترومبوز ورید عمقی (DVT) وجود داشته باشد ، که زمانی است که یک لخته خون در ورید پا تشکیل می‌شود .

پس از جراحی، اکثر بیماران ظرف چند روز شروع به بهبودی می‌کنند، اما ممکن است چند هفته قبل از بازگشت به کار و سایر وظایف معمولی نیاز داشته باشند. در طول دوره نقاهت، آنها باید جوراب های فشرده بپوشند.

اسکلروتراپی
یک دکترتزریق می کندمنبع مورد اعتمادیک ماده شیمیایی به وریدهای واریسی با اندازه کوچک و متوسط ​​که باعث ایجاد زخم و بسته شدن آنها می شود. چند هفته بعد، آنها باید محو شوند. ممکن است لازم باشد یک ورید بیش از یک بار تزریق شود.

فرسایش بسامد رادیویی
یک دکترباعث می شودمنبع مورد اعتمادیک برش کوچک در بالا یا زیر زانو با کمک سونوگرافی . سپس یک لوله باریک یا کاتتر را به داخل ورید می‌کشند.

سپس پزشک یک پروب را وارد کاتتر می‌کند که انرژی فرکانس رادیویی ساطع می‌کند. انرژی فرکانس رادیویی ورید را گرم می‌کند و باعث می‌شود دیواره‌های آن فرو بریزد و عملاً آن را ببندد و بسته شود. این روش برای وریدهای واریسی بزرگتر ترجیح داده می شود.

فرسایش رادیوفرکانسی معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود.

درمان لیزر درون وریدی
یک دکتردرج می کندمنبع مورد اعتمادیک کاتتر در رگ بیمار. سپس یک لیزر کوچک را از طریق کاتتر می‌گذرانند و آن را در بالای ورید هدف قرار می‌دهند، که انفجارهای انرژی کوتاهی ایجاد می‌کند که ورید را گرم می‌کند و آن را می‌بندد.

با کمک یک اسکن اولتراسوند، پزشک لیزر را تا انتها تا ورید می کشد و به تدریج تمام آن را می سوزاند و مهر و موم می کند. این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود. ممکن است مقداری آسیب عصبی وجود داشته باشد که معمولاً مختصر است.

فلبکتومی برقی ترانسیلمینیشن
یک پزشک یک ترانس ایلومیناتور آندوسکوپی که یک نور مخصوص است را از طریق یک برش زیر پوست می گذراند تا ببیند کدام ورید باید خارج شود. سپس وریدهای هدف را با یک دستگاه مکش از طریق برش برش داده و خارج می کنند.

ممکن است برای این روش از بی حسی عمومی یا موضعی استفاده شود. ممکن است بعد از عمل مقداری خونریزی و کبودی وجود داشته باشد.

درمانهای خانگی
فرد می تواند در خانه اقداماتی را برای بهبود درد و جلوگیری از بدتر شدن رگ های واریسی خود انجام دهد.

این اقدامات عبارتند از :

ورزش کردن
رسیدن به وزن متوسط
بالا بردن پاها
اجتناب از ایستادن یا نشستن طولانی مدت
همچنین بسیاری از درمان‌های طبیعی بدون نسخه، معمولاً کرم‌های موضعی و نرم‌کننده‌ها وجود دارد. آنها می توانند به تسکین درد و افزایش راحتی کمک کنند. همچنین ممکن است ظاهر کلی وریدهای واریسی را بهبود بخشند.

جوراب های فشرده
جوراب های فشرده پاهای فرد را فشرده می کند و گردش خون را بهبود می بخشد.

آنها در اطراف مچ پا محکم هستند و بیشتر از ساق پا شل می شوند. به این ترتیب، جوراب‌های فشاری جریان خون مناسب را به سمت بالا، در برابر جاذبه و بازگشت به سمت قلب تشویق می‌کنند.

جوراب های فشاری ممکن است به رفع ناراحتی، درد و تورم کمک کنند، اما تحقیقات تایید نکرده اند که آیا جوراب های واریسی از بدتر شدن رگ های واریسی جلوگیری می کنند یا حتی از آنها جلوگیری می کنند. مطالعات نتایج متفاوت و متناقضی را به همراه داشته است.

جوراب ها باعث خشکی و پوسته پوسته شدن پوست برخی افراد می شوند. اگر این اتفاق افتاد، مهم است که با پزشک تماس بگیرید.

علل
سیاهرگ ها دریچه های یک طرفه دارند به طوری که خون فقط در یک جهت می تواند حرکت کند. اگر دیواره‌های ورید کشیده و انعطاف‌پذیرتر شوند یا خاصیت ارتجاعی داشته باشند، دریچه‌ها ممکن است ضعیف‌تر شوند.

یک دریچه ضعیف می تواند اجازه دهد خون به عقب نشت کند و در نهایت در جهت مخالف جریان یابد. وقتی این اتفاق می‌افتد، خون می‌تواند در ورید یا سیاهرگ‌ها تجمع پیدا کند که سپس بزرگ و متورم می‌شوند.

وریدهایی که دورتر از قلب قرار دارند، مانند وریدهای پا، اغلب تحت تأثیر قرار می گیرند. این به این دلیل است که نیروی جاذبه باعث می‌شود که جریان خون به قلب سخت‌تر شود.

هر شرایطی که به شکم فشار بیاورد، پتانسیل ایجاد واریس را دارد. مثالها عبارتند از :

بارداری
یبوست
تومورها ، در موارد نادر
مثال دیگر نارسایی مزمن وریدی است که زمانی است که پوستنمی کندمنبع مورد اعتمادتبادل اکسیژن، مواد مغذی و مواد زائد با خون به درستی انجام شود، زیرا جریان خون به اندازه کافی قوی نیست.

عوامل خطر
کارشناسان بهداشت مطمئن نیستند که چرا دیواره رگ ها کشیده می شوند یا چرا دریچه ها معیوب می شوند. در بسیاری از موارد، این بدون دلیل روشن رخ می دهد.

با این حال، برخی از عوامل خطر بالقوهعبارتند ازمنبع مورد اعتماد:

دوران یائسگی
باردار بودن
بالای ۵۰ سال بودن
ایستادن برای مدت طولانی
داشتن سابقه خانوادگی واریس
داشتن چاقی

بارداری و واریس

افرادی که می توانند باردار شوند، بسیار بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی خود در معرض ابتلا به واریس در دوران بارداری هستند. افراد باردار خون بسیار بیشتری در بدن خود دارند که فشار بیشتری بر سیستم گردش خون وارد می کند.

علاوه بر این، تغییرات در سطح هورمونمیتواند منجر به .. شودمنبع مورد اعتمادشل شدن دیواره رگ های خونی هر دوی این عوامل خطر ابتلا به واریس را افزایش می دهند.

با رشد رحم یا رحم، فشار بیشتری بر روی سیاهرگ های ناحیه لگن فرد وارد می شود. در اکثر موارد، رگ های واریسی پس از پایان بارداری از بین می روند. با این حال، همیشه اینطور نیست و گاهی اوقات، حتی در صورت بهبود رگ های واریسی، ممکن است مقداری از آن قابل مشاهده باشد.

 

درمان واریس با شیره سقز سفید و اصل  

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

 

برای دیدن  متن کامل  و  خرید اینجا را کلیک کنید .

واریس بارداری واژن,واریس بارداری عکس,واریس بارداری درمان دارد,واریس در بارداری خطر دارد,درمان واریس بارداری,علت واریس بارداری چیست,واریس بعد از بارداری,تاثیر واریس بر بارداری,واریس تناسلی بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید