09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان واریس صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان واریس صورت

قرمزی پوست صورت

بعضی از افراد دچار واریس صورت هستند ولی اسم علمی این مشکل تار عنکبوتی یا کوپروز است. در واریس صورت رگ هایی نازک قرمز روی گونه و کنار بینی مشهود است. قرمزی موقت در اطراف بینی شما غیر معمولی نیست. عوامل بیرونی مانند باد ، هوای سرد و آلرژن ها می توانند پوست حساس را درست در زیر لب و اطراف بینی شما تحریک کنند.
ممکن است در جستجوی پاسخ باشید زیرا مستعد ابتلا به این علامت هستید و می خواهید بدانید که آیا نگران کننده هست یا نه؟

» داروهای فوری
درمانی که شما برای کاهش قرمزی اطراف بینی خود انتخاب می کنید در نهایت باید به آنچه باعث ایجاد آن می شود بستگی دارد. اما برخی از داروهای عمومی وجود دارد که می توانید در خانه سعی کنید التهاب و قرمزی را کاهش دهید.
برای خشکی، آفتاب سوختگی، وزش باد، سرما و سایر شرایط ناشی از سوزش پوست: از یک آبرسان عمقی استفاده کنید تا قرمزی را تسکین دهد. معمولا ابرسان های حاوی جودوسر باعث کاهش قرمزی و ابرسانی عمقی پوست می شود.
در مورد روزاسه و عفونت های باکتریایی: ممکن است لازم باشد با مرطوب کننده های موضعی آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بر روی پوست شما مفید است ، زیرا به راحتی توسط محصولات مختلف تحریک می شود.
برای درماتیت تماسی و سایر واکنش های آلرژیک: با متخصص پوست صحبت کنید تا ببینید آیا یک استروئید موضعی با قدرت کم یا جایگزین استروئیدی یک روش درمانی مناسب برای آرام کردن التهاب است یا نه.

» چیزهایی برای جلوگیری از قرمزی پوست
وقتی در حال درمان قرمزی اطراف بینی هستید، مراقب باشید این ناحیه را بیشتر تحریک نکنید. اگر می توانید یک یا دو روز بدون آرایش بروید، از تحریک بیشتر جلوگیری کرده و به از بین رفتن علائم کمک خواهید کرد.
از سایر محرک هایی که می توانند رگ های خونی را بیشتر نمایان کنند، مانند نوشیدن الکل و خوردن غذاهای تند ، خودداری کنید.

۱- روزاسه
Rosacea یک بیماری مزمن پوستی است که می تواند باعث قرمزی، گرگرفتگی و رگ های خونی قابل مشاهده شود. این یک بیماری غیر معمول نیست، اما در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد. rosacea و آکنه روزاسه زیرگروه هایی از این بیماری هستند که می توانند باعث شکستگی و قرمزی در ناحیه بینی شما شوند.

» چگونه قرمزی را درمان کنیم
– قرمزی روزاسه متفاوت از قرمزی ناشی از سایر شرایط درمان می شود. از مواد الکلی و منتول که در بسیاری از تونرها و سایر محصولات موجود است، خودداری کنید.
– از پمادهای موضعی تجویز شده برای درمان قرمزی استفاده کنید.

» توصیه های سبک زندگی
– افراد مبتلا به روزاسه معمولاً باید بدانند که چه چیزی باعث ایجاد علائم آنها می شود تا بتوانند دفعات بروز شعله ور شدن را کاهش دهند.
– محرکهای رایج شامل غذاهای تند، نوشیدنیهای الکلی و طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب است.
– افرادی که روزاسه دارند همچنین باید از کرم ضد آفتاب با SPF بالا و همچنین در شرایط حاد لباس های ضد آفتاب استفاده کنند .

۲- نازکی پوست
در بیشتر موارد این قرمزی ها بخاطر نازکی پوست هست و رگ های خونی به راحتی قابل مشاهده است. یا در مواردی دیواره رگ های خونی انقدر نازک هست که جریان خون براحتی دیده می شود. در چنین شرایطی ما باید به دنبال ضخیم کردن پوست باشیم. از لایه برداری هاش شیمیایی استفاده نکنید و سعی کنید با استفاده از شوینده های ملایم و کرم های ترمیم کننده پوست خود را ضخیم کنید.

۳- وزش شدید باد
وزش باد شدید احساس سوزش روی پوست شماست که گاهی اوقات بعد از قرار گرفتن در معرض هوای سرد و طوفانی احساس قرمزی می کنید. این می تواند باعث ایجاد قرمزی و لایه برداری در زیر و اطراف بینی شما شود.
در این موراد مرطوب کننده موضعی استفاده کنید که می تواند به خلاص شدن از شر قرمزی کمک کند. سعی کنید یک مرطوب کننده را انتخاب کنید که بدون عطر و ضد حساسیت باشد.
هنگامی که در شرایط سرد هستید، صورت خود را با روسری یا یقه بالایی محافظت کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید. از آنجا که اشعه ماوراء بنفش (UV) سطوح برفی را منعکس می کند، ضد آفتاب در شرایط زمستانی به همان اندازه مهم است.

۴- وستیبولیت بینی
وستیبولیت بینی یک عفونت است که در داخل سوراخ های بینی شما اثر می گذارد. این بیماری ممکن است در اثر دمیدن بینی شما هنگام سرماخوردگی ، آنفولانزا یا حساسیت ایجاد شود.
این معمولاً با یک کمپرس گرم و پماد موضعی موپیروسین که یک داروی بدون نسخه است قابل درمان است. گاهی اوقات ، عفونت ممکن است پیشرفت کند و نیاز به تجویز آنتی بیوتیک خوراکی از طرف پزشک داشته باشد.

۵- آفتاب سوختگی
آفتاب سوختگی التهاب پوستی است که در اثر آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید ایجاد می شود. بعضی اوقات ، آفتاب سوختگی می تواند باعث لایه برداری و قرمزی روی بینی شما شود.
آفتاب سوختگی به تنهایی خیلی سریع از بین می رود ، اما در این ضمن می توانید از محصولات تسکین دهنده نیز استفاده کنید تا به قرمزی کمتری نمایان شود. شوینده های حاوی ژل آلوئه ورا برای آفتاب سوختگی خفیف در زیر بینی شما مناسب هستند.

۶- لوپوس
لوپوس یک بیماری خود ایمنی است ، به این معنی که سیستم ایمنی بدن شما به بخش هایی از بدن شما حمله می کند. در مورد لوپوس ، بدن به اندام های شما حمله می کند ، که می تواند روی پوست تأثیر بگذارد. یکی از علائم شایع لوپوس ، بثورات پروانه ای شکل بر روی گونه ها و بینی است.
اگر پزشک شما مشکوک باشد که لوپوس علت قرمزی صورت شما است، آنها به احتمال زیاد تشخیص را با آزمایش تأیید می کنند.

۷- رگه های عنکبوتی
طول عمر در معرض آفتاب می تواند منجر به آسیب مزمن آفتاب بر روی صورت شما شود، که می تواند باعث ایجاد رگ های عنکبوتی در اطراف بینی شما شود. بهترین روش برای درمان رگ های عنکبوتی روی صورت اتسفاده از ترمیم کننده پوست برای بازسازی منطقه اسیب دیده است.
برای جلوگیری از آسیب آفتاب ، همیشه به خاطر داشته باشید که از ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. کلاه بپوشید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب تا ظهر خودداری کنید.

پوست قرمز در زیر و پهلوهای بینی شما معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست ، اما ممکن است نشان دهنده روزاسه یا بیماری مزمن پوست باشد.

» درمان قرمزی گونه و اطراف بینی
اگر مشکل یماری خود ایمنی نباشد قرمزی پوست را براحتی می توان درمان کرد. بسیاری از قرمزی های پوست توسط کرم های ترمیم کننده قابل حل است در زیر یک نمونه کرم ترمیم کننده و ضدقرمزی توصیه می شود.

– روشن کننده درمانی قوی پوست به علت دارا بودن ROUMEX تایروستات و پیگمنت های معدنی
– ترمیم کننده قوی پوست بعد از پلکسر، لیزر، میکرو، پیلینگ و سایر کارهای تهاجمی پوست
– پیشگیری و درمان لک های موجود
– آبرسانی عمیق پوست
– درمان لک های پوستی
– درمان نازکی پوست
– درمان قرمزی پوست
– جلوگیری از ایجاد لک های پلکسر، لیزر، آفتاب، بارداری، افزایش سن، کک و مک و…

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید