09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چربی شکم و پهلو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چربی شکم و پهلو

داشتن اندام متناسب آرزوی هر خانمی می باشد، در این مقاله شما را با راهکارهای از بین بردن این چربی ها در دور شکم و پهلو آشنا می کنیم .

وزن شما به تعادل میان میزان دریافت انرژی و میزان مصرف انرژی در طول روز بستگی دارد. اگر شما پرخوری کنید و کم تحرک نیز باشید، احتمال اینکه انرژی اضافی در بدن شما به صورت چربی انباشته شود بسیار زیاد است. اما در این میان، افزایش سن نیز یکی از عوامل موثر محسوب می‌شود.وقتی با افزایش سن رو برو می شویم حجم عضلات در بدن کم شده و مقدار تجمع چربی ها افزایش پیدا می کنند و در این صورت با افزایش مقدار چربی در نواحی شکم و پهلو مواجه می شویم.

در واقع شما می توانید با راهکارهای زیر از وجود چربی ها در نواحی مختلف بدن نجات پیدا کنید.

۱ ) شما بهتر می توانید چربی های شکمی خود را با ورزش کردن از بین ببرید و این امر با داشتن یک تغذیه سالم نیز بهتر تاثیر گذار خواهد بود.

۲) اندازه وعده های غذایی خود را کاهش دهید حتی اگر شما سعی کنید از مواد غذایی سالم استفاده کنید، به هر حال پرخوری باعث دریافت میزان زیادی انرژی می‌شود که در نتیجه وزن و خصوصا چربی‌های دور شکم شما افزایش می‌یابند.

۳) تا حد امکان مصرف قند را کاهش دهید و شیرینی جات صنعتی و غذاهای آماده یا یخ‌ زده را به‌طور کامل فراموش کنید. برای رسیدن به این مرحله لازم است که آستین‌ها را بالا بزنید و برای خودتان غذاهای متنوع و تازه تهیه کنید. سالاد، سبزیجات بخارپز، ماهی آزاد و غیره جزو غذاهای سالمی است که جان شما را نجات می‌دهند. به‌جای گوشت‌های قرمز از گوشت‌های کم‌چربی مانند گوشت بوقلمون و مرغ استفاده کنید.

متاسفانه چربی شکم و پهلو در دراز مدت باعث افزایش فشار خون ، دیابت نوع ۲ ، بیماری های قلبی و … می شود بنابراین در طول هفته حتما ۱۵۰ دقیقه پیاده روی کنید و دوچرخه سواری را فراموش نکنید.

کرم پرفکت فیت

برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

ژل چربی سوز سینره,ژل چربي سوز,ژل چربی سوز سه روزه,ژل چربی سوز موضعی,ژل چربی سوز والنسی,ژل چربی سوز قوی,ژل چربی سوز لاغری,ژل چربی سوز 3 روزه,درمان چربی شکم وپهلو,درمان چربی شکم با طب سنتی,درمان چربی شکم پهلو,درمان چربی شکم درطب سنتی,,درمان چربیهای شکم,درمان چربي شكم,درمان چربی دور شکم,درمان گیاهی چربی شکم,درمان چربی زیر شکم,راههای درمان چربی شکم,درمان چربی شکم و پهلو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید