09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چروک صورت و دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چروک صورت و دور چشم

قویترین کرم ضد چروک دور چشم, لیراک مشکی, صورت,جلوگیری از چروک شدن دور چشم,کرم ضد چروک اگرادو

آیا کسی وجود دارد که پوستی صاف و شاداب نخواهد. کمتر کسی وجود دارد که پوست جوان و لطیفی نخواهد. اگر شما هم از داشتن پوست افتاده و چروک شده ناراحت هستید با ما همراه باشید .

پوست چروک شده معمولا خشن و  زخمت به نظر می رسد و علت اصلی آن نور خورشید، مصرف بیش از اندازه سیگار و وراثت می باشد برای جلوگیری از پیری زودرس و همچنین چروک پوست بهتر است هر روز از ضد آفتاب مناسبی استفاده کنید و موقع خوابیدن کرم شب یا مرطوب کننده مناسبی را مصرف کنید ، همچنین به جای استفاده از صابون، شیر پاک کن مناسب را جایگزین صابون کنید. در حالت کلی بهترین روش برای استفاده از کرم های شب و مرطوب کننده به قرار زیر است 

هـنـگام استـفـاده از کـرمـهای مـرطوب کننده دستان خود را بصورت حرکات مدور به ملایمت از چانه تا میان پیـشـانی بالا آورده و سپـس دستـانـتـان را به دو سوی صورتتان به پایین سر دهید. این کار را ۱۲ مرتبه تکرار کنید.

برای جلوگیری از چین و چروک و خطوط صورت اطراف دهان، خنـده اغـراق آمیـزی کـرده و سپس دندانهایتان را مـحـکـم به هم بفشارید. این کار را ۲۴ مرتبه تکرار کنید.

برای جلوگیری از چین و چـروک گـردن دستهـایـتان را از زیر چانه بطرف پایین و بالا ماساژ بدهید این کار را ۱۲ مرتبه تکرار کنید.

در کنار مورد بالا ما برای پیشگیری از ایجاد چروک مواردی را برای شما پیشنهاد می دهیم.

در برابر حرارت قرار نگیرید موقع استفاده از سشوار نباید پوست صورتتان در معرض گرما قرار دهید.

هـنگامی که در زمستان از خانه خارج می گـردیـد برای محافظت از پوست صورتتان از بادهای سوزناک زمستانی، از مـاسـک صـورت اسـتـفــاده کنید. پیش از آنکه به شنا بروید از یک مرطوب کننده قـوی اسـتـفاده کـنید تا از جذب کلر به پوستتان جلوگیری به عمل آید.

از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید پوست همواره نیاز به ویتامین C, E  دارد برای این منظور می توانید همواره از  کرم های حاوی کلاژن و ویتامین استفاده کنید.

در کنار این موارد باید دقت کنیم متاسفانه امروزه به دلیل استفاده کمتر از ضد آفتاب سن ایجاد چروک خیلی پایین آمده است بنابراین برای پیشگیری و درمان چروک از کرم  ضد  چروک که حاوی کلاژن، ویتامین E و درخت قلم باشد استفاده کنید.

فواید درخت قلم برای پوست : استفاده طولانی مدت از کره درخت روغن قلم منجر به نرم شدن پوست و همچنین کاهش چین و چروک آن می شود. کره این درخت برای پوست های خشک و مستعد پوسته پوسته شدن بسیار مناسب است.

فواید ویتایمن E برای پوست : استفاده موضعی از ویتامین E، خشکی پوست را کاهش می دهد و به پوست کمک می کند میزان بیشتری رطوبت را در خود حفظ کند

بر طبق تحقیقات انجام شده بیش از ۹۰ درصد آسیب های پوستی ناشی از قرار گرفتن بدون حفاظ در مقابل آفتاب است اما شما می توانید با استفاده از ویتامین E تا حد زیادی نگذارید پوست تان به خاطر آسیب های آفتاب پیر شود. کافی است که قبل از قرارگرفتن در معرض آفتاب از کرم های حاوی ویتامین E استفاده کنید. در واقع کرم های حاوی آنتی اکسیدان ها مثل ویتامین E گاهی حتی از ضدآفتاب ها نیز موثرتر هستند چون این نوع کرم ها در آب حل نمی شوند و در نتیجه مثل بعضی از ضدآفتاب ها به راحتی از روی پوست شسته نمی شوند و دوام بیشتری دارند.


برای مشاهده محصولات ضدچروک دورچشم اینجا کلیک نمایید



برای مشاهده محصولات درمان چروک صورت اینجا کلیک نمایید

درمان چروک صورت با داروهای گیاهی,درمان چروک صورت با طب سنتی,درمان چروک صورت با گیاهان دارویی,درمان چروک صورت و دور چشم,درمان چروک صورت با طب سوزنی,درمان چروک صورت با prp,جلوگیری از چروک صورت,جلوگیری از چروک دور چشم,جلوگیری از چروک شدن پوست,جلوگیری از چروک زیر چشم,جلوگیری از چروک پیشانی,جلوگیری از چروک دور لب,جلوگیری از چروک شدن دور چشم,جلوگیری از چروک گردن,جلوگیری از چروک شدن پوست دست,جلوگيري از چروك دور چشم,رفع چروک خط خنده,برای رفع چروک خط خنده,درمان چروک خط لبخند,قویترین کرم ضد چروک دور چشم,,قویترین کرم ضد چروک لیراک مشکی,قویترین کرم ضد چروک صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید