09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
رشد سریع مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رشد سریع مو

ما با تعداد کل فولیکول های مو که در طول عمر خود خواهیم داشت متولد می شویم. ممکن است حدود ۵ میلیون روی بدن ما وجود داشته باشد ، اما سر ما حدود ۱۰۰۰۰۰ فولیکول دارد. با افزایش سن ، برخی از فولیکول ها تولید مو را متوقف می کنند ، به این ترتیب طاسی یا ریزش مو رخ می دهد.

متخصصان میگویند که موها بطور متوسط ​​حدود ۱/۲ اینچ در ماه رشد می کنند. این تعداد کل در حدود ۶ اینچ در سال برای موهای روی سر شما است. اما با روش های خاص و ویژه میتوان مقدار رشد در ماه را زیاد کرد که در ادامه شما را با راه های افزایش رشد سریع اشنا می کنیم .

رشد سریع موهای شما به شما بستگی دارد:

سن
نوع موی خاص
سلامت کلی
سایر شرایط بهداشتی

مو در سه مرحله رشد می کند و هر رشته مو از جدول زمانی خاص خود پیروی می کند. این سه مرحله عبارتند از:

آناژن: مرحله رشد موهای مو ۲ تا ۸ سال طول می کشد
کاتاژن: مرحله انتقال که در آن موها رشد می کنند ، ۴-۶ هفته طول می کشد
telogen: مرحله استراحت در جایی که مو از بین می رود ، ۲-۳ ماه طول می کشد
پوست سر متوسط ​​دارد ۹۰-۹۵ درصدTrusted Source فولیکول های مو در مرحله آناژن این بدان معناست که حدود ۵-۱۰ درصد در مرحله تلوژن قرار دارد که ۱۰۰-۱۵۰ مویی است که هر روز از بین می رود.

آیا می توانید فاز آناژن را برای رشد مو افزایش دهید؟
فاز آناژن چه مدت طول می کشد ، بستگی به این دارد که موهای شما چه مدت است و آیا سلول های پایه فولیکول شما همچنان تکثیر می شوند و تبدیل به سلول های مو می شوند. مو رشد می کند زیرا سلول های ماتریسی در رسیدن به فولیکول فوقانی بخشی از ساختار خود را ریخته می شوند. ساختار ریخته شده با کراتین ها ترکیب می شود تا رشته های مویی ایجاد شود که از سطح پوست شما خارج می شود.
محققان هنوز در حال بررسی این موضوع هستند که چه چیزی بدن ما را قادر می سازد تا مراحل آناژن را “روشن” کند. اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای تقویت موهای سالم در مرحله آناژن استفاده کنید.

روش های افزایش رشد سریع مو

۱٫ با ویتامین ها و مواد مغذی همراه باشید

بهتر است ویتامین ها و مواد مغذی خود را از رژیم غذایی خود دریافت کنید ، اما مکمل های مورد علاقه شما شامل موارد زیر است:

ویتامین یا مواد مغذی آیا کار می کند؟ مطالعات
امگا ۳ و ۶ ممکن است کار کند در یک مطالعهTrusted Source از ۱۲۰ زن سالم ، گروهی که مکمل های امگا ۳ و -۶ مصرف می کردند ، ریزش مو کمتری داشتند و تراکم مو بهبود یافته بودند.
فلز روی فقط ممکن است روی کسانی که کمبود روی دارند تأثیر بگذارد کمبود رویTrusted Source در ریزش مو نقش دارد.
B-5 و بیوتین هیچ مدرکی مبنی بر این که برای افرادی که کمبود بیوتین ندارند ، کار می کند مطالعه ای که به مکمل های خوراکی حاوی بیوتین و روی نگاه داشت ، نشان داد که آنها به کاهش ریزش مو و بهبود کیفیت و قدرت مو کمک می کنند.
ویتامین سی شواهد حکایتی اثرات آنتی اکسیدانی ویتامین C ممکن است به جلوگیری از استرس اکسیداتیو منجر به خاکستری و نازک شدن موها شود.
اهن ممکن است فقط در صورت کمبود آهن کار کند شواهد کافی برای رابطه بین فقر آهن و ریزش مو وجود ندارد.
ویتامین دی ممکن است فقط در صورت وجود آلوپسی یا ریزش مو کار کند یک مطالعه نشان داد که افراد مبتلا به آلوپسی دارای کمبود ویتامین D هستند.

۲٫ از گیاهان ضروری برای تقویت مو استفاده کنید مثل کینین و سائوپالماتو

– خواص کینین برای مو:
– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

– خواص سائوپالمتو برای مو:
– عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

– ۵-آلفا ردوکتاز آنزیمی است که واکنش تبدیل شدن تستسترون به دهیدروتستسترون (DHT) را کاتالیز می کند. DHT با کاهش فاز رشد و افزایش فاز استراحت چرخه مو باعث ریزش مو می شود و با کوچک کردن اندازه فولیکولها، تارهای مو را به تدریج نازکتر می نماید. لوسیون ضدریزش و رشدمجدد موی ژیورل با مهار انزیم ۵-آلفا ردوکتاز باعث تحریک رشد مو و توقف ریزش مو می شود.

– استیل تتراپپتید۳، به تقلید از پپتیدهای سیگنالی شکل دهنده بافت بدن (محافظت کننده قوی و تحریک کننده شکل گیری مجدد بافت ) ساخته شده است که غنی از بایوکانینA موثر در مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز می باشد. توجه کنید استیل تتراپپتید۳ هیچ یک از عوارض ماینوکسیدل را ندارد.

رشد مو در دوران بارداری و بعد از آن
زنانی که باردار هستند ممکن است احساس کنند که موهایشان سریعتر رشد می کنند. و زنانی که به تازگی بچه دار شده اند ممکن است احساس کنند که موهای خود را با سرعت بیشتری از حد معمول از دست می دهند. این امر به این دلیل است که در دوران بارداری ، هورمون استروژن در واقع باعث می شود که خانم در مرحله رشد نسبت بیشتری از فولیکول های مو داشته باشد. پس از به دنیا آمدن کودک ، فولیکول های مو به مرحله “استراحت” باز می گردند ، و باعث می شوند که موهایشان ریخته شود.

بهترین راه برای افزایش رشد سریع مو استفاده از لوسیون مو ژیورل هست ،لوسیون موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

رشد سریع مو با روغن زیتون,رشد سریع مو در یک هفته,رشد سریع مو در یک روز,رشد سریع مو در یک ماه,تقويت كردن موي سر,تقويت كردن مو,تقويت و پرپشت كردن مو,ضد ريزش مو,ضد ریزش مو قوی,لوسیون مو ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید