09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن تراپی مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن تراپی مو

تأثیر ماساژ مو با روغن گرم بر رشد و قوی شدن موها بر کسی پوشیده نیست. در این مقاله شما را با روغن تراپی آشنا می کنیم. بعضی از افراد تمایل زیادی برای استفاده از روغن برای درمان و تقویت موهایشان را ندارند به این خاطر که باعث ایجاد چربی اضافه و چسبنده بر روی موها می شود.
اما آیا می دانستید استفاده از روغن، موهای شما را در برابر آلودگی های محیطی حفظ کرده و از خطرات ریزش حفظ می کند. برای آرامش دان به موهایتان سعی کنید از روغن گرم برای ماساژ استفاده کنید. ما برای شما در این بخش به راه کارهای درمانی برای روغن تراپی صحبت خواهیم کرد.

علت استفاده از روغن گرم برای موها چیست ؟

همه می دانیم مصرف روغن گرم فواید زیادی برای مو دارد البته فرقی در نوع مو افراد وجود ندارد. خانم هایی که موی صاف دارند، در هفته دوبار بهتر است از روغن استفاه کنند، بافت این دسته از موها ( موهای صاف ) به شکلی است که سریع تر در مو نفوذ می کند. اما برای افرادی که موهای فری دارند گزینه روغن تراپی مناسب نیست چون روغن مانند سدی است که چربی و روغن طبیعی مو سر به سایر قسمت های مو نمی رسد. این دسته از موها دو هفته یک بار می توانند از روغن گرم استفاده کنند.

مزایای ماساژ مو با روغن گرم چیست؟

افزایش رشد مو

ماساژ دادن پوست سر با روغن گرم با افزایش گردش خونی باعث توزیع بهتر مواد مغذی به فولیکول های مو می گردد. زمانی که فولیکول ها تقویت شوند عاملی برای رشد سریع مو ها خواهد بود.

افزایش ضخامت مو

تحقیقات نشان داده که ماساژ دادن پوست سر باعث افزایش ضخامت موها می گردد. این باعث تحریک مستقیم سلول های مو هست.

تغذیه کردن بافت مو

مواد مغذی موجود در روغن تراپی به خوبی وارد پوست سر شده و فولیکول و بافت مو را تقویت می کند و در نتیجه شامپو ها و نرم کننده ها بهتر عمل می کنند.

جلوگیری از شوره

شوره در افرادی اتفاق می افتد که پوست سر و موی خشکی را دارا هستند و سلول های مرده لابه لای موها شکل می گیرند اما مصرف روغن به کاهش شوره کمک می کند.

مراقبت از مو در مقابل آسیب نور خورشید

مصرف روغن گرم بر روی موها با ایجاد لایه محافظتی در برابر پرتوهای زیان بار خورشید، مورد مناسبی است تا از موهای شما مراقبت لازم را انجام دهد.

کاهش وزی مو

روغن گرم باعث افزایش رطوبت رسانی در ساقه مو شده و وزی کامل مو را ازبین می برد.

افزایش درخشندگی

استفاده منظم از روغن گرم و ماساژ دادن آن روی پوست سر خشکی و خارش را از بین برده و باعث درخشندگی و شفافیت پوست می گردد.

جلوگیری از شکنندگی مو

مصرف منظم از روغن گرم باعث افزایش استحکام ساقه مو شده و با ایجاد لایه محافظتی روی مو از موخوره پیشگیری می کند.

روش انجام روغن تراپی مودر منزل

اگر برای شما هم سوال پیش می آید که چگونه می توانیم در منزل روغن تراپی گرم داشته باشیم با ما همراه باشید تا راه استفاده را آموزش دهیم.

مواد لازم:

روغن مورد نظر شما
کاسه شیشه ای
یک ماهیتابه بزرگ تر از کاسه شیشه ای
مقداری آب
اجاق گاز
طرز استفاده: چند قاشق غذاخوری از روغن را داخل کاسه شیشه ای به اندازه مورد نیاز خود ریخته و سپس نصف ماهیتابه را آب ریخته و روی اجاق گاز بگذارید. حالا کاسه را روی ماهیتابه گذاشته و اجازه دهید گرما به روغن برسد فقط دقت کنید روغن نجوشد فقط گرم شود .

چگونه روغن را ماساژ دهیم ؟

مواد لازم:

حوله
شانه دندانه پهن
کلاه حمام
شامپو
نرم کننده

طرز انجام کار: از شانه پهن استفاده کنید تا به خوبی گره های مو را باز کنید سپس حوله را بر روی شانه هایتان بیندازید تا لباستان کثیف و روغنی نشود، سپس مقداری روغن گرم را روی موهایتان پخش کنید و با انگشت ماساژ دهید حال برای باز کردن گره خوردگی ها لابه لای موها استفاده کنید سپس حوله را روی شانه هایتان بیندازید تا لباستان روغنی و چرب نشود.
انگشت خود را داخل روغن گرم کنید و کمی از آن را به صورت پراکنده روی موهایتان پخش کنید. پوست سر را با نوک نگشتان ماساژ دهید.سپس موهایتان را ببنید یا از کلاه حمام استفاده کنید و اجازه دهید حداقل ۱ ساعت بر روی موهایتان بماند و سپس با شامپو موها را بشورید.

بهترین روغن برای مو کدام است ؟

روغن نارگیل

نارگیل از جمله روغن های مشهوری است که ریزش مو رو کنترل  می کند. همانطوری که می دانید نازگیل باعث تقویت مو شده و به خاطر داشتن خاصیت ضد قارچی، مو را از وجود شوره حفظ می کند. روغن خالص نارگیل سلول های قارچ زا را مهار کرده و موها را نرم و مرطوب نگه می دارد و موخوره را درمان می کند.

روغن بادام

اگر دنبال روغنی هستید که، سبک و خوشبو باشد بهتر است روغن بادام را انتخاب کنید. تحقیقات نشان داده است که روغن بادام باعث رشد مو می شود. همچنین اسید های چرب و ویتامین E موجود در روغن بادام باعث درمان موخوره می شود. وییتامین E موجود در روغن بادام با وجود دارا بودن آنتی اکسیدان فراوان، خواص ضد التهابی دارد و عفونت سر را از بین می برد و باعث نرم شدن التهابات پوست سر می شود.

روغن زیتون

روغن زیتون از قدیم الایام به عنوان نرم کننده مو شناخته شده است و هرگونه اسیب مو و موخوره را درمان می کند.همچنین خواص انتی اکسیدانی و ضد التهابی زیتون به عنوان پاک کننده مهم مورد مصرف قرار می گیرد.علاوه بر این اسیب دیدگی و خشکی مو رو برطرف می کند.

روغن آووکادو

روغن آووکادو سرشار از اسید چرب، آمینو اسید، ویتامین آ، دی، ای و ب ۶ هست. این مواد مغذی باعث تحریک سریع رشد مو می گردد ، پوست سر را رطوبت رسانی کرده و موخوره را درمان می کند.

روغن کرچک

اسید چرب امگا ۶ در روغن کرچک باعث می شود تا موهای شما ضخیم تر و بلندتر شود. همچنین موخوره و شوره را درمان کرده و عفونت های پوست را بهبود می بخشد.

روغن جوجوبا

هنگامی که فولیکول های مو بسته شود، ریزش مو اتفاق می افتد اما روغن جوجوبا شبیه به یک وکس طبیعی عمل می کند، موها را درمان کرده و به آن لطافت می بخشد. روغن جوجوبا دارای خواص ضد التهابی است و به درمان شوره و دیگر عفونت های التهابی می پردازد.

روغن آرگان

روغن آرگان هم برای درمان مشکلاتی مثل ریزش مو و از بین بردن خشکی مو استفاده می شود و دارای اسید های چرب غیر اشباع است و می تواند موی خشک را درمان کند. همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان است که باعث رطوبت بخشی به موها می شود.

نکاتی که باید به یاد بسپارید
– درمان با روغن گرم بهترین راهکار برای تمیز کردن موها و پوست سر است اما قبل از روغن زدن موهای خود را بشویید.
– همیشه از روغن های خالص و ارگانیک استفاده کنید، زیرا اگر روغن مواد شیمیایی داشته باشد، به موهایتان آسیب وارد می شود.
– از درمان با روغن های گرم حداقل یکبار در هفته برای نرم کنندگی عمیق موهایتان استفاده کنید.
– می توانید روغن را داخل آرنج تست کنید و بعد به سرتان بزنید تا متوجه شوید که به روغن آلرژی ندارید.
– به یاد داشته باشید که روغن نباید داغ باشد چون گرمای زیاد باعث سوختن پوست سر و موها می گردد. فقط مقداری از گرما روی موها احساس شود.

معرفی محصولات تقویت کننده مو

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید
تقویت مو با روغن,ماسک تقویت مو با روغن نارگیل,تقویت مو با روغن زیتون,تقویت مو با روغن نارگیل,تقویت مو با روغن آرگان,تقویت مو با روغن کرچک,تقویت مو با روغن رزماری,تقویت ریشه مو با روغن,تقویت ریشه مو با روغن سیاه دانه,ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش مو,بهترین شامپو ضد ریزش مو خارجی,بهترین تونیک ضد ریزش مو,بهترین شامپو ضد ریزش مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید