09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن هسته انگور برای جای جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن هسته انگور برای جای جوش


روغن هسته انگور چیست؟

روغن هسته انگور از دانه هایی که در فرآیندی از انگور خارج می شوند . دانه ها فشرده شده و روغن تولید می کنند که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی معروف است.

برخی معتقدند که روغن هسته انگور می تواند برای درمان آکنه و درخشندگی پوست استفاده شود. اگرچه این روغن دارای خواص منحصر به فردی است که برای پوست شما مفید است ، اما ممکن است موثرترین گزینه درمانی برای همه لکه های مربوط به آکنه نباشد.

وقتی از روغن انگور به عنوان یک درمان موضعی استفاده می شود ، می تواند به سلامت پوست در سطح سلولی کمک کند.

این به این دلیل است که روغن هسته انگور حاوی ویتامین E ، بتاکاروتن و لینولئیک اسید است. این مواد مغذی به روغن می دهند آنتی اکسیدان منبع معتبرو خواص ضد تکثیر ، کمک به سلول های سالم برای بازسازی و جایگزینی سلول های پیری یا آسیب دیده.

محققان تأیید کرده اند که ویتامین E به ویژه در کمک به رنگ پوست و التیام لک ها کمک می کند .

روغنهای طبیعی منبع معتبرکه حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب خاص است – مانند انگور – نیز با بهبود زخم مرتبط است .

روغن هسته انگور حتی ممکن است کمک به پیشگیری از اکنه کند .

برای چه نوع آکنه ای مفید است؟

روغن هسته انگور ممکن است برای هر نوع پوست یکسان عمل نکند. نحوه تأثیر آن بر روی پوست می تواند در افراد مختلف و حتی در زمان بروز تا برآمدگی متفاوت باشد.

روغن هسته انگور علاوه بر کاهش قرمزی و التهاب ، روغن ممکن است باعث بازسازی سلول ها شود و به جایگزینی پوست آسیب دیده کمک کند.

روغن هسته انگور میتواند در درمان :

جوش های سر سیاه
سرسفید
کیست
جای جوش
همچنین می توانید از روغن هسته انگور برای کاهش ظاهر زخم آکنه استفاده کنید.

روغن هسته انگور سرشار از ویتامین E است که ثابت شده است به درمان زخم کمک می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که اگر روغن را دوبار در روز استفاده کنید ، ممکن است در کمتر از دو هفته نتایج را مشاهده کنید.

همچنین شایان ذکر است که اسید لینولئیک موجود در روغن هسته انگور ممکن است به تسریع زخم ها در مرحله التهابی کمک کند. این می تواند خطر زخم شدن شما را کاهش دهد.

پیشگیری از آکنه

اگر مستعد جوش هستید یا فقط می خواهید رنگ پوست خود را بهبود ببخشید ، روغن هسته انگور را به عنوان اولین خط دفاعی برای شفاف نگه داشتن پوست در نظر بگیرید.

آیا برای همه انواع پوست بی خطر است؟

اسید لینولئیک موجود در روغن می تواند به تعادل تولید چربی طبیعی پوست کمک کرده و استفاده از آن را برای انواع پوست ایمن سازد.

بسیاری از طرفداران روغن هسته انگور استفاده از آن را به عنوان سرم شب توصیه می کنند – چیزی که می توانید روی ناحیه صورت و گردن خود بمالید تا رنگ پوست را هنگام خواب بهبود بخشد. اما دلیلی وجود ندارد که نتوانید از روغن هسته انگور در صبح نیز استفاده کنید.

سه تا چهار قطره روغن باید برای پوشاندن کل صورت کافی باشد. روغن را با استفاده از کف دست به هم بمالید ، سپس آن را روی گونه ها ، گردن ، استخوان فک ، پیشانی و ناحیه زیر چشم خود بمالید ، با استفاده از حرکت رو به بالا کف دست ها. اگر نیاز به پوشش بیشتری دارید ، یک تا دو قطره دیگر اضافه کنید.

مطمئن شوید که صبح ها از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید و در صورت لزوم در طول روز دوباره از آن استفاده می کنید.

روغن هسته انگور به طور کلی یک درمان جایگزین ایمن و بالقوه موثر برای آکنه محسوب می شود. موفقیت فردی شما بستگی به نوع آکنه ای دارد که با آن روبرو هستید.

جای جوش فرورفته,جای جوش قرمز,جای جوش روی باسنم,جای جوش عمیق,جای جوش قهوه ای,جای جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید