09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
رژیم غذایی برای پوست مرغی کراتوز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

رژیم غذایی برای پوست مرغی کراتوز


پوست مرغی یا کراتوز پیلاریس یک وضعیت بی ضرر است که برآمدگی های ریز روی پوست ایجاد می کند. برجستگی ها اغلب در بازوها و ران ها ظاهر می شوند. افرادی که با کراتوز زندگی می کنند، اغلب از آن به عنوان پوست مرغی یاد می کنند زیرا برجستگی های قرمز مایل به لمس است و مانند برآمدگی های پوست مرغ می باشد. گرچه بیماری خطرناکی نیست، کراتوز پیلاریس می تواند آزار دهنده باشد، که اغلب افراد را به جستجوی یک درمان ترغیب می کند.
برای برخی افراد، ممکن است در تابستان بهبود یابد، فقط در زمستان به حالت پوست مرغی بازگردد. در ادامه رژیم های غذایی برای درمان بیماری پوست مرغی توصیه می شود.

» آیا با تغییر رژیم غذایی می توانید بیماری کراتوز پیلارس را بهبود بخشید؟
کراتوز پیلاریس در اثر ایجاد کراتین در منافذ اتفاق می افتد. بعضی افراد با تغییر رژیم غذایی، کراتوز پیلاریس خود را درمان کردند. برخی ها گلوتن را از رژیم غذایی خود حذف می کنند. برخی دیگر از ادویه ، روغن و شیر جلوگیری می کنند. در حالی که شواهد علمی یا پزشکی برای پشتیبانی از این نظریه وجود ندارد. ولی در حالت کلی با تغییر در رژیم غذایی میتوان بسیاری از بیماری پوستی را بهبود بخشید.
تحقیقات اثبات ارتباط بین آلرژی های غذایی و عدم تحمل به بیماری کراتوز پیلاریس کمیاب است. برخی افراد بر این باورند که حذف گلوتن از رژیم غذایی باعث می شود که کراتوز پیلاریس بهبود یابد.
گلوتن پروتئینی است که در گندم، چاودار، جو، نان، پاستا، غلات و حبوبات، ماءالشعیر، کیک‌ها، بیسکوییت‌ها و شیرینی‌جات یافت می‌شود. این ماده باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن بافت فراورده نهایی می‌گردد. کراتوز پیلاریس هنگامی که کراتین فولیکولهای مو را مسدود می کند، ایجاد می شود.

» آیا رژیم غذایی شما می تواند باعث بیماری کراتوز پیلاریس شود؟
با وجود آنچه ممکن است، رژیم غذایی باعث ایجاد بیماری کراتوز پیلاریس نمی شود. در حالی که پزشکان به دلایل مختلفی اشاره می کنند که ممکن است کسی این بیماری پوستی را ایجاد کند، رژیم شما به طور معمول یکی از آنها نیست.

» برخی از محرکهای شایع در ایجاد بیماری کراتوز پیلاریس عبارتند از:
– ژنهای خانواده شما
– سن بلوغ – این در کودکان و نوجوانان شایع تر است
– زندگی با آسم، چاقی ، و یا شرایط پوستی مانند اگزما یا ایکتیوز ولگاریس
– رژیم غذایی شما باعث ایجاد کراتوز پیلاریس نمی شود. اما خوردن مقدار زیادی میوه، سبزیجات، پروتئین های بدون چربی، چربی های سالم و کربوهیدرات های پیچیده می تواند سلامت کلی را پشتیبانی کند، که شامل سلامتی پوست نیز می شود .

» بهترین راهها برای رفع علائم پوست مرغی
از آنجا که کراتوز پیلارس بی ضرر است، بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند و منتظر می شوند تا لکه ها محو شوند. با این وجود، اگر شما دچار خشکی و خارش پوست هستید و یا از ظاهر دست و پاهای خود ناراحت هستید، مواردی وجود دارد که می توانید برای مدیریت علائم خود انجام دهید.

– درمانهای خانگی
کراتوز پیلاریس اغلب هنگام خشک شدن پوست شما بدتر می شود ، بنابراین اولین قدم برای مدیریت علائم، مرطوب کردن پوست است. حتما بلافاصله بعد از حمام یا دوش ، مرطوب کننده زیادی بمالید. آب گرم و قرار گرفتن در معرض آب برای مدت طولانی می تواند باعث تحریک کراتوز پیلاریس شود.
در نظر بگیرید که شلوارهای مناسب و شلوار گشاد را انتخاب کنید. اصطکاک لباس های تنگ ممکن است علائم بیماری کراتوز پیلاریس را افزایش دهد.
به آرامی لایه برداری از پوست شما می تواند به بهبود پوست کمک کند، به خصوص در مناطقی که اغلب در موارد ابتلا به کراتوز پیلاریس وجود دارد.
اگر در شرایط اب و هوای خشک زندگی می کنید، ممکن است بخواهید از مرطوب کننده برای افزودن رطوبت به منزل استفاده کنید.

» در زیر کرم درمان پوست مرغی توصیه می شود.

کرم درمان پوست مرغی زریال فرانسه

برخی از خواص کلیدی کرم زریال فرانسه:
– مرطوب کننده با خاصیت لایه برداری، مناسب پوست خشک، زبر و مستعد کراتوز
– درمان ضخامت و تیرگی کشاله ران، آرنج، زانو، قوزک پا و…
– درمانی مطلوب برای رفع حالت پوست مرغی(Follicular Keratosis)، ایکتیوز، فولیکولیت (موهای زیر پوستی) و …
– مناسب برای استفاده هر قسمت از بدن حتی نواحی کشاله ران
– مناسب اقایان و خانم ها
– اثر لایه برداری تقویت شده با داشتن ۳۰ % اوره خالص و سالیسیلیک اسید (BHA)
– نرم کننده و مرطوب کننده، التیام بخش، جلوگیری از سوزش یا خارش ناشی از خشکی مفرط پوست با داشتن فاز مغذی کره کاریته و آلانتوئین گیاهی
– فرمولاسیون فاقد پارابن و عطر، غیر چرب و غیر چسبناک با پخش آسان در سطح پوست
– دارای مجوزبهداشتی ۶۵۰۶۲۵۵۹۸۰۴۷۰۵۶۹
– ساخت فرانسه

نحوه مصرف: روزی یک الی دو مرتبه برروی نواحی موردنظر بمالید.

» برای مشاهده و خرید کرم درمان پوست مرغی زریال اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید