09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
زایمان بدون درد
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

زایمان بدون درد

ایا با اپی‌دورال یا همان زایمان  بدون درد اشنایی دارید ؟ این نوع زایمان جدیدترین روش زایمان است که در کشورهای اروپایی  اکثر بانوان درخواست ان را دارند . ولی متاسفانه در کشور ما به علت عدم اگاهی یا  بخاطر ترس  در مورد این نوع زایمان ، بانوان اغلب روش سزارین را انتخاب می کنند .

ریس مرکز تحقیقات  سلولی صارم گفت : برای اینکه بانوان با روش های زایمان بدون درد اشنا بشوند نیازمند اطلاع رسانی به ان ها هست ، این در حالی است که اغلب زنان ایرانی با روش زایمان بدون درد  اشنایی ندارند و به همین دلیل به سوی سزارین می روند .

دکتر صارمی رییس مرکز سلولی صارم در این مورد اضافه می کند : حدود ۷۰ درصد بانوان در کشورهای اروپایی و ۸۰ درصد در کشورهای امریکایی خواستار کم کردن درد در حین زایمان طبیعی هستند که متاسفانه بانوان ایرانی به علت عدم اگاهی از متد های نوین به زایمان سزارین پناه می برند .

دکتر صارمی افزود برای جلوگیری از درد در زایمان طبیعی از روش ” اپیدورال ” بهره می گیرند که در این روش داروهای بی حسی اندام  های  حسی را فراگرفته و درد را کاهش یا کاملا متوقف می کند . این روش بی حسی کاملا بدون عوارض است .

دکتر صارمی با  ابراز خرسندی از طرح زایمان طبیعی به صورت رایگان خبر داد و اعلام کرد وزارت بهداشت باید اگاهی لازم در مورد اپی دورال یا همان زایمان بدون درد را فرهنگ سازی کند تا بانوان با راحتی هر چه بیشتر این دوران را سپری کنند .

رییس مرکز تحقیقات سلولی صارم ادامه داد : مادران باردار باید در حین بارداری حرکات نرمشی وکششی را فراموش نکنند . به همین منظور به تاسیس مراکز انجام حرکات کششی و نرمشی در داخل آب و خارج از آب در  بیمارستان‌های دوستار مادر و کودک انجام گردیده است خوشبختانه ایجاد این مراکز جزو سیاست‌های کنونی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

زایمان, زایمان طبیعی, زایمان بدون درد ,دوران بارداری ,زایمان سزارین, زایمان طبیعی خوب است یا سزارین, زایمان در خانه ,زایمان حیوانات ,انواع زایمان, نوزاد, محصولات والنسی ,صابون خوشبو کننده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید