09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سرم دور چشم لوتارو ایتالیا
560000 تومان
قیمت با تخفیف: 532000 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

سرم دور چشم لوتارو ایتالیا

سرم دور چشم لوتارو LOTARO ایتالیا حاوی کافئین و هیالورونیک اسید جهت درمان پف دور چشم، سیاهی و گودی زیرچشم و رفع چین و چروک دور چشم تجویز می شود. این سرم قطعا پف و تیرگی دور چشم را درمان می کند و برای کسایی که جهت پوشش پف و تیرگی دور چشم مجبور به استفاده از کانسیلر هستند، بسیار مناسب است.
سرم دور چشم لوتارو بخاطر رقیق بودن به راحتی جذب پوست شده و باعث تحریک، سوزش، خارش یا قرمزی پوست نازک دور چشم نمی شود. این محصول حاوی ۵% کافئین و ۲% هیالورونیک اسید می باشد.

تاثیر کافئین برای دور چشم:

کافئین یک آنتی اکسیدانی قوی است که به کاهش سیاهی دور چشم و پف زدایی کمک می کند. پف دور چشم معمولا بخاطر جمع شدن مایعات ایجاد می شود و بهترین روش درمان پف دور چشم استفاده از کافئین موضعی است. کافئین باعث افزایش گردش خون و انقباض رگ های خونی اطراف چشم می شود همین عامل باعث می شود مایع کاهش و پف دور چشم کاهش پیدا کند.
بهبود گردش خون و خواص ضد التهابی کافئین نیز می تواند به تغییر رنگ کمک کند. از آنجایی که کافئین حاوی آنتی اکسیدان است، می تواند التهاب و تغییر رنگ را کاهش دهد و در عین حال چهره ای روشن تر و جوان تر به شما بدهد. کافئین باعث رفع تیرگی اطراف چشم می شود.

تاثیر هیالورونیک اسید برای دور چشم:

هیالورونیک اسید باعث افزایش کلاژن و الاستین سازی پوست می شود. این ماده جهت آبرسانی عمقی پوست، درمان چین و چروک و رفع گودی پوست زیر چشم بسیار مناسب است. خشکی و تیرگی در ناحیه زیر چشم شایع است، به خصوص به این دلیل که پوست این ناحیه نازک‌تر و ظریف‌تر از بقیه قسمت‌های صورت است. استفاده از اسید هیالورونیک می تواند به جذب و حفظ رطوبت، حجیم شدن پوست و کاهش خشکی دور چشم کمک کند.

برخی از خواص سرم دور چشم لوتارو ایتالیا:

– درمان پف دور چشم
– از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم
– رفع چین و چروک دور چشم
– درمان خشکی و خشنی پوست اطراف چشم
– رفع مایعات جمع شدن اطراف چشم
– حاوی کافئین و هیالورونیک اسید
– بدون تحریک، سوزش، خارش یا قرمزی پوست دور چشم
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا

نحوه استفاده: صبح و شب برروی پوست دورچشم استفاده کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید