09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سریع ترین درمان ترک پا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

سریع ترین درمان ترک پا

یکی از مشکلاتی که بر زیبایی بدن هر فردی اتفاق می افتد ترک پا و پاشنه می باشد که مخصوصا در خانم ها بیشتر اتفاق می افتد .

کف پا به دلایل متعددی ترک می خورد.یکی از علت های شایع آن، راه رفتن مداوم روی فرش، موکت و سطح های زبر است.افرادی که پا برهنه راه می روند بر اثر سایش کف پا دچار این مشکل می شوند. برای از بین بردن این مشکل، کافی است در طول روز از جوراب یا دمپایی استفاده کنید تا پاها کمتر با سطوح زبر تماس داشته باشند.
هنگام خواب نیز پاها را با کرم های مخصوص ترک پا ماساژ دهند.

حتی پا به علت خشکی زیاد نیز می تواند ترک بخورد و باعث ناراحتی بشود بنابراین کمتر پاهای خود را بشورید و اگر نیاز به شستشوی زیادی داشتید حتما از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

از علل دیگر ترک پا می توانیم به وراثت اشاره کنیم ، در این شرایط برای برطرف کردن این عارضه لازم است از نرم کننده ها مانند وازلین طبی استفاده شود و در کنار آن با پوشاندن پاها، آنها را از آسیب ها حفظ کرد.

گاهی عفونت های باکتریایی و قارچی موجود بر ترک های سطح کف پا ممکن است باعث مقاومت ترک ها شود. بنابراین برای درمان ترک پا بهتر است ابتدا عفونت ها را از بین ببرید. ترک های عمیق پا حاصل خشکی زیاد پوست و در برخی مواقع اگزمای پوستی و درمان آن چرب و مرطوب نگه داشتن پا در شرایط خشکی پوست است.

بسیاری از افراد همیشه سوال می کنند که ابا استفاده از سنگ پا برای درمان ترک پا مناسب است ؟ در این جا باید بگوییم هر چند استفاده از سنگ پا ممکن است خوب به نظر برسد اما در مواقعی مانند بیماری پسوریازیس سبب تشدید ترک پا می شود .

ساده ترین راه برای پیشگیری از ترک پا چرب نگه داشتن پوست می باشد بهترین مواردی که می تواند پاهای شما را چرب نگه دارد روغن آرگان ، شی باتر و آووکادو می باشد ، همچنین از پوشیدن کفش های پاشنه بلند و تنگ خودداری کنید و اجازه دهید تا پا نیز بتواند به راحتی تنفس کند .برای جلوگیری از تعریق زیاد پا، بایستی از پوشیدن کفش هایی که کف پلاستیکی دارند خودداری شود چرا که مانع از تبخیر عرق کف پا شده و محلی مناسب برای رشد انواع باکتری و میکروب و قارچ بوجود می آورد.

اما برای درمان سریع تر در ادامه شما را با چند کرم آشنا می کنیم که در کوتاه ترین مدت نتیجه بخش بوده است.

برای دیدن کرم های درمان ترک پا و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان ترک پاشنه پا,درمان ترک پا با جوش شیرین,درمان ترک پاشنه,درمان ترک پا با گیاهان دارویی,درمان ترك پا با عسل,درمان ترک پای کودکان,درمان ترک پا شدید,درمان ترک کف پا,چگونه ترک کف پا را درمان کنیم,راههای جلوگیری از ترک پا,برای جلوگیری از ترک پا,برای جلوگیری از ترک پا چه باید کرد,جلوگیری از ترک کف پا,جلوگیری ترک پا,چگونه از ترک پا جلوگیری کنیم,پیشگیری از ترک پا,روشهای جلوگیری از ترک پا,جلوگیری از ترک پاشنه پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید