09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون پوست خشک و حساس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون پوست خشک و حساس

درماتیت آتوپیک (اگزما) شرایطی است که پوست شما را قرمز و خارش می کند. در کودکان شایع است اما در هر سنی ممکن است رخ دهد. درماتیت آتوپیک طولانی مدت (مزمن) است و به صورت دوره ای شعله ور می شود. ممکن است با آسم یا تب یونجه همراه باشد.هیچ درمانی برای درماتیت آتوپیک پیدا نشده است. اما درمان ها و اقدامات خودمراقبتی می توانند خارش را تسکین داده و از شیوع های جدید جلوگیری کنند. به عنوان مثال ، برای جلوگیری از صابونهای خشن ، مرطوب کردن پوست به طور منظم و کرم یا پمادهای دارویی به شما کمک می کند.

علائم و علائم درماتیت آتوپیک (اگزما) در افراد مختلف متفاوت است و شامل موارد زیر است:

  • پوست خشک
  • خارش ، که به ویژه در شب ممکن است شدید باشد
  • تکه های قرمز تا قهوه ای مایل به خاکستری خصوصاً روی دست ها ، پاها ، مچ پا ، مچ ، گردن ، سینه فوقانی ، پلک ها ، داخل خم آرنج و زانوها ، و در نوزادان ، صورت و پوست سر
  • برجستگی های کوچک و بلند که ممکن است هنگام خراشیدن باعث سیال شدن پوسته و پوسته شود
  • پوست ضخیم ، ترک خورده ، پوسته پوسته شده
  • پوستی خام ، حساس و متورم از خراشیدن

درماتیت آتوپیک اغلب قبل از ۵ سالگی شروع می شود و ممکن است در بزرگسالی و بزرگسالی ادامه یابد. برای بعضی از افراد ، به طور دوره ای شعله ور می شود و بعد از مدتی حتی برای چند سال پاک می شود

علل

پوست سالم به حفظ رطوبت کمک می کند و شما را از باکتری ها ، تحریک کننده ها و آلرژن ها محافظت می کند. اگزما مربوط به تغییر ژن است که بر توانایی پوست در تهیه این محافظت تأثیر می گذارد. این به پوست شما اجازه می دهد تا تحت تأثیر عوامل محیطی ، تحریک کننده ها و آلرژن ها قرار بگیرد.

در بعضی از کودکان ، آلرژی غذایی ممکن است در ایجاد اگزما نقش داشته باشد

جلوگیری

نکات زیر ممکن است به جلوگیری از درماتیت (شعله ور شدن) و به حداقل رساندن اثرات خشک کردن حمام کمک کند:

حداقل دو بار در روز پوست خود را مرطوب کنید. کرم ها ، پمادها و لوسیون ها در رطوبت مهر و موم می شوند. محصولی یا محصولاتی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. استفاده از ژله نفتی روی پوست کودک ممکن است به جلوگیری از بروز درماتیت آتوپیک کمک کند.

سعی کنید از محرک هایی که باعث وخیم تر شدن وضعیت می شوند ، شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنید. مواردی که می تواند واکنش پوست را بدتر کند شامل عرق ، استرس ، چاقی ، صابون ، مواد شوینده ، گرد و غبار و گرده است. قرار گرفتن در معرض خود را در برابر محرک های خود کاهش دهید.

نوزادان و کودکان ممکن است از خوردن برخی غذاهای خاص ، از جمله تخم مرغ ، شیر ، سویا و گندم ، شعله ور شوند. با پزشک فرزند خود در مورد شناسایی آلرژی های غذایی احتمالی صحبت کنید.

حمام کوتاهتر یا دوش بگیرید. حمام و دوش خود را به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه محدود کنید. و از آب گرم و نه گرم استفاده کنید.

فقط از صابون های ملایم استفاده کنید. صابون های ملایم را انتخاب کنید. صابون های دئودورانت و صابون های ضد باکتریایی می توانند روغنهای طبیعی بیشتری از بین برده و پوست شما را خشک کنند.

خود را با دقت خشک کنید. بعد از حمام به آرامی پوست خود را با یک حوله نرم خشک کرده و مرطوب کننده را بمالید در حالی که هنوز پوست شما مرطوب است

استفاده از پن جوانه گندم لیلاک

پن جوان کننده جوانه گندم و آلوورا لیلاک بلژیک حاوی عصاره جوانه گندم، عصاره جو، آلوورا و ویتامین E می باشد. عصاره جوانه گندم و آلوورا موجود در این پن باعث جوان سازی و ابرسانی پوست می شود. ویتامین E موجود درآن نیز باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.

برخی از خواص کلیدی پن جوان کننده جوانه گندم و آلوورا لیلاک:
– حاوی عصاره جوانه گندم، آلوورا
– حاوی ویتامین E
– روشن کننده پوست
– تقویت و ترمیم کننده پوست
– جوان کننده و ضدپیری پوست
– جوان کننده و ضد پیری
– مناسب پوست های حساس، خشک و خیلی خشک
– درمان خارش و قرمزی پوست
– مرطوب کننده عمقی پوست
– ایده ال برای درمان اگزما پوست صورت و بدن

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک  کنید.

پن جوانه گندم لیلاک,صابون جوانه گندم ,صابون اگزما ,اگزما ,صابون پوست خشک و حساس,صابون پوست خشک صورت و بدن,صابون برای پوست خشک و جوش دار,صابون مناسب پوست خشک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید