09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ضد جوش قوی گیاهی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ضد جوش قوی گیاهی

آکنه ممکن است لجبازی کند و به نظر می رسد در بدترین زمان ظاهر می شود. خبر خوب این است که داروهای بدون نسخه و نسخه پزشک می توانند جوش ها را از بین ببرند و به جلوگیری از جوش های جدید کمک کنند.
به طور معمول، هر چه آکنه خفیف تر باشد، به راحتی در خانه قابل درمان است. اگرچه در موارد شدیدتر – به خصوص اگر کیست یا ندول وجود داشته باشد – درمان های حرفه ای اغلب لازم است.
در مورد آکنه خفیف، ممکن است متعجب شوید که می دانید قبلا چندین درمان جوش در خانه خود و آشپزخانه خود دارید.
می توانید غذاها و مواد رایج مانند خیار ، بلغور جو دوسر ، انگور و مخمر را با ماسک صورت مخلوط کرده و درمان آکنه ایجاد کنید. صورت خانگی ممکن است به جلوگیری از آکنه یا پاک سازی آن کمک کند و همچنین پوست شما را درخشان ، مرطوب و سالم نگه دارد.

پاک کننده انگور

پس چند انگور تازه از یخچال خود برداید. دو یا سه انگور را از وسط خرد کرده و گوشت را روی صورت و گردن خود بمالید. و سپس با اب خنک ابکشی کنید.

ماسک صورت خیار

اگر تا به حال به آبگرم رفته اید، به احتمال زیاد برای کاهش پف چشم، برش های خیار را روی چشم های خود قرار داده اید. بررسی گذشته نشان می دهد که خیار می تواند بر روی پوست اثر تسکین دهنده داشته باشد ، تحریک ، تورم و درد را کاهش دهد. از این رو، آنها به طور بالقوه می توانند التهاب مربوط به آکنه را از بین ببرند.

التهاب در غده چربی و فولیکول ایجاد می شود و منجر به برجستگی های قرمز و عصبانی در پوست می شود. هنگامی که آکنه در اعماق پوست ایجاد می شود، ممکن است کیست ایجاد شده و با چربی پر شود. اگر دیواره کیست پاره شود و روغن در معرض لایه های عمیق پوست قرار گیرد ، اغلب یک واکنش التهابی قوی رخ می دهد.

خیار چگونه می تواند کمک کند؟

خیار دارای فواید تسکین دهنده و آبرسان پوست است، بنابراین اگر پوست شما از آکنه ملتهب است، خیار ممکن است یک مزیت آرام بخش باشد. اما او هشدار می دهد که آنها در درمان جوش های زیرین مثر نیستند.

با مخلوط کردن یک خیار کوچک و ۱ فنجان بلغور جو دوسر ، یک رب درست کنید. ۱ قاشق چایخوری [قاشق چایخوری] از این خمیر را با ۱ قاشق چایخوری ماست مخلوط کنید و آن را به صورت خود بمالید. بگذارید ۳۰ دقیقه روی آن بماند و سپس بشویید.

ماسک عسل ساده

عسل دارای خواص درمانی بسیاری است. برخی از افراد از آن به عنوان یک شربت طبیعی سرفه و برای تسکین گلو درد استفاده می کنند. مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که خواص ضد باکتریایی عسل همچنین می تواند باعث بهبودی سوختگی ها و عفونت های زخم شود و رشد C. acnes را مهار کند.
قبل از استفاده از این ماسک، صورت خود را با آب گرم بشویید. سپس عسل را زده و به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست بگذارید. عسل را با آب گرم بشویید.

بلغور جو دوسر

خواص ضد التهابی بلغور جو دوسر به طور طبیعی تسکین دهنده است و ممکن است تحریک ناشی از شرایط پوستی مانند بثورات، اریتم، سوختگی، خارش و اگزما را تسکین دهد.

بلغور جو دوسر از مزایای محافظت از پوست، آبرسانی و ضد التهاب برخوردار است. این به طور خاص در درمان آکنه موثر نیست، اما می تواند به تسکین پوست خشک و ملتهب کمک کند. من معمولاً مرطوب کننده های مبتنی بر جو دوسر را برای بیماران خود که از درمان های احتمالی آکنه تحریک کننده استفاده می کنند ، توصیه می کنم.
۲ قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر ، ۱ قاشق چایخوری جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید تا به صورت خمیر در آید. خمیر را در تمام صورت خود صاف کنید و به آرامی آن را مالش دهید. بعد از آن کاملاً بشویید.

 

پیشنهاد: برای مشاهده محصولات ضد جوش گیاهی اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید