09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
عاداتی که به مو آسیب می زند
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

عاداتی که به مو آسیب می زند

ریزش مو

با بالا رفتن سن علائم پیری نیز بر روی صورت ظاهر می شود اما بدانیم که پیری تنها بر روی پوست اتفاق نمیفتد بلکه در مو نیز ظاهر می شود.

با بالا رفتن سن موها خشک شده و حالت سفیدی به خود می گیرد اما اگر بخواهیم روند پیری را در موهایمان به حداقل برسانیم بهتر است با ما همراه باشید تا روش های مراقبتی از موها را آموزش دهیم .

۱٫ محدود کردن استفاده از لوازم برقی

بعد از دوش گرفتن اجازه دهید موها خود به خود خشک شود و استفاده از سشوار را محدود کنید چون باعث زبری و خشکی مو می شود چون حرارت باعث اسیب به ساقه مو می شود و جریان خون به فولیکول مو را محدود می کند.

۲٫ خواب ناکافی

شاید تا حالا فکر می کردید که فقط بدن به خواب کافی نیازمند هست اما باید بدانید پوست و مو نیز به اندازه کافی به خواب احتیاج دارد. کمبود خواب به بدن فشار آورده و باعث افزایش هورمون های استرسی در بدن می شود و ریزش مو را سبب می شود.

۳٫ شوینده نامناسب

از محصولاتی استفاده کنید که مواد شیمایی مضرر نداشته باشد از جمله پارافین،سولفات و پروپیلن گلیکول که باعث خشکی و ریزش مو می شود.

۴٫ رنگ مو

استفاده زیادی از رنگ مو باعث افزایش موهای سفید در فرد می شود که همین علت سبب ریزش مو می گردد . رنگ مو های دائمی به علت دارا بودن مواد شیمیایی مضرر به فولیکول مو و پوست سر صدمه می زند و در نهایت شکنندگی و نازک شدن مو را به همراه دارد.

۵٫ عدم مراقبت از مو در برابر آفتاب

قطعا می دانیم که استفاده از ضد افتاب برای هر فرد تا چه اندازه ای مهم است ، اما اگر از موها در برابر آفتاب مراقبت نکنیم دچار خشکی ، نازکی و ضعیف شدن تار مو میگردیم.اگر برایتان مقدور هست در روزهای افتابی شدید حتما از کلاه و روسری استفاده کنید.

۶٫ مصرف سیگار

مصرف سیگار نه تنها باعث اسیب به بدن هر فرد می شود بلکه فولیکول مو و پوست سر را درگیر کرده و عامل ریزش مو می شود.

۷٫ اکستنشن مو

اکستنشن مو باعث زیبایی شما می شود اما قطعا با افزایش سن و بعد از ۴۰ سالگی سبب نازک شدن مو می شود. چون نازک و شکنندگی و عدم خون رسانی کافی به سطح فولیکول مو ریزش را به همراه خواهد داشت.

۸٫ استفاده از حوله برای خشک کردن مو

اگر سشوار را عاملی برای ریزش میدانید پس باید بدانید استفاده از حوله را هم نباید فراموش کنید. اگر بیش از اندازه از حوله بر روی موی خیس استفاده می کنید شکنندگی و وزی را به موهایتان هدیه می دهید . شما می توانید به جای حوله از یک پیراهن نخی و نرم استفاده کنید.

۹٫ مصرف نکردن ویتامین

معمولا کمبود وبتامبن به خصوص بین ۳۰ الی ۴۰ سالگی و با نوسانات هورمونی باعث ریزش مو می شود. پس مصرف ویتامین هایی چون بیوتین ، زینک ، ویتامین سی و فولیک اسید را فراموش نکنید.

قویترین محلول ضد ریزش مو

لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد موی دکتر رج با فرمولاسیون جورجیا آمریکا جهت درمان ریزش موی ارثی و غیر ارثی و همچنین برای رویش مجدد موهای ریخته شده تجویز می شود. این لوسیون با مکانیسم تلفیقی مشتق آمینوکسیل ماینوکسیدیل(شبه ماینوکسیدیل) و گاما گلوتامیک اسید باعث کاهش فعالیت آنزیم ۵ آلفا ردوکتار می شود. این لوسیون با تحریک خون رسانی به پیاز مو و افزایش سلول های زایشی مو باعث رویش مجدد مو می شود.
لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد مو دکتر رج اصلا باعث چربی و کثیفی روی مو نمی شود. همچنین قبل و بعد استفاده نیازی به آبکشی و شستشو ندارید. این لوسیون با کاهش التهاب های سلولی با فلاونوئیدهای گیاهی مثل کرستین و کاهش تاثیر شیمی درمانی بر پیاز مو باعث پرپشتی مو می شود. در این لوسیون با استفاده از مکانیزم stem cell ها در عصاره های گیاهی باعث حفظ پتانسیل تکوینی و تکثیر می شود.

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید

تقویت کننده مو,بهترین شامپو تقویت کننده مو,شامپو تقویت کننده مو,بهترین تقویت کننده مو,ماسک تقویت کننده مو,شامپوی تقویت کننده مو,شامپو ضد ریزش مو,بهترین تونیک ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش مو خارجی,بهترین شامپو ضد ریزش مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید