09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علائم و نشانه های ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علائم و نشانه های ویتیلیگو


در این مقاله، به بررسی راهکارهای مختلف درمانی برای بیماری ویتیلیگو خواهیم پرداخت. از تغییرات در رژیم غذایی و ورزش تا استفاده از داروها و روش‌های طب سنتی، راهکارهای متنوعی برای کنترل و درمان این بیماری وجود دارد.با ما همراه در این قسمت از سایت زیبایی بزک همراه باشید.
ویتیلیگو ابتدا به صورت یک یا چند لکه سفید روی پوست، قسمت هایی از بدن که نسبتاً بیشتر در معرض آفتاب قرار دارند خود را نشان می دهند. اینها شامل دست ها، پاها، بازوها، صورت و لب ها هستند. با این حال، لکه‌ها معمولاً در نواحی زیر بغل یا اینگوینال، اطراف ناف، اندام تناسلی و راست روده نیز ظاهر می شوند.

با توجه به الگوی لکه ها، ویتیلیگو به سه الگو طبقه بندی می شود:

کانونی

جایی که لکه ها در یک یا چند ناحیه ایجاد می شوند.

قطعه ای

این شکل که بهتر است یک طرفه نامگذاری گردد، لکه هایی از رنگدانه را نشان می دهد که فقط در یک طرف بدن ایجاد می شود. این نوع بیشتر در کودکان و نوجوانان برور پیدا می کند و ۱ الی ۲ سال رشد کرده سپس پیشرفتش متوقف می گردد.

تعمیم یافته است

تکه هایی از پوست روشن در دو طرف بدن به صورت متقارن ایجاد می شود . این رایج ترین شکل است. اغلب در هر سنی ایجاد می شود و در بیشتر مواقع تا اخر عمر میتواند پیشرفت کند.علاوه بر این، ویتیلیگو ممکن است باعث از بین رفتن رنگ مو از جمله موهای سر و مژه ها، ابروها و موهای صورت گردد. همچنین ممکن است رنگدانه مخاطی وجود داشته باشد که بیشتر در افراد با پوست تیره دیده می شود. موهای بدون رنگ نیز حساسیت بیش از حد تماس طبیعی خود را از دست می دهند، اگرچه پوست رنگدانه شده در بدن همان فرد هنوز به طور طبیعی به ماده اعمال شده واکنش نشان می دهد.
یکی دیگر از ویژگی های مهم پوست تازه سفید مقاومت آن در برابر سرطان پوست ناشی از نور خورشید، مانند ملانوم ، به دلیل کمبود ملانوسیت می باشد. علاوه بر این، این پوست سایر سرطان‌های پوستی مانند سرطان سلول سنگفرشی یا سلول‌های بازال را که از سلول‌های دیگر پوست ایجاد می‌شوند، ایجاد نمی‌کند.

کرم درمان ویتیلیگو

کرم ویتیلکسین ژیورل givrelle فرانسه حاوی پتیدهای درمانی هست که بمرور زمان لک های سفید ناشی از پیسی ، ویتیلیگو ، برص ، سوختگی و… را رفع می کند.

مانند سایر انواع پوست، پوست هیپوپیگمانته نیاز به مراقبت خاصی دارد. ویتیلکسین سعی می کند این نوع مراقبت خاص را در قالب یک محصول آرایشی و بهداشتی همراه با موادی ارائه کند که به بیماران کمک می کند رنگدانه طبیعی خود را بازیابند.

ویتیلکسین چگونه کار می کند؟

تولید ملانین با کرم ویتیلکسین ژیورل

ویتیلکسین حاوی آگونیست MC1-R است که تولید ملانین را بر روی ملانوسیت های باقیمانده اما کمتر فعال در بافت هایپوپیگمانته پوست تحریک می کند.

مهار استرس اکسیداتیو با کرم ویتیلکسین

ویتیلکسین حاوی مواد طبیعی با فعالیت های مهار رادیکال های آزاد است که استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد، که تصور می شود نقش مهمی در اختلالات هیپوپیگمانتاسیون دارد.

پدیده نورواندوکرین

ویتیلکسین حاوی موادی است که بیومینتیک POMC است و بنابراین می تواند کمبود مولکول های POMC را در پوست هایپوپیگمانته، به ویژه در افراد مبتلا به ویتیلیگو، پر کند.

رفع خودایمنی با کرم ویتلکسین

ویتیلکسین حاوی یک مجموعه ضد التهابی طبیعی است که به مهار سیتوکین های مختلف کمک می کند (TNFa.IL-8،…) زیرا التهاب بیش از حد در قلب تقریباً تمام اختلالات هیپوپیگمانتاسیون، از ویتیلیگو تا هیپوپیگمانتاسیون پس از لیزر، فعالیت ضد التهابی است. برای تمام محصولات مراقبت از پوست تهیه شده برای این اختلالات پوستی ضروری است.

معرفی قویترین کرم  درمان لک و پیسی

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید
ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو,درمان قطعی ویتیلیگو,بهبود یافتگان,درمان ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو در بیمارستان رازی,درمان ویتیلیگو با نور درمانیدرمان ویتلیگو,درمان ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو در بیمارستان رازی ,درمان ویتیلیگو با نور درمانی,درمان ویتیلیگو با سلولهای بنیادی,درمان ویتیلیگو صورت,درمان قطعی ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو با سلولهای بنیادی,درمان ویتیلیگو صورت,درمان قطعی ویتیلیگویلیگو,بیماری ویتیلیگو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید