09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت خارش سر و ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت خارش سر و ریزش مو


وقتی پوست سر شما خارش دارد ، فکر کردن در مورد هر چیز دیگری دشوار است. ممکن است احساس کنید که خارش هرگز متوقف نمی شود ، اما تسکین امکان پذیر است. خلاص شدن از خارش با فهمیدن علت خارش پوست سر شروع می شود. در اینجا دلایلی برای خارش پوست سر برای شما بیان می شود.

شوره سر

اگر پوست سر شما خشک و خارش دار است و در موها یا لباسهایتان پوسته پوسته می بینید ، ممکن است دچار شوره سر شوید.

روش تسکین: در صورت بروز شوره سر ، استفاده از یک شامپو شوره سر و درمان های پوست سر می تواند به شما کمک کند.

نزدیکی شوره سر روی پوست سر
واکنش به یک محصول مراقبت از مو. یک پوست سر خارش ، خشک و پوسته پوسته می تواند به شما بگوید که شما باید شستشوی شامپو از موهای خود کار بهتری انجام دهید. ترک مقداری شامپو روی پوست سر شما می تواند آن را تحریک کند.

اگر پوست سر و خارش پوستی دارید ، ممکن است بیماری به نام درماتیت تماسی آلرژیک داشته باشید . این امر در بین افرادی که موهای خود را رنگ می کنند رایج است. اغلب مقصر ماده ای در رنگ به نام پارا فنیلن دی آمین (PPD) است که در رنگ موهای سیاه یافت می شود.

همچنین می توانید نسبت به شامپو ، نرم کننده و یا محصول دیگری که پوست سر شما را لمس می کند ، حساسیت داشته باشید. اگر اینگونه باشد ، شما به احتمال زیاد یک بثور خارش در پوست سر و هر پوست دیگری که این محصول را لمس کند ، دارید.

واکنش آلرژیک
یک واکنش آلرژیک به شامپو باعث بثورات پوستی روی پوست سر و پلک او شد.

واکنش آلرژیک روی پلک
کهیر: این برجستگی های قرمز ، بلند و بسیار خارش دار است که می تواند در هر نقطه از پوست از جمله پوست سر ایجاد شود. کهیر تمایل دارد که طی چند ساعت بیاید و برود. گاهی اوقات ، کهیر از بین می رود و بر می گردد. اگر کهیر بیش از ۶ هفته بیاید و برود ، به آنها کهیر مزمن (طولانی مدت) گفته می شود.

کهیر
وقتی کهیر روی پوست سر شکل می گیرد ، غالباً باریکی از برآمدگی های قرمز خارش دار مشاهده می کنید که مانند موارد نشان داده شده در اینجا هستند.

شپش سر

پوست سر خارش شایعترین علامت شپش سر است. اگر گمان می کنید که شپش های سر باعث خارش می شوند ، از کسی بخواهید که نشانه های این اشکالات ریز پوست سر و موهای شما را از نزدیک بررسی کند.

زخم
جای زخم روی پوست سر می تواند باعث خارش شدید و بثورات برجستگی های کوچک شود

پسوریازیس پوست سر

پسوریازیس پوست سر می تواند فراتر از پوست سر تا پشت گردن یا پشت گوش گسترش یابد.

درماتیت آتوپیک

اگر به نوعی اگزما مشهور به درماتیت آتوپیک (AD) مبتلا باشید ، می تواند در پوست سر شما ایجاد شود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، می توانید قرمزی و مقیاس روی پوست سر خود داشته باشید. برخی از افراد می گویند پوست سرشان می سوزد و پوست سر اغلب خارش دارد.

زخم ناشی از ریزش مو
جای زخم روی پوست سر به دلیل ریزش مو می تواند باعث خارش شدید پوست سر شود.

درمان خارش پوست سر

همانطور که اشاره شد خارش سر علت های مختلفی دارد و برای درمان بهتر است علت را به درستی بررسی و محصول مرتبط با مشکل را انتخاب کنید که ما در ادامه به معرفی محصولات درما خارش پوست سر می پردازیم .

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

خارش سر,خارش سر و ریزش مو,خارش سر کودک,خارش سر در بارداری,خارش سر و شوره

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید