09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
فواید مرطوب کننده برای پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید مرطوب کننده برای پوست صورت


خواص بی نظیر مرطوب کننده برای پوست

همه می دانند که اگر می خواهید پوستی سالم و درخشان داشته باشید ،باید پوست را مرطوب کنید. اما آیا می دانید مرطوب کننده در واقع چه کاری انجام می دهد؟ و آیا کرم مرطوب کننده را به درستی استفاده میکنید ؟ اگر پاسخ شما “نه” است، اینجا کجا کمک می کند! از پیدا کردن مرطوب‌کننده صورت روزانه مناسب برای نوع پوستتان گرفته تا دانستن زمان و نحوه استفاده از آن، برای تبدیل شدن به یک استاد مرطوب‌کننده، با ما همراه باشید.

نقش یک مرطوب کننده چیست؟

احتمالاً این دقیقاً همان چیزی است که شما به آن فکر می کنید – کار اصلی یک مرطوب کننده صورت آبرسان این است که به پوست خشک رطوبت اضافه کند و از خشک شدن مجدد آن پیشگیری کند. فراتر از آن، کارهای زیادی وجود دارد که مرطوب کننده ها می توانند انجام دهند که به زودی به آنها خواهیم پرداخت.

چرا استفاده از مرطوب کننده مهم است؟

۱- جلوگیری از خشکی

هوای سرد یا آب و هوای گرم، تهویه مطبوع یا گرمای داخلی. آیا می دانستید که همه این عوامل محیطی می توانند رطوبت را مستقیماً از پوست شما خارج کنند؟ اینجاست که یک مرطوب‌کننده خوب باید استفاده کنید. نه تنها رطوبت از دست رفته را به پوست بازمیگرداند، بلکه به جلوگیری از از دست رفتن در آینده کمک می‌کند.

۲- کند شدن علائم پیری

پوست هیدراته شده همیشه جوان میماند. رطوبت پوستی باعث جلوگیری از خطوط و چروک ریز پوست می شود ، همیشه اگر با روتین مناسب استفاده از کرم مرطوب کننده را ادامه بدهید این روند باعث چاقی و سفتی پوست صورت می شود.

۳- کمک به مبارزه با آکنه

ممکن است عجیب به نظر برسد که رطوبت بیشتری را به پوست های مستعد چرب اضافه کنید، اما در واقع منطقی است. اینطور فکر کنید: وقتی پوست شما خشک می شود، پیامی به غدد شما ارسال می کند تا روغن بیشتری تولید کنند که می تواند منافذ شما را مسدود کند و باعث ایجاد جوش شود. بنابراین، اگر پوست به درستی هیدراته گردد ، در واقع می تواند به جلوگیری از تولید چربی بیشتر از نیازش کمک کند.

۴-  محافظت در برابر آفتاب

ما نمی توانیم به اندازه کافی به شما بگوییم که استفاده از یک محصول با SPF حتی در ماه های سردتر چقدر اندازه مهم می باشد. از آنجایی که متخصصان پوست استفاده از SPF را هر روز توصیه می کنند، چرا به سراغ مرطوب کننده هایی که حاوی ضد افتاب هست نمی روید ؟

۵ – تسکین پوست حساس

آیا پوست قرمز و تحریک شده دارید؟ آیا لکه های خشک و خارش دار دارید؟ پوست حساس نیاز به مراقبت ویژه نیازمند است . به دنبال مرطوب کننده ای باشید که دارای ترکیبات تسکین دهنده ای مانند آلوئه ورا، بابونه، بلغور جو دوسر و عسل باشد.

چه زمانی باید از مرطوب کننده استفاده کرد؟

از آنجایی که صبح و شب صورت خود را شستشو می دهید، بهتر است بلافاصله بعد از آن مرطوب استفاده کنید. در صبح، یک مرطوب کننده سبک انتخاب کنید. در بعد از ظهر، به سراغ چیزهای سنگین تری مانند مرطوب کننده کلاژن الاستین بازسازی کننده پوست مانند آکواریوس بروید .کرم آبرسان و ضد چروک قوی اکواریوس با ترکیبات تخصصی همراه با اثر نرم و مرطوب کنندگی عمقی جهت کنترل التهابات پوستی همراه با اثر ترمیم کننده تجویز می گردد. این کرم علاوه بر تامین رطوبت لازم به پوست از خارش و پوسته شدن آن جلوگیری کرده و به پوست نرمی و لطافت می بخشد. همچنین از خواص این محصول تغذیه کننده پوست، جوان کننده، آبرسانی عمقی و همچنین پخش پذیری آسان همراه با جذب روی پوست است و این به هلت دارا بودن مواد گیاهی حاوی روغن نخل، گل کالاندولا، روغن هسته آرگان، روغن هسته انگور است که خاصیت نرم و ترمیم کنندگی دارد.

می دانید که باید هر روز، دو بار در روز کرم مرطوب کننده بزنید، اما آیا استفاده از مرطوب کننده قبل از خواب خوب است؟ بله، اما در اینجا یک نکته وجود دارد – مطمئن شوید که حداقل ۳۰ دقیقه صبر کنید تا به آن زمان دهید تا به پوست شما جذب گردد و روی بالش مالیده نشود.

چگونه صورت خود را مرطوب کنیم.

ما اشاره کردیم که باید بعد از شستن صورت خود را مرطوب کنید، بنابراین در اینجا جزئیاتی وجود دارد:
۱٫ پس از شستن صورت، قبل از اینکه مرطوب کننده مصرف کنید صورت خود را خشک کنید.
۲٫ مطمئن شوید که مرطوب کننده را به آرامی و با حرکت های رو به بالا استفاده می کنید. هرگز به پوست خود فشار نیاورید.
۳٫ اگر قرار است آرایش کنید، قبل از فونداسیون یا هر آرایش دیگری از مرطوب کننده استفاده نمایید.

و همین! بنابرین در روتین روزانه مرطوب کننده را فراموش نکنید و پوست تشنه از شما تشکر خواهد کرد.

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده

کرم ترمیم کننده میموزا آکواریوس
برخی از خواص کرم ترمیم کننده پوست آکواریوس:
– مناسب برای ترمیم پوست بعد از لیزر، پلکسر و…
– مناسب برای ترمیم زخم، اگزما و خشکی پوست
– بازسازی ساختار سلولی و تقویت سد دفاعی پوست
– حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست
– ضد باکتری و ضد قارچ
– ضد خارش، ضد سوزش و ضد قرمزی
– رطوبت و آبرسان قوی پوست
– حاوی میموزا، کالاندولا، زینک و روغن ارگان
– رفع عوارض کرم های پاکستانی، دست ساز و لایه بردار
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ترمیم کننده آکواریوس اینجا کلیک نمایید

مرطوب کننده صورت,کرم مرطوب کننده صورت خارجی,بهترین کرم مرطوب کننده صورت,بهترین مرطوب کننده صورت,ماسک مرطوب کننده صورت,بهترین کرم های مرطوب کننده صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید