09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
فیلر خط خنده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فیلر خط خنده

چه عواملی باعث ایجاد چین و چروک در اطراف دهان می شوند؟

ایجاد چین و چروک در اطراف دهان می تواند به دلیل عوامل مختلفی از جمله ، سن ، جنس ، ژنتیک ، قرار گرفتن در معرض آفتاب ، سیگار کشیدن و حتی رژیم زیبایی شما ایجاد شود !

روند ساده پیری یکی از دلایل اصلی و غیرقابل اجتناب چین و چروک اطراف دهان است. با افزایش سن ، خطوط ریزتری را مشاهده خواهید کرد و چین و چروک روی پیشانی ، زیر چشم ، بین ابرو و اطراف دهان ظاهر می شود . به دلیل ساختار پوستی در اطراف دهان ، زنان مستعد ابتلا به چین و چروک در این ناحیه هستند.

عوامل سبک زندگی مانند قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب و سیگار کشیدن نیز می تواند احتمال ابتلا به خطوط و چین و چروک های اطراف دهان را افزایش دهد. سیگار کشیدن به دلیل افزایش حرکت ماهیچه ها در مقایسه با افراد غیر سیگاری ، احتمال ابتلا به چین و چروک زودرس در اطراف دهان را به شدت افزایش می دهد . همچنین گفته شده است که بوسیدن بیش از حد می تواند باعث ایجاد خطوط نارس در اطراف دهان شود (اما ما دوست داریم آن هشدار را نادیده بگیریم!)

انواع چین وچروک دور لب

سه خط مختلف در اطراف دهان وجود دارد ، لبخند لبخند ، خطوط ماریونت و خطوط عمودی.

خطوط لبخند از گوشه های پایین بینی تا هر گوشه ای از دهان شما اجرا می شود. آنها در اثر شل شدن رباط ها در اطراف دهان ایجاد می شوند و باعث می شوند پوست کمی آویزان شود.

خطوط ماریونت چین و چروک هایی هستند که در گوشه های دهان ظاهر می شوند و می توانند کمی ناخوشایند به نظر برسند ، زیرا باعث می شوند گوشه های دهان شما به سمت پایین بیفتد. خطوط ماریونت غالباً به دلیل شکستن کلاژن در پوست ظاهر می شود و باعث لکه دار شدن آن شده و به دور دهان می خورد .

خطوط لب عمودی همچنین به عنوان “خطوط سیگاری” شناخته می شوند. این نوع خط ها رایج ترین چین و چروک در اطراف دهان هستند و بیشتر در اثر حرکات منظم لب ایجاد می شوند ، اما با سیگار کشیدن آنها تشدید می شود ، از این رو نام مستعار “خطوط سیگاری” است .

برای درمان چروک و خطوط خنده بهتر است از کرم لیپوفیلر ژیورل استفاده کنید .کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث چاق شدن صورت، حجم دهی صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود.

کرم لیپوفیلر ژیورل

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– حجم دهنده لب
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

فیلر خط خنده,درمان خط خنده,درمان خط خنده با بوتاکس,درمان خط خنده عمیق,درمان خط خنده با لیزر,درمان خط خنده با ژل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید