09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین ابرسان پوست خشک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین ابرسان پوست خشک

خشکی هنگامی رخ می دهد که پوست شما آب و روغن کافی نداشته باشد. پوست خشک می تواند هر کسی را در هر زمان تحت تاثیر قرار دهد. شما ممکن است پوست خشک را در طول سال یا فقط در ماه های سرد آب و هوایی، زمانی که درجه حرارت پایین و رطوبت کاهش می یابد تجربه کنید . یا موقع

مسافرت
اقامت در آب و هوای خشک
شنا در استخر کلر

اگر پوست صورت شما خشک باشد، ممکن است پوسته پوسته یا خارش داشته باشد. گاهی اوقات می توانید احساس لمس یا حتی صدمه دیده را احساس کنید.

علائم اصلی خشکی پوست صورت :

پوسته پوسته شدن
لایه برداری
قرمزی
یک نگاه خاکستری (برای کسانی که دارای رنگ تیره تر هستند)
پوست خشن یا پوستی شبیه به کاغذ
خون ریزی
پوست خشک را می توان به طور کلی با کاهش روزافزون مراقبت از پوست و یا تغییر برخی عوامل محیطی درمان کرد.

درمان خشکی پوست صورت

* وقتی دوش میگیرید از اب گرم استفاده نکنید چون اب گرم باعث از بین رفتن چربی اضافی پوست شما می شود.
* کاهش تایم دوش گرفتن تا ۱۰ دقیقه . هر اندازه کمتر در حمام بمانید به همان اندازه هم پوستتان خشک نمی شود .
* اجتناب از مصرف دوش یا حمام بیش از یک بار در روز، زیرا این می تواند پوست خشک را بدتر کند.

* صورت خود را به آرامی شستشو دهید
*هنگام انتخاب شستشوی صورت، باید از صابون و پاک کننده هایی که حاوی ترکیبات خشن مانند الکل، رتینوئید یا اسیدهای هیدروکسی آلفا هستند را اجتناب کنید. این مواد غیر ضروری ممکن است پوست شما خشک شود و باعث التهاب یا التهاب شود.
* برای شستن پوست خود از پن لیلاک بزک استفاده کنید . سعی کنید در طی روز فقط شب به شب پوست خود را بشورید و موقع شستن صورت فقط با انگشتان خود و به ارامی پوست را بشورید و از استفاده کردن لیف خودداری کنید .

درخواست مرطوب کننده
مرطوب کننده ای را که برای پوست شما مناسب است را پیدا کنید و از آن به طور مرتب استفاده کنید، به ویژه پس از دوش گرفتن. استفاده از مرطوب کننده بعد از دوش گرفتن ابرسانی و جوای و شادابی خاصی به پوست شما می دهد .

مرطوب کننده صورت شما باید از عطر و ادکلن نباشد، زیرا می تواند باعث تحریک غیر ضروری شود. کسانیکه دچار خشکی و قرمزی پوست هستند بهتر است از مرطوب کننده با ترکیب عصاره جو دو سر استفاده کنید .
قرار گرفتن در معرض هوای سرد ممکن است پوست خشک را بدتر کند. برای جلوگیری از خشکی پوست، یک دستمال را در اطراف صورت خود قرار دهید. با این حال، در نظر داشته باشید که پوست شما ممکن است به مواد شال و مواد پاک کننده ای که برای شستشو استفاده می کنید واکنش نشان دهد.

کدام مرطوب کننده را انتخاب کنیم .

کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی ژیورل فرانسه حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. این کرم برای درمان خشکی پوست، کم آبی پوست(دی هیدراته)، قرمزی و التهاب پوست تجویز می شود. همچنین بخاطر داشتن جو دوسر برای پوست های مستعد اگزما و درماتیت نیز تجویز می شود.
عصاره جو دوسر، با داشتن ترکیبات فلاونوئید دارای اثر ضدالتهاب قوی و به واسطه داشتن ساپونین دارای اثر تنظیم کننده سیستم دفاعی می باشد، عصاره جو دوسر هم چنین ریسک عفونت های باکتریایی ثانویه را از طریق مهار اتصالات باکتری استافیلوکوک طلایی به سلول های کراتینوسیت کاهش می دهد.
جو دوسر به علت دارا بودن مقادیر بالای ترکیبات پروتئینی، پلی ساکاریدها، لیپیدها، اسیدهای چرب مانند اُمگا ۳ و انواع ویتامین ها از جمله E , B5 سبب نرمی، محافظت و رطوبت رسانی به پوست می شود.

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل:

– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی
– مناسب در درمان های پوست مستعد اگزما و درماتیت
– مناسب انواع پوست خشک، مختلط و چرب
– ۱۵۰میل
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید کرم ابرسان ژیورل اینجا را کلیک کنید.

درمان پوست خشک و حساس,درمان پوست خشک و جوش دار,درمان پوست خشک دست,درمان پوست خشک بدن,درمان پوست خشک سر,درمان پوست خشک و حساس صورت,درمان پوست خشک و چروک,درمان پوست خشک صورت,درمان پوست خشک و تیره,درمان پوست خشک و اگزمایی,درمان پوست خشک و حساس,درمان پوست خشک و جوش دار,درمان پوست خشک دست,درمان پوست خشک بدن,درمان پوست خشک سر,درمان پوست خشک و حساس صورت,درمان پوست خشک و چروک,درمان پوست خشک صورت,درمان پوست خشک و تیره,درمان پوست خشک و اگزمایی ,ابرسان ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید