09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم ضد لک اصل ۲۰۲۴
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم ضد لک اصل ۲۰۲۴

در این قسمت از مقاله سایت زیبایی بزک، به بررسی تاثیر گیاهان مختلف در درمان لک ملاسما می‌پردازیم. با بررسی خواص و کاربردهای مختلف گیاهانی مانند شیرین بیان، آلوئه ورا، آربوتین آلفا، می‌توانید روش‌های طبیعی و موثری را برای درمان این مشکل پوستی کشف کنید.

ملاسما یا همان لک های قهوه ای رنگ که بر روی پوست ایجاد می شود معمولا در گونه ها، پیشانی، چانه بالای لب خودنمایی می کند. با این حال لک های قهوه ای که رنگ تیره تری دارند بیشتر در قسمت گونه ها ایجاد می شوند. به یاد داشته باشیم پیشانی از مهم ترین و شایع ترین نقاط ایجاد ملاسما هست.
یکی از مهم ترین راه های پیشگیری و درمان ملاسما (لک صورت)، محافظت از پوست در برابر اشعه های مضرر خورشید است. هر فرد به راحتی می تواند با استفاده از کرم های ضد آفتاب استاندارد و مناسب و تمدید به موقع کرم، عدم قرار گیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید در روزهای گرم و به خصوص در ساعات ۱۰ صبح الی ۴ بعد از ظهر، و استفاده از کلاه و عینک آفتابی سلامتی پوست خود را تامین کند.

چه افرادی بیشتر دچار ملاسما می شوند؟

ملاسما بیشتر در زنان ایجاد می شود، و مردان کمتر به ملاسما مبتلا می شوند. به طور کلی فقط ۱۰% از افرادی که دچار ملاسما می شوند،مردان هستند.
مورد دیگری که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، رنگ پوست هر فرد می باشد. افرادی که پوست تیره ای دارند مثل مردم کشورهای افریقای شمالی، آسیا، خاورمیانه بیشترین موارد ملاسما را دارند.

علائم ملاسما

از علائم قابل مشاهده ملاسما می توانیم به رنگ اشاره کنیم. همانطور که در بالا نیز گفته شد، این دسته از لک ها به شکل قهوه ای تیره و در نواحی گونه ها، پیشانی، بالای لب بیشتر خود را نشان می دهند.

عوامل ایجاد ملاسما

هنوز به درستی عوامل ایجاد ملاسما مشخص نشده است. به احتمال زیاد این مشکل زمانی به وجود می آید که سلول های تولید کننده رنگ در پوست (ملانوسیت ها) بیش از اندازه تولید می شوند. اما بر اساس تحقیقات به عمل آمده می توانیم عوامل زیر را نیز دخیل بدانیم.

رنگ پوست

اگر جزو افرادی هستید که رنگ تیره دارید، بیشتر دچار ملاسما می شوید، چون میزان ملانوسیت های فعال در پوست شما بیشتر از افراد با پوست روشن است.

تغییرات هورمونی

اغلب زنان باردار به ملاسما مبتلا می شوند. وقتی زن باردار به ملاسما مبتلا می شود، در اصطلاح به آن ماسک بارداری یا کلوآسما گفته می شود. همچنین قرص های جلوگیری از بارداری و داروهای جایگزین هورمونی نیز باعث تحریک و ایجاد ملاسما می شود.

نور خورشید

نور ماورا بنفش که از خورشیدبه پوست می تابد باعث تحریک ملانوسیت ها می شود.و این یک دلیل اصلی است که وقتی لک ها درمان شدند، با مواجه پوست حتی برای کوتاه مدت، لک ها مجددا بازگشت پیدا می کنند.

درمان لک ملاسما

درمان ملاسما با گیاهان

لک های ملاسما می تواند به خودی خود از بین بروند. و این زمانی اتفاق می افتد که منشا ایجادش محرک خارجی مانند بارداری یا قرص های جلوگیری از بارداری باشد.این به معنی هست که وقتی که زنان زایمان کنند یا مصرف قرص های جلوگیری از بارداری را متوقف کنند، ملاسما نیز به خود خود از بین می رود.

تاثیر شیرین بیان برای ملاسما

لک های صورت که بر اثر بارداری و آفتاب بر روی پوست به وجود می آید، ظاهر ناخوشایندی بر روی پوست ایجاد می کند. از این رو افراد برای درمان به سراغ انواع کرم های ضد لک و ضد افتاب می روند.اما یکی از بهترین روش های درمانی استفاده از ماسک طبیعی شیرین بیان است که مانند ضد افتاب عمل می کند.
ماده ای در شیرین بیان به نام گلابریدین وجود دارد که اولا مانع تیره شدن پوست می شود و جلوی آسیب رساندن اشعه های خورشید را می گیرد.

تاثیر آلفا آربوتین برای ملاسما

آربوتین دارای خاصیت محافظت پوست در برابر آفتاب است. آربوتین با مسدود کردن تولید تیروزیناز مقدار تیرگی پوست را بعد از قرار گرفتن در مقابل آفتاب کمتر می کند، و می تواند از ایجاد لک های تیره پیشگیری کرده یا حدالمکان به محئ شدن لک ها کمک کرده و باعث یکنواختی پوست می شود.
همانگونه که می دانیم آربوتین ماده ای بی خطر و ایمن تر از هیدروکینون است و بدون خشک و تحریک کردن پوست نسبت به سایر مواد ضد لکی، باعث روشن شدن پوست می شود.

تاثیر آلوئه ورا برای ملاسما

آلوئه ورا برای درمان لک صورت از جمله گیاهان موثر به شمار می آید، در واقع آلوئه ورا با پیشگیری از عما آنزیمی که به تولید ملانین سبب می شود تا حد زیادی می تواند ملاسما را کاهش یا کلا درمان کند. علاوه بر این این گیاه به دلیل توانایی مقابله با خشکی پوست به عنوان یک آبرسان برتر شناخته شده است.

تاثیر لوسیون ضد لک فبریژن برای ملاسما

لوسیون ضدلک و روشن کننده قوی فبریژن Whitening Fabrigen یک لوسیون عالی برای درمان لک، کک و مک و تیرگی پوست است. این لوسیون حاوی آلفا آربوتین، کوجیک اسید، هیالورونیک اسید، آزلائیک اسید، چیتوسان، شی باتر، زینک اکساید، ویتامین C,E,A,B5، رتینول، روغن میوه آووکادو، عصاره آلوورا و عصاره شیرین بیان برای درمان انواع لک های قهوه ایی اعم از لک بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و… تجویز می شود.

معرفی قویترین سرم ضد لک فبریژن


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

برخی از خواص کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

– درمان لک و تیرگی پوست بدون بازگشت
– حاوی عصاره آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و لاکتیک اسید
– یکدست شدن رنگ پوست صورت
– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، ملاسما، جای جوش، لک افزایش سن و…
– درمان لک ناشی از کارهای تهاجمی مثل لیزر، پلکسر، میکرو و…
– بدون بازگشت لک
– روشن کننده و آبرسان پوست
– مناسب انواع پوست بدون ایجاد جوش
– بدون حساسیت، بدون قرمزی، بدون پوست ریزی
– محصول فاقد هیدروکینون و فاقد کورتون
– حساس به نور نیست
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضد لک آلفا اربوتین آکواریوس اینجا کلیک نمایید
ضدلک شیرین بیان,کرم ضدلک شیرین بیان,ضد لک شیرین بیان,خاصیت کرم ضد لک شیرین بیان,عوارض کرم ضد لک شیرین بیان,ماسک ضد لک شیرین بیان,ضد لک گیاهی شیرین بیان,ضدلک بدون هیدروکینون,کرم ضد لک خارجی,کرم ضد لک,ضد لک قوی,کرم ضد لک قوی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید