09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قوی ترین محلول ضد ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قوی ترین محلول ضد ریزش مو

ریزش مو امروزه شایعترین مشکلات پوست و مویی در خانم ها و اقایان شده است. پیدا کردن بهترین و قویترین محلول درمان ریزش مو بین این همه محلول های ضدریزش ممکن است کمی دشوار باشد. بهترین محلول، محلولی است که پایه گیاهی داشته باشد و بعد از قطع باعث تضعیف ریشه مو نشود. علاوه بر سایر علل ریزش مو، اکثریت ریزش موی مردانه با تستوسترون رابطه دارد. یک باور رایج این است که مردان طاس میزان تستوسترون بالایی دارند، اما آیا این واقعاً صادق است؟
طاسی الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک، به دلیل کوچک شدن فولیکول های مو و تأثیر آن بر چرخه رشد است. موهای جدید ریزتر و ظریف تر می شوند تا موی سر کاملا ریزش کند. این ریزش مو به دلیل هورمون ها و ژن های خاص ایجاد می شود.

» اشکال مختلف تستوسترون
تستوسترون در بدن شما به اشکال مختلف وجود دارد. تستوسترون “آزاد free” وجود دارد که به پروتئین در بدن شما محدود نمی شود. این نوعی تستوسترون است که بیشتر برای انجام عمل خاصی در بدن وجود دارد.
تستوسترون همچنین می تواند به آلبومین، پروتئین موجود در خون محدود شود. بیشتر تستوسترون به پروتئین گلبولین اتصال دهنده هورمون جنسی (SHBG) وابسته است و فعال نیست. اگر سطح SHBG کمی دارید، ممکن است سطح بالایی تستوسترون آزاد در جریان خون شما باشد.
دی هیدروتستوسترون (DHT) از تستوسترون توسط آنزیم ساخته می شود. DHT پنج برابر قوی تر از تستوسترون است. DHT در درجه اول توسط بدن در پروستات، پوست و فولیکول های مو استفاده می شود.

طاسی الگوی مردانه (MPB) شکل مشخصی دارد. خط موی جلو، به خصوص در طرفین، به شکل M شکل می گیرد. این طاسی از جلو است. تاج سر نیز که به عنوان راس شناخته می شود، نیز طاس می شود. سرانجام این دو منطقه به شکل “U” می پیوندند. MPB حتی می تواند تا موهای قفسه سینه گسترش یابد ، که می تواند با افزایش سن نازک شود. به اندازه کافی عجیب است به عنوان مثال ، رشد موهای صورت یا بدن می تواند زیاد شود در حالی که مناطق دیگر طاس می شوند.

هورمون ریزش مو DHT:
دی هیدروتستوسترون (DHT) از تستوسترون آنزیمی به نام ۵-آلفا ردوکتاز می سازد. همچنین می تواند از DHEA ساخته شود ، هورمونی که در خانم ها شایع تر است. DHT در پوست، فولیکول های مو و پروستات یافت می شود. اقدامات DHT و حساسیت فولیکول های مو نسبت به DHT همان چیزی است که باعث ریزش مو می شود.
DHT همچنین در پروستات عمل می کند. بدون DHT ، پروستات به طور طبیعی رشد نمی کند. بیش از حد DHT در یک مرد می تواند هیپرتروفی خوش خیم پروستات ایجاد کند، همچنین به عنوان یک پروستات بزرگ شده شناخته می شود.
۵-آلفا ردوکتاز آنزیمی است که واکنش تبدیل شدن تستسترون به دهیدروتستسترون (DHT) را کاتالیز می کند. DHT با کاهش فاز رشد و افزایش فاز استراحت چرخه مو باعث ریزش مو می شود و با کوچک کردن اندازه فولیکولها، تارهای مو را به تدریج نازکتر می نماید.

اگر بتوانیم آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز را مهار کنیم باعث درمان ریزش مو می شویم. مهار کردن این آنزیم با قرص فنستراید عملی هست ولی این قرص در بلند مدت عوارض شایع خودش را دارد. بهترین راه حل استفاده از محلول های موضعی هست که این آنزیم را مهار کند. وقتی صحبت از محلول موضعی می شود شاید به فکر ماینوکسیدل بیوفتید. بله ماینوکسیدل باعث می شود فاز استراحت کم و فولیکول ضخیم شود اما این فقط تا زمانی هست که شما ماینوکسیدل را استفاده می کنید. بعد قطع دوباره فولیکول ضعیف می شود.
بهترین جایگزین برای ماینوکسیدل، ماده استیل تتراپپتید۳ است که از گیاه سائوپالمتو گرفته می شود. این ماده استیل تتراپپتید۳ دقیقا مشابه ماینوکسیدل عمل می کند ولی عوارض بعد از قطع ماینوکسیدل را ندارد.
بهترین و قوی ترین محلول که ماده استیل تتراپپتید۳ را دارد لوسیون موی ژیورل هست این لوسیون کاملا انزیم ۵-آلفا ردوکتاز را مهار می کند. این لوسیون ۱۰۰% گیاهی هست. در زیر معرفی می شود.

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

نحوه استفاده: روزانه بعد از شستشوی موها چند پاف اسپری کنید سپس ماساژ بدهید.

» برای مشاهده و خرید لوسیون ضدریزش موی ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید