09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لاغری بعد از زایمان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لاغری بعد از زایمان


یک سبک زندگی سالم مانند خواب و ورزش همراه با افزایش مصرف این ۳۲ ماده غذایی که به سرعت چربی های شکم را می سوزانند ، به شما کمک می کند از چربی های شکم خداحافظی کنید.

اکثر مردم می خواهند بدانند که برای لاغر شدن در معده چه نوع غذایی را باید بخورند؟

در نبرد کاهش وزن ، چربی شکم به ویژه یک حریف سرسخت است. اما در واقع چندین ماده غذایی برای کاهش وزن در ناحیه معده وجود دارد.

چربی شکم که به نظر شما بسیار ناز است بیش از یک ناراحتی است که باعث می شود لباس شما تنگ شود. به طور جدی مضر است.

چربی شکمی ، معروف به چربی شکم یا چربی احشایی ، یک نوع کشنده است. یک مطالعه ارتباط قوی با بیماری هایی مانند دیابت نوع ۲ و بیماری های قلبی را مشاهده می کند.

به همین دلیل ، از دست دادن این چربی شکم می تواند فواید حیاتی هم برای سلامتی و هم برای سلامتی شما داشته باشد.

غذایی که به سرعت چربی های شکم را می سوزانند کدامند؟
۱- نخود
متخصصان مشاهده می کنند که نخود از غذاهای حاوی فیبر زیادی است که می تواند با کاهش هضم غذا و افزودن فله به وعده های غذایی ، به احساس سیری و سیری کمک کند. اثر سیر کنندگی فیبر و پروتئین بالای نخود ممکن است به کاهش سریع چربی شکم کمک کند.

مطالعه دیگری مشاهده کرد که خوردن نخود می تواند از پیشرفت و پیشرفت چندین بیماری مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع ۲ جلوگیری یا جبران کند .

روش های مختلفی وجود دارد که نخود را در رژیم غذایی خود بگنجانید : به سالادها ، سوپ ها ، خورشت ها یا له اضافه کنید و در پخت به عنوان جایگزین آرد استفاده کنید.

۲- کدو تنبل
کدو تنبل دارای یکسری فواید خارق العاده است و به عنوان یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر ، علی رغم اینکه دارای مواد مغذی و منبع خوبی از فیبر است ، بسیار باورنکردنی کالری دارد ( ۱ ).

کدو تنبل غذایی دوستانه برای کاهش وزن است زیرا می توانید مقدار بیشتری از آن را نسبت به سایر منابع کربوهیدرات مصرف کنید .

کدو تنبل همچنین به عنوان یک منبع عالی از پتاسیم ، ویتامین C ، فیبر و آنتی اکسیدان ها در نظر گرفته شده است که به فواید سلامت قلب مرتبط هستند.

روش های مختلفی برای ترکیب کدو تنبل در دسرها ، سوپ ها ، سالادها ، مواد غذایی کنسرو شده و حتی به عنوان جایگزینی برای کره وجود دارد.

۳- ماهی
ماهی های روغنی مانند ماهی آزاد سالمون هستند و به از دست دادن چربی شکم کمک می کنند زیرا بسیار سیرکننده هستند و با کالری نسبتاً کمی چند ساعت شما را سیر نگه می دارند.

انواع توصیه شده ماهی شامل ماهی قزل آلا ، قزل آلا ، شاه ماهی ، کاد ، ساردین ، ​​ماهی خال مخالی و شاه ماهی است .

ماهی سالمون پر از اسیدهای چرب امگا -۳ است ، که ثابت می کند به کاهش التهاب کمک می کند ، که شناخته شده است نقش مهمی در چاقی و بیماری های متابولیک دارد.
خوردن ماهی همچنین با خطر افسردگی ، سایر اختلالات روانی و چندین بیماری مزمن بسیار کمتر همراه است . ماهی از جمله غذاهایی است که به از دست دادن چربی شکم کمک می کند .ماهی همچنین به کاهش اشتیاق کمک می کند ، برای دوستان و خانواده خود ماهی پخت کنید.

تخم مرغ کامل
تخم مرغ بسیار سیر کننده است و ممکن است در اواخر روز کالری دریافتی را کاهش دهد. خوردن مداوم تخم مرغ ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

تحقیقات نشان داد که نتایج سودمند بالقوه مرتبط با بلع پروتئین شامل افزایش سیری است .

در یک مطالعه بر روی ۳۰ زن دارای اضافه وزن ، مصرف تخم مرغ به جای نان شیرین برای صبحانه احساس سیری را افزایش داده و باعث شد تا در ۳۶ ساعت آینده به طور خودکار کالری کمتری مصرف کنند . در مطالعه ای دیگر ، جایگزینی صبحانه نان شیرین با صبحانه تخم مرغ باعث کاهش وزن قابل توجهی در طی هشت هفته شد . تخم مرغ کامل غذاهای عالی برای کاهش وزن در معده است. توصیه کلی خوردن حداکثر سه تخم مرغ در روز است .

استفاده از کرم های لاغری

ژل لاغری با فرمولاسیونی پیشرفته و مواد موثر کاملا گیاهی تاثیری شگرف در درمان چاقی و سلولیت دارد و ضمن فراهم آوردن تغذیه کافی برای بافت پیوندی، باعث افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست شده و با افزایش گردش خون در زیر پوست، به تخلیه چربی ها و مایعات محبوس میان بافتی کمک کرده و امکان پیدایش بافتهای جدید چربی را از بین می برد. مواد موثر موجود در این محصول ترکیبی ایده آل از عصاره طبیعی گیاهان بوده که اثربخشی و کارآیی آنها در درمان سلولیت و چاقی موضعی بارها به اثبات رسیده است.

برای دیدن متن  کامل و خرید اینجا  را  کلیک کنید .

لاغری سریع,لاغری شکم,لاغری با سرکه سیب,لاغری صورت,لاغری بعد از زایمان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید