09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لاغری شکم بدون ورزش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لاغری شکم بدون ورزش

یکی از رویاهایی که بیشتر خانم ها و آقایان در سر دارند، لاغری شکم و پهلو بدون ورزش و بدون تحرک است. روش های زیادی برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد از جمله ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب. ولی در نظرداشته باشید هیچ چیزی نمی تواند مانند ورزش باعث چربی سوزی شکم و پهلو شود.

بهترین صبحانه چربی سوزی شکم و پهلو

یکی از بهترین صبحانه برای چربی سوزی شکم و پهلو این است که یک ساعت بعد، بیدار شدن از خواب دم نوش دارچین و زنجبیل بنوشید. که یکی از بهترین روش های لاغری شکم بدون ورزش هست.

آیا استرس مانع چربی سوزی می شود؟

از آنجایی که استرس باعث ترشح هورمونی به نام کورتیزول می شود و مانع چربی سوزی می گردد. بهتر است استرس خود را از طریق شنا، یوگا و روان کاوهای با تجربه درمان کنید.

بهترین تمرینات برای لاغری شکم و پهلو

داشتن روتین مناسب ورزش قبل از صبحانه می تواند باعث چربی سوزی شکم و پهلو شود از جمله دویدن، شنا، دوچرخه سواری همچنین انجام تمرینات مخصوص شکم مانند پلانک،کرانچ پل معکوس، اسکات و حرکت قایق باعث چربی سوزی شود.

آبا می توانیم بدون ورزش لاغر شویم؟

طبیعتا با حذف موادقندی، داشتن خواب کافی، مصرف غذاهای حاوی پروتئین می توانید سریع تر به لاغری شکم و پهلو برسید.

حذف شکر از برنامه غذایی

اگر جزو افرادی هستید که آب میوه آماده یا کیک و شیرینی زیادی مصرف می کنید، باید بدانید که مصرف شکر زیادی باعث افزایش چاقی بدن می شود. بنابرین بهتر است برای لاغری زودرس و بدون ورزش، شکر را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

مصرف ویتامین سی بیشتر در رژیم عذایی

ویتامین C به درمان مشکلات سلامتی و استرس اکسیداتیو کمک زیادی می کند. ویتامین سی به کنترل فشار خون و همچنین به هضم غذا کمک می کند. از این رو ویتامین سی یکی از روش های چربی سوزی شکم و پهلو است. ویتامین سی در کلم بروکلی، پرتقال، لیمو ترش و کیوی یافت می شود.

آب زیادی بنوشید

بر اساس یافته های محققان، نوشیدن ۸ لیوان آب در طی روز، علاوه بر این که پوست را شاداب کرده و سموم اضافی بدن را دفع می کند، باعث از بین بردن چربی بخش های میانی بدن نیز می شود.

مصرف پروتئین

اگر در رژیم غذایی خود از پروتئین های زیادی استفاده کنید، باعث افزایش متابولیسم بدن شده و احساس گرسنگی را کاهش می دهد. بهترین منبع برای پروتئین مرغ، ماهی، عدس، سویا و جوانه گندم است.

غذاهای نشاسته دار نخورید

اگر می خواهید که چربی سوزی شکم و پهلو داشته باشید، بهتر است غذاهای نشاسته دار را مصرف نکنید. چون نشاسته به قند تجزیه می شود و به عنوان چربی در بدن ذخیره می گردد. منبغ عنی غذاهای نشاسته دار عبارت از نان سفید، برنج، ماکارونی، ذرت و سیب زمینی است.

مصرف کربوهیدرات سالم

هیچ وقت کربوهیدرات را یک دفعه کنار نگذارید چون منبع عالی برای تامین انرژی بدن هست. کربوهیدرات سالم دارای ویتامین و مواد معدنی بسیاری است که انواع مختلفی دارد و با انتخاب درست آن می تواند چربی شکم و پهلو را از بین ببرید. کربوهیدرات سالم شامل برنج قهوه ای، غلات و جو دو سر است.

مصرف پروبیوتیک‌ها

اگر می خواهید سیستم گوارشی سالمی داشته باشید و غذاها به بهترین شکل ممکن تجزیه شوند، بهتر است مصرف پروبیوتیک‌ها را افزایش دهید. منبع غنی پروبیوتیک‌ها ماست، دوغ و شیر است.

پیاده روی سریع در کنار ژل اسلیمینگ فبریژن

پیاده روی سریع باعث افزایش متابولیسم بدن شده و چربی سوزی را سریع تر می کند. اگر هر روز به مدت ۳۰ دقیقه پیاده روی سریع و تندی داشته باشید باعث از بین بردن چربی های شکم و پهلو می شوید. البته ما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم در کنار پیاده روی سریع از ژل لاغری اسلیمینگ فبریژن استفاده کنید.
این ژل با فرمولاسیونی پیشرفته و مواد کاملا گیاهی تاثیری شگرف در درمان چربی سوزی و سلولیت دارد و ضمن فراهم آوردن تغذیه کافی برای بافت پیوندی، باعث افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست شده و با افزایش گردش خون در زیر پوست، به تخلیه چربی ها و مایعات محبوس میان بافتی کمک کرده و امکان پیدایش بافتهای جدید چربی را از بین می برد. مواد موثر موجود در این محصول ترکیبی ایده آل از عصاره طبیعی گیاهان بوده که اثربخشی و کارآیی آنها در درمان سلولیت و چاقی موضعی بارها به اثبات رسیده است.

ژل لاغری فبریژن چیست؟

این محصول با داشتن عصاره فلفل چیلی، زنجبیل، رزماری، نعناع فلفلی به شکستن چربی های پیوسته در دور شکم و پهلو کمک کرده و باعث می شود تا سریع تر چربی ها از بین رود. همچنین بخاطر داشتن ویتامین E از ترک خوردن پوست جلوگیری کرده و به سفت شدن پوست و درمان شلی کمک می کند. عصاره رزماری موجود در این ژل، باعث لیفت پوست، درمان و پیشگیری از شلی پوست بعد از لاغری می شود.

خواب خوب و کافی

اگر در طی شب به خوبی نخوابید. بدن هورمون استرس و استروئید را تولید می کند. در واقع این نوع از هورمون ها عامل ایحاد نفخ و یبوست در بدن هستند که تاثیر مستقیم بر روی سیستم گوارشی بدن می گذارد.

آدامس نجوید

جویدن ادامس باعث ایحاد نفخ شده و در نتیجه این دسته از افراد همیشه شکمشان جلوتر است. پس برای داشتن تناسب اندام و لاغری شکم بهتر است این عادت را ترک کنید.

مصرف روغن های سالم

اگر روغن های سالم استفاده کنید به طور باور نکردنی چربی شکم را از دست می دهید. استفاده از روغن های زیتون، روغن کنجد، روغن سبوس برنج و روغنی که سرشار از ویتامین D باشد به بهترین شکل ممکن، چربی سوزی می کند.

چگونه شکم تخت داشته باشیم؟

برای لاغری و چربی سوزی روش های زیادی را در بالا پیشنهاد کردیم. اما موارد زیر را نیز به لیست و روتین روزانه خود اضافه کنید تا سریع تر به نتیجه برسید.

  • مصرف کالری اضافه را محدود کنید.
  • فیبر زیادی استفاده کنید.
  • انجام ورزش ایستاده
  • داشتن خواب کافی
  • مصرف غذاهای دریایی مثل سالمون
  • تقویت عضلات میانی
  • نوشیدن چای سبز
  • با دستور پزشک رژیم غذایی مناسب داشته باشید

معرفی قویترین ژل لاغری شکم و پهلو فبریژن

ژل لاغری فبریژن
برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت فبریژن:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان پوست پرتقالی، سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی کافئین، عصاره فلفل چیلی، زنجبیل، زیره سیاه و آلوورا
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون سوزش، حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– 250 میل
» برای خرید ژل لاغری فبریژن اینجا کلیک نمایید

لاغری شکم و پهلو,دانه چیا برای لاغری شکم و پهلو,رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو,ورزش برای لاغری شکم و پهلو,دمنوش برای لاغری شکم و پهلو,برنامه رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو رایگان,برنامه غذایی هفتگی برای لاغری شکم و پهلو,ورزش لاغری شکم و پهلو,بهترین گن لاغری شکم و پهلو,داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو,سریعترین راه لاغری شکم و پهلو,لاغری شکم پهلو,لاغری شکم و پهلو در یک ماه,برای لاغری شکم و پهلو,رژیم لاغری شکم,لاغری سریع شکم و پهلو,رژیم لاغری سریع شکم و پهلو,لاغری با پیاده روی,لاغری شکم و پهلو در 7 روز

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید