09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لایه برداری قوی برای لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لایه برداری قوی برای لک صورت

لایه برداری سلول های مرده پوست را از لایه های بیرونی پوست خارج می کند . این می تواند برای از بین بردن پوست خشک یا کسل کننده ، افزایش گردش خون و روشن تر و بهبود ظاهر پوست مفید باشد.

روش های مختلفی برای لایه برداری وجود دارد. نوع پوست شما باید مشخص کند که از چه روشی استفاده می کنید و چند بار لایه برداری می کنید. برای برخی از شرایط پوستی ، از جمله روزاسه ، استفاده از لایه برداری معمولاً توصیه نمی شود.

روش ها و ابزارهای مختلفی برای لایه برداری پوست وجود دارد. اسکراب و برس های صورت اشکال لایه برداری میکانیکی یا فیزیکی هستند. اسیدها و پوست های پوستی اشکال لایه برداری شیمیایی هستند.

لایه برداری برای انواع پوست

پوست خشک
لایه برداری برای پوست های خشک یا پوسته پوسته مهم است. از لایه برداری مکانیکی روی پوست خشک خودداری کنید ، زیرا این روند در حال خشک شدن است و می تواند منجر به ریزگردها شود. AHA ها برای خشکی پوست موثر هستند.

اسکراب زردالو ژیورل به از بین بردن سلولهای مرده که روی سطح پوست نشسته اند و گردش مالی سالم پوست را تشویق می کند ، کمک می کند. پس از استفاده از اسکراب زردالو ژیورل بهتر است از مرطول کننده و ضد افتاب استفاده کنید .

پوست حساس
از شستشو یا استفاده از روشهای مکانیکی لایه برداری خودداری کنید. اینها پوست شما را بیشتر تحریک می کند و می تواند منجر به قرمزی شود.

از یک لایه بردار شیمیایی ملایم استفاده کنید و با یک دستمال مرطوب بشویید.
پوست چرب
پوست های روغنی یا ضخیم تر می توانند از لایه برداری دستی مثل صبون یا اسکراب لایه بردار استفاده کنند . ممکن است پوست روغنی یک لایه اضافی از تجمع بر روی سطح داشته باشد که لایه برداری دستی می تواند آن را از بین ببرد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از یک لایه بردار یا اسکراب در حرکات دایره ای استفاده کنید.

پوست طبیعی
اگر پوست شما عوارضی ندارد ، می توانید هر روش لایه برداری را انتخاب کنید. لایه برداری دستی و شیمیایی هر دو برای این نوع پوست بی خطر هستند. ممکن است شما نیاز به آزمایش داشته باشید تا دریابید که کدام روش برای پوست شما بهتر عمل می کند.

پوست ترکیبی
پوست ترکیبی ممکن است به ترکیبی از لایه برداری مکانیکی و شیمیایی نیاز داشته باشد. هرگز هر دو را در همان روز استفاده نکنید زیرا باعث تحریک پوست می شود. اگر پوست شما بعد از لایه برداری خشک می شود ، بلافاصله بعد از مرطوب کننده استفاده کنید.

لایه برداری صورت و بدن

صورت
نوع لایه برداری برای استفاده در صورت شما بستگی به نوع پوست شما دارد. برای لایه برداری ،کردن صورت خود به صورت مکانیکی با اسکراب ، با انگشت به آرامی روی پوست بمالید. حرکات کوچک و دایره ای را مالش دهید. با آب ولرم بشویید.

بازوها و پاها
ساده ترین راه برای لایه برداری بازوها و پاها با یک برس ، اسفنج یا دستکش است. این می تواند به خلاص شدن از سلول های مرده پوست و تحریک گردش خون کمک کند. برای بدن بهتر است از اسکرب با دانه های درشت استفاده کنید.

پا و دست
اسکراب و لایه برداری در دسترس برای لایه برداری از پا و دست وجود دارد. برای بیرون کشیدن پا نیز می توانید از سنگ پا استفاده کنید.

ناحیه بیکینی
برای بیرون کشیدن خط بیکینی و ناحیه تناسلی خود می توانید از لوفاف یا برس بدن استفاده کنید. همیشه این کار را در دوش گرم انجام دهید تا ابتدا پوست نرم شود. اسکراب را به آرامی بمالید و بعد از آن کاملاً بشویید.

چند بار لایه برداری به نوع پوست و نوع لایه برداری که استفاده می کنید بستگی دارد. به طور کلی ، لایه برداری پوست یک یا دو بار در هفته کافی است تا برای خشکی پوست موثر باشد.

پوست روغنی ممکن است نیاز به لایه برداری بیشتر داشته باشد. از لکه های بیش از حد خودداری کنید زیرا این امر می تواند به قرمزی و سوزش منجر شود. اگر نیاز دارید به پزشک متخصص پوست خود صحبت کنید ، می دانید که چند بار از لکه گیری آن برای شما بی خطر است.

مزایای استفاده از لایه برداری شامل موارد زیر است:

از بین بردن سلولهای مرده پوست
بهبود گردش خون
گردش پوست را تشویق می کند و در نتیجه پوست روشن تر می شود
امکان جذب بهتر مرطوب کننده ها و سرم ها فراهم می شود

برخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل فرانسه:

– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– غنی از ویتامین ها A,C
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی
– درمان منافذ باز پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

اسکراب هسته انگور ژیورل

برخی از مزایای اسکراب لایه بردار هسته انگور ژیورل فرانسه:
– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– حاوی ویتامین B5, E
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی
– درمان منافذ باز پوست
– مناسب انواع پوست
– از بین برنده لایه های مرده پوست

برای دیدن اسکراب هسته انگور و خرید اینجا را کلیک کنید .

لایه برداری پوست,لایه برداری صورت با سفیداب,لایه برداری پوست بدن,لایه برداری پوست پا,لایه بردار صورت قوی,لایه بردار صورت گیاهی,لایه بردار صورت برای جای جوش,لایه بردار صورت چیست,لايه بردار صورت خانگي,لایه بردار صورت طبیعی,لایه بردار صورت برای جوش,لایه بردار صورت در بارداری,معرفی چند لایه بردار صورت,اسکراب بدن,اسکراب لب,اسکراب پا,اسکراب لایه بردار,اسکراب بدن چیست,اسکراب پوست,اسکراب چیست ,اسکراب زردالو ژیورل , اسکراب هسته انگور ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید